صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

اینم یه خانم خوشگل

فقط چرخش کمر داشته باش 

 

نظرات 15 + ارسال نظر
سعید 1389/09/09 ساعت 04:19 ب.ظ http://biqarar.tk

یکم دقت کنی متوجه میشی که چکمه هاش رو برعکس پوشیده
مگه نه؟
اینجوری به نظر میرسه

نمی دونم حتما تو دیدی که می گی دیگه
شاید ولی خب چکم رو که نمیشه بر عکس پا کرد

سلام
خیلی دقیق انتخاب کردی
دقت لازم دارد
ضمنایقین دارم به تاثیرامواج دعای تو ومامان جان باورکن امروز خیلی بهتربودم بااینکه باغرض سرازبالشت برداشته بودم ثاثیرمثبت دعا خاک واب رانیزبشاش میکندطبق تحقیقات ایموتو دانشمندژاپنی وحمیده بیطرف درایران
همین که بگیم دوستت دارم این باعث نشاط سلولهاست
میگن یک میوه رانصف کردند داخل دوشیشه گذاشتند روی یکی نوشتند دوستت دارم روی دیگری نوشتنددوستت ندارم
نصفه ای که رویش نوشته بوددوستت دارم مدتها سالم وبانشاط بود اما ان نصفه دیگرسیاه شد وخشک

سلام از ماست
ممنون از حسن توجه شما
صد البته
خوشحالم که بهتر شدید بعله خب بر هر چیزی عشق بورزین عکسالعمل خوبی نشون میده

مهسا 1389/09/09 ساعت 08:11 ب.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

سهلام اجیه مهلبون و خچملممممممم خوفی؟
وا؟ چرا این اینجوریه اره بابا چکمه رو که نمیشه برعکس پوشید وای چرا اینجوریه
اجی عجب عکسایه باحالی میذاریا
راستی اپولیدم بالاخره خلاصه ی اپم اینه که نه ناراحتم که تعطیلیم نه خوشحال اخه همه دوستام رفتن مسافرت من تهنا شدمحوصلم سر میره محسنم همیشه ۳شنبه شب میومد تهران ولی این هفته ۵شنبه میاد ماام که بابام کار داره جمعه ام چهلم پدربزرگمه نمیتونیم بریم مفاسرت هی ولی خوب شنبه کلی امتحان دارم باید خودمو با درس سرگرم کنم دیگه
بووووووووووووسمت دالم خیلی زیاد تا فهلا

سلام عزیز دلم
خب دیگه چیکار کنیم/ این سعید نمی فهمه که نمیشه چکمه رو برعکس پا کرد
خواهش
خب میام پیشت / مهسا میام میزنمت هاااااااا حوصلت برای چی سر بره بشین درس شیرین شیمی رو بخون حوصلت سر نمی ره خب خودت رو با درس ها سر گرم کنی خیلی بهتر از این که با دوستات خودت رو سر گرم کنی که روز امتحان به خودت بیای ببینی هیچی نخوندی
مواظب خودت باش نازنینم

مهرداد 1389/09/09 ساعت 09:55 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

عمرا.... کسی اینجوری بچرخه
فوتو شاپی کامله!!!

عمر کی من یای اون؟... ببینم مگه تو فستیوال نرم تنها رو ندیدی
فوتوشاپ هم نمی تونه به این دقت کار کنه

مهسا 1389/09/09 ساعت 10:23 ب.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

دوباره سهلااااام الهی قفونت بلم اجی چشم درسمو میخونم فردا میخواد زود از خواب پاشم درس بخونم
محسنم چشم میزنمش
خیلی عاچقتمممممممممممممممممم فهلا

دوباره سلام عزیز دلم.. خدا نکنه / افرین به تو می گن دختر خوب
با چوب بزن دستت درد نگیره
منم عاشقتم مواظب خودت باشه

سعید 1389/09/09 ساعت 10:54 ب.ظ http://biqarar.tk/

خب باید اینجا تعجب کرد که چجوری تونسته چکمه رو برعکس بپوشه
میگم یه عکس گذاشتم بیا ببین

خب باید به تو هم گفت یکم دقت کن ببین چطور میشه چکمه رو برعکس پا کرد
الان میام

سلام
این شد یه چیزی .. خوشگله . سلیقه ی خوبی داری ها
ولی دیگه چرا اینجوری کرده .. چرخش کمر بوده .. خانم باید رقاص تشریف داشته باشن .. چه بدن انعطاف پذیری دارن .. ماشاا...
خدا بده شانس ...
یاد بگیر ...

سلام
بعله خوشگله ... خوب اگر خوب نبود که با هر دختر دوست می شدم
احتمالا جزو نرم تنان بوده خانم... ماشاا...
که چی بشه؟؟؟؟
من بلدم خودت یادت بگیر

حامد 1389/09/10 ساعت 12:04 ق.ظ

درود
خوبه بعد از یه مدت که زده بودی تو بهم زدن حال با پری تازه کشف شده و... حالا رفتی سراغ خانوما!!!
این احتمالا فتوشاپی باشه !!! این همه انعطاف باور کردنی نیست !

صد درود
خب چه کنیم دیگه ما اینیم
نه احتمالا جزو نرم تنان باید باشه!!! خب چند پست اینده بهتون نشون میدم که باور کنید

مهرداد 1389/09/10 ساعت 11:11 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

فستیوال نرم تن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اره دیگه انگار تو بدنشون استخون ندارن

مهرداد 1389/09/10 ساعت 11:11 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

و البته با اون بودم دیگه... اون نمیتونه هیچ وقت اینجوری بچرخه!!!

با کی بودی؟؟؟؟ خب شاید بتونه بچرخه

شمس 1389/09/13 ساعت 05:11 ب.ظ

این جا باید رفت قر کمروووووو

ناز شست داره کمر نیست که شافنره

؟!؟ خوشگله ..
هیچی دیگه .. شانس بده .. قرار نیست چیزی بشه که ..
واقعا بلدی .. پس دیگه باید عکس خودت رو هم بگذاری ..

!؟! راست می گی؟؟؟
باشه... خب داده... خب صد البته....
اره بلدم... نه دیگه نمیشه که

یه کمی ... جدی نگیر
بلله ..
دیگه واقعا میدونم که بلدی .. وقتی میگی نمیشه , نمیشه دیگه

ا جدی... باشه سعی می کنم

خب خوب شد قبول کردی... حالا بزار فکر هام رو بکنم

خوبه .. سعی کن برات خوبه ..

چیکار کنیم دیگه .. فکر کن تا می توانی .. میشه

باشه حتما
هر کاری که نمی تونی دیگه... فکر هامو رو کردم ... فقط به خاطر تو

علی اکبر 1389/10/01 ساعت 12:13 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد