صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

یه پست برای آقا پسر ها

اینم یه باربی برای اونایی که تا حالا از پست هام خسته شده بودن 

 

 

 

و اما بعد

فکر نکنم دیگه اینا فتوشاپ باشه 

 

 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
مهرداد 1389/09/10 ساعت 11:13 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

باربی چقدر زشته!!!!
من بودم بجای عروسک ازش سیبل تیر اندازی میساختم.

سیندرلا و سفید برفی بهتر بودن

وا !!!!
ببخشید مهرداد جان دیونه این همه احساساتت هستم خیلی لطیف برخورد می کنی با خانم ها
مگه گفتم این خانم کارتونه

مهرداد 1389/09/10 ساعت 11:13 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

راستی این عکس پایینیا شبیه کرم هستن!!

استخون ندارن؟؟؟

کجاشون شبیه کرمه؟؟؟؟
نرم تن به اینا می گن دیگه

فکرنکنم کسی ازپست های توخسته بشه
هرکدام ازهرکدام جذابترند
به اینهامیگن نرم تنان که جشنواره اش هم برگزارمیشه
ژیملاستیک بخاطراین چیزاش خیلی جالب است من اگربرگردم به کودکی میرم ژیمناستیک کارمیکنم

ممنون شما لطف دارین
وایی مرسی
بعله برام ایمیلش رو فرستاده بودین
باز میگردیم به کودکی خب الان تمرین کشش بدن رو انجام بدین

مهسا 1389/09/10 ساعت 01:36 ب.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

سلام بر اجیه ناسه خودم
باربیم باربیای قدیم
ولی عجب انعطافی خدا زیادش کنه
خیلی باحال بودن میسی اجی جونم
وای هنو درس نخوندم ولی میخونم
بووووسمت دالم خیلی زیادتا فهلا

سلام ناناز طلا
اره خب
انشاا...
خواهش خوشحالم خوشت اومد
مهسا میام میزنمت ها برو بشین درستو بخون
منم دوستت دارم عزیز دلم

سعید 1389/09/10 ساعت 08:15 ب.ظ

سلام ونوس عزیز
شطولی؟ خوفی؟
میگم این باربیتون چقدر آشنا میزنه
نمی دونم شبیه کیه
ولی شدید آشناست

در ضمن این کرم خاکیا چیه گذاشتی
آدم ازشون میترسه

سلام سعید جان
من خوبم / تو چطوری؟
والا من که نمشناسمش
اگر فهمیدی به ما هم بگو
والا شدیدا من نم شناسمش

کرم خاکی چیه پسر بی حیاء
ما رو باش دلمون به چه شیر مردهای باید خوش باشه

قاصدک 1389/09/12 ساعت 07:12 ق.ظ

سلامممممممم

چه عجب یه بار گل از گل ما شکفت با امدن به وبلاگت

باورکن دوروز پیش اومدم با گوشی کانکت شدم و دیدم اما نشد کامنت بذارم کدارسال نمیداد

اما ممنون که فکر تغییر ذائقه مون بودی
فقط کاش دوسه روز همینو بجا کشک بادمجون میذاشتی باشه
خوش باشی ونوس عزیز

سلاممممممم به روی ماهتتت

اختیار دارین قاصدک عزیز فقط بخاطر شما بود ولاغیر
امان از دست این کامنت دونی ها
خواهش فقط انجام وظیفه بوده
خب دیگه ببخشید سعی می کنم از این عکس ها زیاد بزارم
همچنین قاصدک عزیزتر

شمس 1389/09/13 ساعت 05:15 ب.ظ

سلام جیگری
در عین اینکه جالبه
یه کمی آدمو به دل آشوبه میندازه چراااااا

سلام به روی ماهت
خوب برای اینکه پسر ها خوششون بیاد

سلام
خوبی؟
چه باربی خوشگلی خیلی نازه .. ایول .. بابا ازین پست ها زیاد بگذار .. من که لذت بردم از سلیقه شما .. واقعا خوش سلیقه ای دختر .
با این نرم تنان حال نکردم همون باربی اولیه کارش درست بود .. مرسی

سلام
من هی / تو چطوری؟
جدا؟؟؟ خواهش چشمممممممممممممم شما امر بفرما خواهش میشه شما خوش سلیقه هستی .. پس سعی می کنم عکس خودم رو تو وبلاگ نزارم لطف داری
خب اون برای چرخش کمر بود که خیلی ها گفتن فتو شاپه خواهش عزیز

ممنون منم خوبم ...
پس منتظرم .. راست میگی ؟ خوب عکس خودتونم که جای خود داره ... باربی شاید نباشی اما میتونی جذاب باشی ..
من تا نبینم نمی تونم نظرم رو بگم
نه بابا فتوشاپی نیست عزیز ///

خب خوشحالم که تو خوبی..
باشه در اولین فرصت... / خب چرا حالا گریه؟؟؟ وای خجالت کشیدم
باربی که هستم اونم چه باربیییییی جذاب نمی دونم شاید نباشم
جان من حالا نمیشه همینجوری نظرت رو بگی
خب خوشحالم که تو موافق هستی!!!!

مرسی
من هنوز منتظرم .. یعنی فرصت میشه ؟
گریه خوشحالیه
آخی .. خجالتم مگه تو میکشی ؟
من تا حالا یه باربی واقعی رو از نزدیک ندیدم ... حداقل عکسش ارزش دیدن داره ..
جونت بی بلا ... نمی شه دیگه .. تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها ...

خواهش
گفتم که در اولیم فرصت... یکم صبر داشته باش
ولی خب گریه در هر صورتش خوب نیست
اره مگه من نمی تونم خجالت بکشم
خب نمی تونم بهت بگم من رو از نزدیک ببینی که یه باربی واقعی رو از نزدیک ببینی.. آخ چه قانع
بلا نبینی ... حالا جان من بگو... خو اره خب

من خیلی صبورم ...
مرسی .. اشکمو دراوردی
بکش .. گفتم که اینجوری ناز میشی ..
واقعا تو هم باربی هستی .. آخ که مشتاق شدم که ببینمت .. حداقل عکست رو بده باربی خجالتی ..
زنده باشی ..
جانت بی بلا .. چی بگم اخه .. تا اینجاش که حرف نداشتی ..
البته این نظر 100 % نیست ها وو دلت رو خوش نکن

الهی ...
خواهش... ببخشید
باشه ...
اره... مگه عکسم رو تو قالبم ندیدی؟؟؟ خب گذاشتم دیگه ببین
بلا نبینی... هرچی دوست داری ... مرسی ...
باشه هرچه از دوست رسد نیکوست


باربی من کجایی ؟ من که ندیدم .. چیکار کنم ؟ کوش؟
فدات


کودم باربی؟ ا خب حالا چی کار کنم خوب تو که معلوم نیست کی میایی تو کامپیوترم
قربونت

کدوم باربی ؟ همونی که این کامنت های قشنگ و خستگی بر رو میگذاره برا من دیگه ...
من میام هر وقت که تو بگی .. بگو
تو کامپیوترت .. لب تر کنی کنارتم ..
فدات

ول کن باربی رو .... وایییییی بابا لاوت من و کشته
خب الان ... گفتم دیگه...
اره... وایی تو چقدر خوبی
جیگرتو

علی اکبر 1389/10/01 ساعت 12:12 ق.ظ

جان من ... چیکار کینم دیگه خیلی لاو بازم من
خوب چطوری بیام ؟
خوبی از خودتونه گلم .. باز جیگر جیگر کردی نمیدونی حالت تهوع بهت دست میده ... فدای دلو قلوت بشم من

خدا نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد