صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

چشم چرونی

چشم چرونی بچه ها تا بزرگتر شدنشان 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
نگین 1389/08/29 ساعت 06:48 ب.ظ http://neginsky.blogsky.com

سلام دوست عزیزم.ازت ممنونم که به یادم بودی و عیدو بهم تبریک گفتی این روزا خیلی مشکل دارم برام دعا کنم گلم.
در پناه خدا باشی گلم

سلام نگین جان. خواهش می کنم . انشالله حل میشه
تو هم

حجت 1389/08/29 ساعت 06:55 ب.ظ http://www.hojatwebs.blogsky.com

سلام
دوست عزیز اگه به وبلاگ من سر بزنی میتونی آموزش زبان English for you رو به طور رایگان دانلود کنی یا اگه سرعت بالا برای دانلود نذاری اینترنتی خرید کنی
در ضمن تبادل لینک هم میکنم:
موبایل - کامپیوتر- ماشین - دانلود
www.hojatwebs.blogsky.com

سلام دوست عزیز
کلا من با کپی پست مشکل دارم

شمس 1389/08/29 ساعت 07:07 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com


به به به
خوب دیدنی رو باید دید دیگهههههههه
بیچاره بچه های اینجا که همه با مانتو شلوارن
مگر اینکه از ...


اره والا
خب دیدنی رو از چه سنی باید دید
آره بخاطر همینه که وقتی می بینین ندید بدید میشن
مگر....

مهسا 1389/08/29 ساعت 08:04 ب.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

سلام اجی جووووووونم خوفی؟
ماشالا اینا از همون ابتدای تولد کنجکاوی رو اغاز کردن خدا به داد بعدا برسه
الهی قفونت بلم که دوس دختر میخوای والا من این دورو اطراف دوست دختر ادم سراغ ندارم بهت معرفی کنم خودمم که واسه شرایط سنی ای که گفتی نی نیم هنوز
ولی در کل این روزا هیچ کس هیچکیرو درست حسابی درک نمی کنه نیدونم
خوب دیگه من بلم
خیلی زیاد تا بووسمت دالمممممم مفاظبه خودت باش

سلام عزیز دلم/ من خوبم تو خوبی نازنین
خب دیگه چه میشه کرد
خدا نکنه عزیز دلم / خب چیکار کنم دلم میگیره تو این خونه خب آخه دختر خوب آخه انطرف اصلا به من نمی خوره که تو جیگر آجی هستی نازنینم
منم نمی دونم
مواظب باش
منم دوست دارم عزیز دلم

قاصدک 1389/08/29 ساعت 08:53 ب.ظ

سلام ونوس عزیز

خب چی بگم دیگه؟؟

همینطور پیش بره یه وقت دیدی صدف بعلت اشاعه فرهنگ منحط غربی! و برا جلوگیری از باز شدن چشم و گوش مردم ِ ندید بدید ایران فیلتر شد
خب حق با شمس عزیز هم هست هااااا
اخه اینجا ازبس همه اینطوری انداونوقت اگه یکی یه ذره لباسش کوتاه تر باشه دیگه واویلااااااااااااااااااااا.یه لشگر بچه و بزرگ مثل عکس آخری سینه خیز توخیابون راه میرن
برم اصلا.چشم و گوشم بسته باشه بهترتره
تابعد.

سلام بر قاصدک عزیز
هر چی دل تنگت می خواهد
نگو جان من خب اینا که چیزی نیست
بعله مگه میشه حق با مامانم نباشه
الهی بگردم که باید اینجور بشن خب اونور هم که می بینن که همنجوری سینخیز تو خیابون دارن میرن
کجا؟؟؟؟ هر جور راحتین قربان
تا بعد . یا حق

سعید 1389/08/29 ساعت 10:17 ب.ظ http://biqarar.tk

سلام
میگم خوب شد مامانم تو اتقم نبودااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!
عکسای جالبی بود
مرسی

راستی یه وقت وب من نیای
گناه میشه
اصلا باهات قهرم

سلام
خب پس شانس اوردی

خواهش
چشم الان میام
گناه که نمیشه
اوهووووووو صبر کن پیاده شو با هم بریم

مهرداد 1389/08/29 ساعت 11:05 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

این آخریه یعنی به شدت تحت فشار بوده و شدیدا هم عقده ای شده!!!!!!!!
یعدی واقعا وضعش در حد وخیمه!!!

راستی... چرا زیر عکسات خندیدی همش؟؟؟
خوشت میاد مگه؟؟

فکر کنم چون من اونجا نبودم متوجه نشدم
ولی مثل اینکه تو تجربه داشتی ها شوخی کردم جدی نگیری
خب جالب بودن
به شدت

حامد 1389/08/30 ساعت 12:07 ق.ظ

درود
جالب بود
نگاه بچه تو عکس اولی خیلی باحاله !!!

صد درود
ممنون
اره منم دوستش داشتم

سلام
الان فهمیدم چرا داری دنبال دوست دختر میگردی

سلام
خب پس مشکل حل شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد