صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

آسمان زمانی آسمان شود که او بنگرد بر او

نگاه کن ، که نگاهت می کند . 

 

گوش کن ، که صدایت می کند. 

 

لمس کن ، که جانت می دهد.  

 

لبریز شو، که واضح شوی . 

 

عشق را بچش ، که تمامی عشق اوست .  

 

جاری شود ، که انتها اوست ، آغاز و پایانش اوست. 

 

مترس که او با توست.  

 

زمان را بسنج که فرصتت کم است. 

 

تمام شو ، که تمامی از اوست . 

 

 

۹/۳/۱۳۸۱

نظرات 6 + ارسال نظر
شمس 1389/08/25 ساعت 03:08 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com

سلام طلا خانمم
خیلی زیباست این نیایش
این توصیه ها عالیست
جاری شو که انتها اوست . آغاز و پایانش هم اوست
لذت بردم نازنینم

سلام عزیز دلم
مرسی
اون می خواد من بنویسم
خوشحالم خوشت اومده

مهرداد 1389/08/25 ساعت 06:11 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

بازم عشق...

اول عشق میاد بعد نفرت...

مهرداد 1389/08/25 ساعت 09:14 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

اصلا عشق نمیاد... فقط نفرت!

عیدت مبارک

کل کل می کنی؟
عید تو هم مبارک

مهسا 1389/08/25 ساعت 09:54 ب.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

سلام اجی جونم خوفی؟ عیدت مبارککککککککک
اس دادم بهت ولی دلیور نشد البته دیرم جواب دادم اخه تو مدسه برنامه داشتیم تا ۶مدرسه بودم واسه همین دیر جواب دادم
راجبه قالبمم اتفاقا یکی دیگه از دوستای وبمم اومده بود گفت بهم ریختست بعد یه دفه دیگه که اومد گفت الان درست باز شد نمی دونم چرا اینجوری میشه حالا دوباره اومدی پیشمم بیبین بازم خراب باز میشه تا یه کاریش کنم
دل نوشتتم قشنگ بود...
بووووسمت دالم خیلی زیادتا فهلا

سلام عزیز دلم/من خوبم تو خوبی؟ عید تو هم مبارک نازنین
خب من دیگه تلفنم رو خاموش کردم برای همین دلیوری نشده خب دختر تا اونوقت شب مدرسه چیکار می کردی؟
باشه الان میام میبینم بهت می گم
منم دوست دارم خانم طلا

سلام
شعر قشنگی بود ..
فرصت کم است ...

سلام
لطف داری...
خیلی هم کم است...

حامد 1389/08/26 ساعت 11:20 ب.ظ

درود
زیبا بود
از این "لبریز شو، که واضح شوی" خیلی خوشم اومد !!
راستی عیدت هم مبارک!

درود فراوان
ممنون
خوشحالم که خوشت اومد!!
عید شما هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد