صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

یه نرم افزار جدید

دکتر غلامحسین الهام وزیر دادگستری و سخنگوی دولت و عضو فقهای شورای نگهبان 

 
در جمع مسئولان   قوه قضائیه در خصوص لایحه تقدیمی توسط دولت به مجلس که هر گونه  

 

ساخت و انتشار تصاویر و فیلمهایی را که به روسای سه قوه منتصب و حاوی مطالب توهین آمیز   

 

تشخیص داده شوند تشریح کرده و سپس با نام بردن ازچند نرم افزار کامپیوتری به سازندگان  

 

این آثار یادآورشد که مسئولان اشراف کامل به این نرم افزارها داشته  

 

و از نحوه سوءاستفاده آنها آگاهند . 
  

وی با نام بردن ازنرم افزار " پی هو توشوپ " به عنوان مثال  

 

از مجلس خواستار تصویب این لایحه شده  

 

که در این هنگام با خنده برخی حضار مواجه  

 

و یکی از معاونین با دادن یاداشتی نام صحیح این نرم افزار را متذکر میشود.
 
 
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0

PHOTOSHOP

 

نظرات 18 + ارسال نظر
قاصدک 1389/08/08 ساعت 04:51 ق.ظ

سلام ونوس عزیز

خوشمان آمد از سوتی گرفتنت

بی سواتی! بد دردیه
تازه خیرسرشون تهسیل کرده عاکسفوردند

ممنون از اپ زیبات.
خوش باشی و سلامت.تابعد یاعلی مدد

سلام از ماست قربان
خواهش می کنم من هم خودم خوندم اوردم اینجا نوشتم
آخ گفتین
اره والا نمی دونم اینا چه جوری دارن مملکت می چرخونن
موردی این غلط نوشتانتم مردم از خنده از دست
خواهش ممنون از حضورتون
هم چنین . تا بعد . یا حق

شمس 1389/08/08 ساعت 05:56 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com

عجب جیگره کرم خورده ای بودهههههههههههه


من این کاراکتر رو خیلی دوست دارم

کرم که هیچی مار و عنکبوت هم خورده

منم دوستش دارم

شمس 1389/08/08 ساعت 05:57 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام

سلام به روی ماهتتتتتتتتتتتت

مهرداد 1389/08/08 ساعت 10:14 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

واقعی بود؟؟؟؟
عجب سوتی تابلویییییی
چجوری آخه........... (حذف شد)

راستی تو هم صوتی دادیا....
الهام که وزیر دادگستری نیست که

اینجوری تو ایمیل برام اومده بود
دیگه سوتی بودنش دست اونی که این ایمیل رو برام فرستاده بود
نمی دونم که
باور کن من همنجوری که برام ایمیل شده بود گذاشتم و پستم هیچی اضافه نکردم از خودم

حامد 1389/08/09 ساعت 12:07 ق.ظ

درود

باورش سخته !!!!
آخه این بیشعور دکتره !!!!

صد درود
تو این مملکت هر چیزی امکان داره باور کن
احتمالا تا چند وقت دیگه یه چیز دیگه هم میشه!!!!

سلام ونوس جونه خودم؟
خوبی الیزابت؟
دلم برات خیلی خیلی تنگ شده بود...
ببخش یه مدت نبودم..
دعوام نکنی ها
من به یادتم..
از این که تو این مدت میومدی وبم خیلی خیلی ممنون!
بیا پیشم که دلم هواتو کرده

سلام علی جان
من خوبم تو خوبی شازده؟
دل من هم برات تنگ شده ....
خواهش من هم نیستم یه مدت اومدم بهت سر میزنم
نه برای چی دعوات کنم
مرسی عزیزم
خواهش می کنم علی جان
چشم در اولین فرصت میام پیشت

مهرداد 1389/08/11 ساعت 07:51 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

سلام...
این کامنتو کپی کردم و برا همتون گذاشتم چون میخوام زود برم..
آپ کردم...
ازتون خواهش میکنم بیا بخون تا یه چیزایی رو بدونین در موردم...
منتظرم!

سلام علی جان
کار خوب کردی زود رفتن هم کپی پیست می خواد
من میدونم
میام پیشت

مهرداد 1389/08/13 ساعت 10:19 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

سعید 1389/08/14 ساعت 10:32 ق.ظ

سلام
اگه میشه خصوصی!
راستش حس کردم یه عذر خواهی به شما بدهکارم
دیگه زیاد نت نمیام
این بار هم بخاطر شما اومدم که فقط عذر خواهی کنم
ببخشید
بای

سلام
خب خصوصی که نشده!
خب کاری نمی کردی که یه همچین احساسی پیدا کنی
خب دانشگاه رفتن هم وقت برات نمیزار دیگه
لطف کردی
خواهش
بای

طولانی شدنیامدنت انشاالله بسلامت باشی

خب ببخشید شما هم سلامت باشید

مهرداد 1389/08/15 ساعت 10:17 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

کم کم داریم به ۲۰ آبان نزدیک میشیما

بعله کم کم داریم نزدیک میشیم

سلام صدف
خوبی؟
شرمنده که خیلی دیر اومدم وبلاگت علیرغم اینکه تو خیلی همراهیم کردی ...
خیلی جالب بود واقعا نمی دونم اینها سواد ندارن یا میخوان اینجوری جلوه کنن .. نمیشه سر از کار اینها درآورد ..
راستی صدف ۲ تا نکته رو می خواستم بهت بگم .
یکی اینکه یه سروسامانی به وبلاگت بدی چون رنگ فونتت با پس زمینه سفید اصلا نمیخونه و متنهات چشم رو اذیت میکنه و نکته دوم اینکه یه قالب خوشگل برازنده وبلاگت انتخاب کن که فکر کنم تاثیر به سزایی روی مخاطبان وبلاگت
داشته باشه

سلام علی اکبر جان
اولا من ووس هستم نه صدف
من خوبم تو خوبی/
خواهش من هم زیاد نمیام
خب وای به حال مملکتمون
بفرمائید؟
اولا فکر کنم شما با موزیلا میاین که فنت ها رو به اون کم رنگیی می بینید چون من هم رو مشکی تایپ می کنم
دو چشم اگر قالب مناسب پیدا کردم عوضش می کنم مرسی که بهم گفتی

حامد 1389/08/18 ساعت 11:37 ب.ظ

درود
اگه می دونستی هر روز رفتن به یه وبلاگ و دیدنه اینکه به روز نشده چقدر سخته ! هیچ وقت یه همچین غیبت طولانی نمی کردی

صد درود
میدونم ولی خب من از قبل گفته بودم که تا بیستم آپ نمی کنم شرمنده فردا آپ می کنم

سینا 1389/08/19 ساعت 04:08 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

آنقدر حرفهای خنده دار شنیدیم از حامیان دولت عدالت محور که دیگه برامون عادی شده.........
وزیر راه و تلفات جاده ای به شرکتهای هواپیمایی گفته از توپولف برای صادرات محصولات کشاورزی چون سبزی استفاده کنند

من کلا سیاسی نیستم این هم برام جالب بود که نوشتم
کلا دولت دهم خیلی گند میزنه

سینا 1389/08/19 ساعت 04:10 ب.ظ

مثل اینکه تنظیمات وبلاگتون بهم خوره بعضی چیزارو پس و پیش نشون میده

نمی دونم چرا ولی در اولین فرصت درستش می کنم

مهرداد 1389/08/19 ساعت 11:06 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

قالب نو مبارکککککککککککککککککککککککککک

مرسیییییییییییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد