صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

گریه

 افسردگی گرفتم 

تصمیم

یه تصمیم کبری گرفتم ه ترک عتیاد بکنم

 

یکم بدبخت شدم کمتر نت میام    

 

حوصله هم که ندارم

از تمام دوستان عذر خواهی می کنم برای اینکه بهشون سر نمی زنم 

 

شاید در ماه بعد یه سر اومدم نت

این روزها

این روزها هوا حال دیگری دارد 

 

شیدای عالم دگری دارد 

 

بودن در کنارت صفای دارد 

 


 

پ.ن. ۱ شاید بعدا بایش رو نوشتم 

 

پ.ن.۲ اصلا حوصله هیچی رو ندارم

تولد امام رضا

خسته میلاد امام هشتم(ع) شیعیان بر تمام عاشقان مبارک باد

 

 

 

عنکبوت زشت

در تار و پود زندگی همچون عنکبوتی زشت  

 

بر هر میل انسانی ام تاری تنیده ام و او را به کام مرگ می کشانم !

 

در تار و پود زندگیم طعم لذت بخش خاطرات و بلعید شدن منتظر من هستن !

 

برای خوردن آنها صبر می کنم و خود را گشنه نگه میدارم 

 

تا می توانم از ضعف رفتن دل لذت میبرم !

 

نمی دانم پس از من کسی خاطرات من را هم چون خود 

 

دورش را تاری میتند تا از خوردن آن لذت ببر یا نه؟   

 

می خوانم سمفونی زنده هستم را ! 

 

تا فراموش نکنم هنوز هم نفس را در سینه ام حبس کرده ام !

 

دل را برای یاد آوری تمام لحظه های ناب زندگی آماده می کنم 

 

دلِ اسیر در غل و زنجیر آرزوی رهای ندارد ! 

 

آهسته و نرمک در کنار خاطرات زانو میزنم تا مبادا گرد غم بر آنها بنشیند!

خدا،من و مقوا و قلم ها۹

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

افزایش قد

تو تمام سن شنیده بودم که انسان تا ۲۰ سالگی قد میکشه 

 

البته بگذریم از این قرص ها و داروهایی افزایش قد 

 

چندی پیش وزن و قدم رو اندازه گرفتم

 

کلی شگفت زده شدم یکسانت قد کشیده بودم

 

فکر کنم همینجور پیش برم دیگه لغ بخورم مثل نی دارم میرم بالاقهقهه