صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

کشف جدید

پری تاز کشف شده  

 

حتما ادامه مطلب رو ببینید

 

 

لذت بردین از این پری دریایی؟؟؟؟

نظرات 5 + ارسال نظر
قاصدک 1389/09/06 ساعت 12:56 ق.ظ

سلام ونوس عزیز
فکر کنم تو اصلا قصد جون ما را کردی
خب این همه زیبایی تو دنیاست گیر دادی به پشمالوهای خانوم نما؟؟
چقدرم با آب و تاب گفتی حتما ادامه مطلب را ببینید
خوش بگذره
برم ببینم میشه خوابید.یا همش این پری دریاییه میاد به خوابم؟؟
شب و روزت خوش.تابعد.یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
نه والا
خب اینم زیباست به نوعی
خب پس چی کار می کردم می گفتم نگاه نکنید
ممنون به شما هم
امیدوارم که خواب های خوب ببینید
شب و روز شما هم خوش . تا بعد. یا حق

سعید 1389/09/06 ساعت 12:59 ق.ظ http://biqarar.tk

سلام
چقدر خوشگله
اونوقت این پری دریایی توی خشکی وسط این سالن چیکار میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
چشمات خوشگل میبینه
احتمالا اومده از عکاس دلبری کنه

شمس 1389/09/06 ساعت 07:37 ب.ظ


دختر گلم
این پری زمینیه نه دریایی
راست میگه آقا سعید دیگه
دعا می کنم بعضی ها به مرادشون برسن و خوابشو ببینن
آنقدر قدرتمندانه وارد رویاش بشه که دیگه بیرون نره


جانم مادر نازنینم
والا پری هر جا می تونه باشه
سعید خوب دوست داشته پری زمینی ببینه
انشالله
شاید هم با اون یکی دست به یکی کنن و دیگه از رویاشون بیرون نیان

سعید 1389/09/06 ساعت 10:35 ب.ظ http://biqarar.tk

باتشکر از مامان شمسی به دلیل حمایت از من

ببینم بازم موفق نشدی وب منو باز کنی
منم عکس یه آقا خوشگله رو گذاشتم تو وبم

آخ مردم از خند از دست سعید
باور کن ارور میده هر وقت باز بشه بهت کامنت میدم
دارم میمیرم از کنجکاوی در مورد این آقا خوشگله که گفتی

اژیواست نه عجیب

متوجه نشدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد