صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

یه دوست دختر می خوام

به یک خانم ۲۶ تا ۲۹ ساله برای دوستی احتیاج دارم 

 

ترجیحا دوست پسر حسود نداشته باشد 

 

خب چرا میخندید فکر بد هم نکنید 

 

می خوام مثل پسر ها برم دختنر بازی 

 

دیشب این کارو کردم ولی هیچ دختری حرفم رو باور نکرد 

 

بعدا نوشت: از اونجایی که خیلی بد اخلاقم و خیلی کم با دیگران ارتباط برقرار  

 

می کنم در دنیایی غیر مجازی دوست دختر ندارم چون یه چند ماهی میشه  

 

که از تنها دوستم جدا شدم و شدیدا احتیاج به یه هم صحبت البته هم جنس  

 

خودم دارم  

 

لطفا فکر بد نکنید من دوست دختر می خوام

نظرات 10 + ارسال نظر

سلام
خیلی بلائی
اصطلاح مال خودت خلق می کنی
هنرنیست که ماندگارباشد
به همان نقاشی هایت بپردارتامثل فرشچیان ماندگارشوی انشاالله
انشاالله یه روزبیائیم ازگالری آثارت بازدیدکنیم

سلام
خب چرا چون دوست دختر می خوام؟
نه والا من چیزی خلق نمی کنم
خب همه چیز ماندگار است غیر از عمر
ممنون ولی استاد فرشچیان کجا من پا پتی کجا
انشالله البته اگر اجازه بدن

قاصدک 1389/08/28 ساعت 07:34 ب.ظ

سلام ونوس عزیز
حالت خوبه؟؟؟ آب و هوا چطوره؟؟یارانه هاتون را گرفتید
خب چی بگم پس؟؟؟.
آخه این آپت ربطی به ما نداره.مجبور میشیم یا از آب و هوا بگیم و یا از گالری و استاد فرشچیان و پا پتی ها
عرض ادب و ولاغیر
تابعد.یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
نه حالم خوب نیست دلم دوست دختر می خواد/ یارانه هامونم نمی دونم گرفتیم یا نه/ آب و هوا هم که اصلا چنگی به دل نمیزنه
بگو ببینم تو در همسایه دختر خوب سراغ نداری
خب چرا نداره هر کس منو بشناسه می تونه کمکم کنه البته گرچه هیچ کس کمکی نمی کنه پاپتی که منم استاد فرشچیان هم سرش شلوغه گالری هام یه تایمی باز هستن آب و هوا هم به حال ما کاری نداره کار خودش رو می کنه
از ماست قربان
تا بعد / یا حق

غزل 1389/08/28 ساعت 09:02 ب.ظ

سلام

گفتی ترجیحاْ ۲۹ ساله؟؟؟؟ نمیشه یه ذره بری بالاتر؟
اگه جای چون زدن گذاشتی.من حاضرم
بعدا میام آدرس میدم.اما اخلاقتو خوب کنی ها
بای

سلام غزل جونممممم
تو یو هو از کجا آفتابی شدی خورشید درخشان من تو باشی فرقی نداره چه سنی باشه من تو رو می خوام
چون که نه تو هرچی بخوای من در اختیار میزارم فقط با من دوست شو
باشه ادرس رو بعدا بهم بده. خب اخلاقم رو چی کار کنم سگ گازش گرفته
بای عزیزم

سلام
میگن دوره زمونه عوض شده ها ما باور نمی کردیم ...
نه گفتی .. قدش چقدر باشه .. خوش تیپ باشه یا نه .. خوشگل باشه یا معمولی ... موهاش بلوند باشه یا ... خوش صحبت باشه یا کم حرف ... محصل باشه یا فارغ التحصیل .. باکار باشه یا بیکار ... بلد باشه غذا درست کنه یا نه .. 24 ساعته وقت داشته باشه یا نه ... چی مد نظرتونه ..
ستاد جویندگان دختر

کی میخنده ... اصلا هم خنده نداره که ..
تو دنبال یه دوست دختر میگردی مگه بده ... خوب برای دخترها باور یه همچین چیزی یکمی سخته .. اما برای پسرها نه .
دنبال چه جنسی هم هستی .. ! امیدوارم که چینیش به تورت نخوره
خوب حالا .. تو دوست دختر میخوای .. حالا چرا اینقدر تاکید میکنی ... مشکوک میزنی ها

سلام
باور کن عوض نشده خب مگه چیه من حق ندارم یه دوست ددختر داشته باشم؟
چی رو... هم قد و قواره خودم رو ۱۷۰ باشه.. معمولی زیاد به خودش هم روغن اضافه نماله.. اخلاقش خوب باشه خوشگل میشه دیدش.. ساده باشه بهتره... کم حرف خوش صحبت باشه... ترجیح میدم تحصیل کرده باشه ... فرقی نمی کنه ... نه چون خودم اشپزی می کنم.. از ۲۴ ساعت ۴۸ ساعت وقت اضافه داشته باشه.. گفتم دیگه همینا.. حالا اگر سوالات دیگه هم داری بپرس

خودت داری می خندی.. خب منم گفتم که خنده نداره..
نه اینو چه جوری بگم که فکر بد نکن؟ خب آخه من با دوست قبلیم تو خیابون با هم آشنا شدیم و با هم دوست شدیم
جنس خوبش.... امیدوارم
خب من دوست دختر می خوام .. خب تو چرا جوش میزنی
ببین قرار نشد ها فکر بد بکنی

به این که نمیگن دوست دخترمیگن خواهر
کاملاحرفت منطقی ودرست است طبق گفته رئیس انجمن علمی اسیب شناسی ایران خانم ها باید روزی یک ساعت حرف بزنند تااعصابشان ریلاکس باشد وشاداب باشند حق باتو است انشاالله یک دوست خوب نصیبت بشه من هم خودم خانمم رامی رسونم خونه دوستاش تابشینه حرف بزنه درودبرونوس عزیز
یادت باشه یکبارهم گفتم اینجاخودت راتخلیه کن هیجاناتت راواحساساتت رابیان کن بیان انهامانع ابتلابه افسردگی واضطراب است شادباشی دخترم
من توصیه وسفارش نکردم که تو ازدواج کنی راهکارگفتم دوست نداری انتخاب کنی حقت است هیچ کس بهت نمیگه بالای چشمت ابرو
منظوراینکه اصلا عصبانی نشی یه وقت که ازت دلخورمیشم دیگه بهت نمیگم کچل

خب حالا هر چی اسمش هست
والا من کلا کم حرفم ولی بیشتر گوشم برای دیگران . حالا یک ساعت بخور تو سرم ما به ۲۰ دقیقه اشم رازیم ... انشالله . درود بر آقا هاشم عزیز.
چشم همین کارو می کنم . خب ولی بالای چشم من که بینی نیست همون ابرو هست.
نه عصبانی نمیشم کچل خان

سعید 1389/08/29 ساعت 01:04 ب.ظ http://biqarar.tk

مدونی مشکل از خودته
چون من یه راه حل مناسب واست داشتم
ولی خودت ردش کردی...!
یادت میاد چی رو میگم

سعید مایم یه مشت میزنم تو چونت ها
آخه دوست های تو به چه درد من می خورن پسررررررر
خب من با دختر ۲۱ دو ساله چی دارم بگم
اره فکر کنم یادم بود

شمس 1389/08/29 ساعت 04:35 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com

الهی بمیرممممممممممممم گل گلکم
از مامان بازی خسته شدییییییییی ؟؟؟؟؟؟؟
راستی خدای من
چقدرررررررر این مردم بی جنبه اند
خوب دخترم یه هم صحبت می خواددددددددد
مگه اشکالیییییییی داره ؟؟؟؟؟؟
همش تقصیر این دوره زمونه است
اونی که دیگران فکر می کنند همجنس گراییه نه دوست دختر
جیگریه مامان یه دوست پسر هم من می خواممممممم

خدا نکنه مامی جونم
نه مامان بازی جای خودش اونو که با هیچی عوض نمی کنم
میبینی مامان
خب اره دیگه مگر این که شما به فکرم باشی
نمی دونم والا!!!!
اره مردشور بورده
اره خب نمی گیرن دیگه
جون دلم خب من پیدا کنم برات ؟؟؟؟؟ یکم صبر کن یه دونه خوبش رو برات پیدا می کنم

مهرداد 1389/08/29 ساعت 11:09 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

چرا فکر میکنی دختر بازن؟؟؟
من هیچ وقت قدرت حرف زدن با یه دخترو نداشتم!
البته یه بار با کلی دعا و خدا خدا کردن و چند کیلو آب کردن داشتم و البته کاش هیچ وقت شروع نمیشد... چون آخرش اصلا خوب نبود.

دوست دخترو دوست پسر دواقع همش یه مشت شرو وره!
من بعد از اون ماجرا بر علیه هرچی عشق و علاقه و دوست پسر و دوست دخترم!

عشق فقط یه دروغه!
دروغی که با احساس مردم بازی میکنه.

چون ۹۹ درصد هستن و اونایی که نیستن بیمارن و باید خودشون رو به دکتر نشون بدن
خب برات تجویز می کنم روزی ۲۰ بار تو خیابون یا دانشگاه به دختر ها سلام کنی تا خجالتت بریزه
و اما چون در مورد اولی به مشکل خوردی که نباید همرو با یک چوب بزنی
بعدم مگه من گفتم دوست پسر می خوام این حرفا رو زدی من یه دخترم و به دوست دختر احتیاج دارم

حامد 1389/08/30 ساعت 12:15 ق.ظ

درود
ناراحت کننده است که اونقدر آدمایی که قابلیت تبدیل شدن به یه دوست رو دارن کم شدن که باید اینجا و اینجوری دنبالش گشت !

درود فراوان
دنیای کوچک ما همیشه اینجوری بوده

کی گفته حق نداری .. حق داری خوبشم داری .. ولی با این همه دوره زمونه عوض شده .. شده دیگه .
چه خوش خوراک .. دیگه چی میخوای؟
خوب اون چیزی که مد نظر شماست پدا نکردیم .. ساله دیگه تشریف بیارین .. قول نمی دیم که اون موقع هم داشته باشیم

ستاد جویندگان دختر

پس دوست خیابونی هم داری .. ای بی ادب
امیدوارم این دفعه یه حنس خوبش رو پیدا کنی ..
جوش ... نه جوش نمی زنم .. فقط میخوام بیشتر حواست رو جمع کنی
باشه دیگه قانع شدم .. فکر بد هم نمی کنم

خب معلومه که حق دارم... صد البته... حالا که به ما رسید عوض شد.. ای بخشکی شانس
پس چی حتما شما هم دلتون می خواد.. هر چی تو کرمت هست رو کن
پس چرا گذاشتی سر کار... نه دیگه تا سال دیگه فکر کنم پوسیده باشم
پس برم خودم رو به دیونه خونه معرفی کنم
داشتم... چه ربطی به ادب داشته با پسر که دوست نشدم با دختر دوست شدم
منم امیدوارم
اره همون جوش ... حواسم جمع هست ولی ارتباط برقرار کردنم خوب نیست مرسی که فکر بد هم نمی کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد