صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

عید

عید قربان بر تمام مسلمانان مبارک باد 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
شمس 1389/08/26 ساعت 09:52 ق.ظ http://mushtagh.blogfa.com

عیدت مبارک نازنینم
عزیز دلم
جیگر طلااااااااا

عید شما هم مبارک مامی جونم
قربونت برم من
عسل بانو

مهسا 1389/08/26 ساعت 10:46 ق.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

عیدت مبااااااااااارک
بازم درست باز نشد؟ نمیدونم والا من خودم هم با مرورگر اکسپلورر هم با فایرفاکس وبمو باز کردم با هر دوتاش درست باز شد شاید با یه مرورگر دیگه باز کردی؟ اه مرده شور این قالبارو ببرن
من خودم وبه بعضیارو که باز میکنم اگه قالبشون قالبه نایت ملودی یا نایت اسکین باشه کامم هنگ میکنه البته فقط وقتی با اکسپلورر بازشون کنم واسه همین مجبورم اونایی که قالبه نایت و ملودی و اینارو دارن با فایرفاکس بازشون کنم خلاصه این که کلی رنج میبرم
حالا احتمالا میگردم یه قالبه دیگه میذارم که عینه ادم کار کنه
خیلی زیاد تا بووسمت دالم فهلا

عید تو هم مبارک نازنین
اره ولش کن فکر کنم مشکل از ویندوز من باشه. خودت رو ناراحت نکن
منم همین طور قبلا که خیلی از وبلاگ ها رو نمی تونستم باز کنم ولی الان بهتر شده
دستت درد نکنه عزیز دلم
منم دوستت دارم نازنینم فعلا

مهرداد 1389/08/26 ساعت 11:21 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com



پی نوشت:
این عکس به دلیل این گذاشته شد که من یه بار عید رو تبریک گفتم... دو بار میگفتم تابلو بود!


پی نوشت چی ؟
خب این پست عید بود تو تو قبلی عید رو تبریک گفتی دستت درد نکنه

سلام
عید سعید قربان رو به شما دوست خوبم تبریک میگم ..


سلام
برای تو هم مبارک باشه ...

خیلی ممنون عزیز

خواهش

عیدقربان برعزیزمبارک

بر شما هم مبارک

قاصدک 1389/08/27 ساعت 04:57 ق.ظ

سلام ونوس عزیز

منم با کمی تاخیر عید قربان را خدمتتون تبریک میگم

خب من الان اومدم نت.پس هنوزم عید قربانه

در ضمنشم!.عید بعدی چیزی یادت میندازه؟؟

راستی.دوست شبانه هام.شمس عزیز.اولا سلام

بعدشم.درسته که خودتون وب دارید.اما شرمنده.

این بار را از اینجا تبریکم را بپذیرید بعدا خدمت میرسم

باورکنید وقت نکردم.(علت را خواهند گفت)

خوش و سلامت باشید.تابعد.یاعلی مدد

سلام بر قاصدک عزیز
اختیار دارین قربان ممنون بر شما هم مبارک باشه
بعله صد البته شما هر وقت بگید عید هست
خب باشه چشم رو جفت چشام
مامی از اینجا به بعد مال شماست
هم چنین / تا بعد/ یا حق

سینا 1389/08/27 ساعت 04:30 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

با کمی تاخیر تبریک بنده رو هم پذیرا باشید

ممنون شما هم پذیرا باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد