صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

میانجیگری

دیشب وقتی خوابیدم خواب های پریشان میدیدم 

 

خودم و بالشتهایم هر کدام شخصیتی داشتیم  

 

هر کدام می خواستن برتری خود را نشان دهند و خودم

 

نقش قاضی رو بین دو بالشت کناریم ایفا می کردم 

 

آخر سر خودم محکوم شدم به بیداری  

 

اینم یه نوع جدید کابوس دیدن

نظرات 6 + ارسال نظر
شمس 1389/08/30 ساعت 03:34 ب.ظ http://mushtagh.blogfa.com


سلام
همینه دیگه
وقتی جایی شلوغ باشه درگیری پیش میاد
برای همین کابوس بالش دیدی
ولی فکر می کنم که بالش کابوس نداره همش رویایه پروازه بسکه من این اسباب آسایش رو دوست دارم
صمیمانه دوستت دارم بالشت
خب غصه نخور می دونی که تو رو هم خیلی دوست دارم جیگر بلااااااا


سلام بزرگوار
اره دیگه
درگیری که هیچی کشت و کشتار هم میشه
کابوس نبود واقعی بود با بالشت هام درگیر شده بودم
منم دوسش دارم دیگه ولی الان چند شب عذاب جونم شدن
بالشتتتتتتتتتتتتت دوست داریم
مرسی منم خیلی خیلی دوست دارم عزیز دلم

سلام یاهوندارم
یک مرتبه برنامه اش رانصب کردم دیدم وقت گیراست مجددحذف کردم حالادوست دارم یادبگیرم ممنون میشم زحمت بکشی

میام وبلاگتون توضیح میدم

خواب پریشان چرا؟
نکنه سردی مثلا سیب زمینی یاسوسیس وکالباس خورده بودیاگرسرشب نبوده بعداذان هم نبوده بقول مامان جان رویای صادقه است
مثل خوابهای حضرت یوسف

نمی دونم والا؟؟؟
نه به جان خودم
امیدوارم ولی نمی دونم کی بوده

خودت نقش میان جیگرو بازی کردی!
کابوس گرم و نرمی بوده پس ...
۲ تا بالشت نگذاشتن بخوابی ؟ واقعا که خانوم قاضی ...
از امشب دیگه بالشت ها رو تنبیه کن و دیگه سرت رو روشون نگذار .. تا ادب بشن
این نوعش رو نشنیده بودم اما باید جالب باشه و تعبیرش رو هم باید تو کتابهای مختلف تعبیر خواب بنویسن .

اره دیگه آخر سر هم مجبور شدم از جام بلند شم اینا دعواشون رو بکنن
نه اصلا چرا چون بالشت هم شخصیت داشتن؟
آخ کاشکی همین بود دیوانم کردن تا خود صبح
نمیشه که خودم گیج میشم
نمی دونم والا پریشب که شده بودن ارم شیطان پرستان

مهرداد 1389/08/30 ساعت 10:58 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

بابا خوابای هرشب من همینطور عجیب غریبه!!!!!

شام باید کمتر بخوریم!!!

عجیب غریب نیست که هر شب با بالشت هات کتک کاری می کنی؟
من شام ساعت ۷ می خورم ساعت ۳ هم می خوابم

سعید 1389/08/30 ساعت 11:57 ب.ظ http://biqarar.tk


دخترم حالت خوبه؟؟؟؟؟؟؟


تو دیگه چرا؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد