صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

میانجیگری

دیشب وقتی خوابیدم خواب های پریشان میدیدم 

 

خودم و بالشتهایم هر کدام شخصیتی داشتیم  

 

هر کدام می خواستن برتری خود را نشان دهند و خودم

 

نقش قاضی رو بین دو بالشت کناریم ایفا می کردم 

 

آخر سر خودم محکوم شدم به بیداری  

 

اینم یه نوع جدید کابوس دیدن

چشم چرونی

چشم چرونی بچه ها تا بزرگتر شدنشان 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب ...

یه دوست دختر می خوام

به یک خانم ۲۶ تا ۲۹ ساله برای دوستی احتیاج دارم 

 

ترجیحا دوست پسر حسود نداشته باشد 

 

خب چرا میخندید فکر بد هم نکنید 

 

می خوام مثل پسر ها برم دختنر بازی 

 

دیشب این کارو کردم ولی هیچ دختری حرفم رو باور نکرد 

 

بعدا نوشت: از اونجایی که خیلی بد اخلاقم و خیلی کم با دیگران ارتباط برقرار  

 

می کنم در دنیایی غیر مجازی دوست دختر ندارم چون یه چند ماهی میشه  

 

که از تنها دوستم جدا شدم و شدیدا احتیاج به یه هم صحبت البته هم جنس  

 

خودم دارم  

 

لطفا فکر بد نکنید من دوست دختر می خوام

عید

عید قربان بر تمام مسلمانان مبارک باد 

 

آسمان زمانی آسمان شود که او بنگرد بر او

نگاه کن ، که نگاهت می کند . 

 

گوش کن ، که صدایت می کند. 

 

لمس کن ، که جانت می دهد.  

 

لبریز شو، که واضح شوی . 

 

عشق را بچش ، که تمامی عشق اوست .  

 

جاری شود ، که انتها اوست ، آغاز و پایانش اوست. 

 

مترس که او با توست.  

 

زمان را بسنج که فرصتت کم است. 

 

تمام شو ، که تمامی از اوست . 

 

 

۹/۳/۱۳۸۱

خراب کاری

پریشب گفتم یکی اومد برام ویندوز عوض کرد 

 

یه ویندوز خوشگل که هنوز بلد نیستم باهش کار کنم 

 

دیروز برای اینکه اپ کنم یه چند تا برنامه احتیاج داشتم که خودم نصب کردم 

 

ولی انگار با این ویندوز هم خونی ندارن 

 

مجبور شدم همشونو پاک کنم 

 

حالا از اون موقع با ویندوز مشکل پیدا کردم 

 

تا کامم رو روشن می کنم 10 یا 15 بار ارور ویندوز میده 

 

بعد از این که ویندوز میاد بالا یه چندتا ارور برنامه میده که باید اوکی کنم 

 

باز مجبورم بگم بیان درستش کنن 

 

خب اخه من نمیدونم این ویندوز ویستا چه فرقی داره هنوز باهش کار نکردم 

 

اینم یه خراب کاری که به تازگی انجام دادم 

 

مثل خراب کاری که تو اسباب کشی داشتم همه وسایلم رو تو کارتون چیپس  

 

بسته بندی کردم تا جا به جا بشیم همه کارتون ها از هم وا رفتن 

 

کارگرا همش غر میزدن 

 

خودمم باهشون مشکل پیدا کرده بودم  

 

خب دیگه برای امروز کافیه تا فردا....