صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

گاهی وقت ها!!!!

گاهی وقت ها یه چیز های خیلی معمولی باعث  

 

به یاد آوردن بعضی خاطرات شیرین میشه !

 

شاید خاطرات شیرین باشن ولی آیا همیشه با یاد آوریش لبت رو خندان می کنه؟  

 

من که اینجوری فکر نمی کنم !!! 

 

امشب دلم گرفت بخاطر یه خاطره  

 

اونم همش سر کشک بادمجان 

 

 

نظرات 14 + ارسال نظر

خوبه
کشک کلسیم دارد وسردوخشک هم است امابادمجان گرم وخشک است میسازدبه کبدت ولی اگرخیلی سرمائی هستی بعدش یک قاشق شیره انگوریاسیاه دانه بخود

بعله
ممنون از راهنمایی تون
چشم حتما می خورم

وبلاگ مامان ایرور404داردوحذف است چرا؟

خب برای اینکه وبلاگشون رو حذف کردن

مهرداد 1389/09/11 ساعت 02:11 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

میبینی زندگی رو...
یه کشک بادمجون هم خاطره میسازه...

بعدش یه روزی و چندین سال بعد... یادش می افتی و ناراحت میشی!
حالا چی بود خاطره؟؟ کشک بادمجونتو داداشت خورد؟؟

اره والا
خاطره که خیلی میسازه...
دست رو دلم نزار که خونه!
یه شب تو خوابگاه برای دوستان کشک بادمجان درست کردم/ دادشم کجا بود بیاد کشکبادمجون بخوره

سینا 1389/09/11 ساعت 06:51 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

کشک خیلی خوبه.قراره کارخانه تمام مکانیزه تولید و بسته بندی کشک تو شهر ما افتتاح بشه

بعله خیلی خوبه! انشاا... که افتتاح بشه

حامد 1389/09/11 ساعت 10:46 ب.ظ

درود
ایشالله دل گرفتگیت زودتر برطرف بشه !
این غمگین شدن از یادآوری خاطره های خوب رو با تمام وجود درک کردم !

صد درود
ممنون!!
ممنون از درکتون

مهرداد 1389/09/12 ساعت 05:03 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

بابا خاطره هستا... هنوز باباتش ناراحتی؟؟

نه بابا ... هم سردرد داشتم هم مهمون

شمس 1389/09/13 ساعت 05:19 ب.ظ


خاک عالم بر سرش که حال دخترکم رو گرفته
نکبتی


هر چی خدا بخواد
واقعا نکبتی

آخ جون .. کشک بادمجون .. من عاشقشم دختر .. کاش اونروز من تو خوابگاه بودم همش رو میخوردم .. جام واقعا خالی ...
حالا خانمی این خاطره چی بود که گلمون این همه غمگین شدن ؟
یه اسم دیگه هم داره و البته بدون بادمجون درست میشه اونم اسمش هست کشک کله جوش .. شنیدی ؟

الهی.. دوست داری؟؟؟ منم دیوانه وار دوست دارم... خب تو رو که تو خواب گاه دخترها راه نمیدادن که اره واقعا خالی ولی دیگه باقیش رو تعریف نمی کنم که دلت بیشتر نخواد
یاد دوستی افتادم که خیلی باهم بد کرد
بعله کله جوش رو دوست دارم خیلی زیاد ولی بلد نیستم درست کنم یعنی تا حالا جلوم درست نکردن ببینم یاد بگیرم

خییییلیییییی نمی خوام که شب بمونم که .. میخورم و میرم .. ولی من که دلم میخواد اما کو ؟؟؟
ای دوست نامرد ... خدا جزاش رو بده .. بی خیالش
پس منم توضیح نمی دم تا دلت بیشتر نخواد

آخهههههه نه جان من بمون اصلا نمی زارم بری / نه جان من اصلا راه نداره خب درست می کنم بیا بخور
مرد که نبود دختر بود.. میده و داده.. اره من برم میخ بیارم تو همینجاا منتظر باش خوب!!!
چیر رو توضیح نمیدی که دلم نخواد

نه .. نمیشه .. اصرار نکن .. بابا اصرار نکن .. یه دفعه می بینی موندم اونوقت باید خر بیاری باقالی بار کنی ها
حالا که اصرار میکنی باشه .. میام میخورم .. من که دلم لک زده برا یه کشک بادمجون ... جوون
من گفتم مرد بود؟ میخ ؟ میخ نمی خواد که .. یه پخ بستشه ..

حالا ... به خواد یا نخواد توضیح نمیدم

وااا... نمیشه مال سوسن.. اصرار کردم دیگه... خوشحالمون می کنی با خره
چه پسر حرف گوش کنی... با گردوی فراونننننن... درست می کنم براتتتتتتتتتتتتت..... جونت بی بلا
نمی دونم تو گفتی نامرد بود.... ای بابا دوزارییییییی.... چی بستشه؟؟؟؟
حالا که نه...... خیلی بدی چرا توضیح نمی دی

واا نداره که ..
مال سوسن دیگه چیه؟
باشه می مونم .. اصرار نکن با خره .. اره .. حالا باقالیهاشو بشین پاک کن تا به وقتش خدمتت برسم ..
دستت درد نکنه .. آب دهنمون رو راه انداختی دختر ... خیلی نامردی اینقدر خوشمزه تعریف نکن ..

حرف میگذاری دهن من ؟
دو زاری؟ بیا جلو تا نشونت بدم کی دوزاری کی یه شاهی ؟
پخ دیگه .. پپپپپخ .. تو نترسی ها

هر وقت اومدم برای کشیدن نقاشی خودم برات درست میکنم ..

پس چی داره ؟؟؟
نمیشه رو گفتم!!!
خب پس ... اصرار نکردم فرمان دادم.. با خره یا بی خره... اره د مگه پاک کرده نبود..
خواهش .. ما اینمیم دیگه .. باشه
اوووووووووو واسه من اخم نکن خودم اخمو هستم ها.. حرف هم تو دهنت میذارم
اوووو می خوای با دختر در بی افتی خودت چشمت رو بیار بزن به مشتم
پیشته ... تو نترسی ها
دستت درد نکنه زحمت میشه

بلا داره .. بفرما داره ...

من امدم .. یالله ... بی خره .. اونو کجا بیارم اخه .. شبمون رو خراب میکمه ... خیلی هم شکموهه .. همه ی غذاهارو تنهایی میخورد ..
مرسی تو زحمت افتادی پاک کردی
چه خشن .. جیگر میشی اینجوری ...
تو میخوای در بیفتی ... یکی منو ول کنه ..
ترسیدم ..
خواهش عزیزم ...قابل شما رو نداره

دیگه چی داره...

خوش امدی... بفرما آقایون حجاباشون رو رعایت کردن همینجوری گفتم دور هم باشیم.. نه بابا باحال میشه اصلا موردی نیست شکمش رو هم پر می کنیم.. فدای یه تار موت برای تو جدا کنار میزارم.. زحمتی نیست فقط باید ظرف ها رو خودت بشوری
جیگرکی هم میشم ها
ولش کنید این ورجک رو ...
بیشین بابا
فدای چشات ... قربانت

علی اکبر 1389/09/29 ساعت 12:20 ق.ظ

همه چی داره ...
آقایون ؟! آقایون کین؟
نه همین دوتایی خوبه دور همیم ... جا گیره .. بی خیالش شو .. آخ قربون محبتت که اینقدر به فکر منی .. چشم خانوم شما امر بفرمایین .. من میشورم تو خستگی بگی بشین زیر کرسی تا من برگردم ..
من چقدر جیگر خام دوست دارم .. بهتم میاد نقش جیگر رو هم بازی کنی ...
چشم .. کجا باید بشینم ..
خدا نکنه .. جیگرتو جیگرکی

این که خیلی خوبه
اره دیگه آشنان زیاد خودت رو ناراحت نکن
باشه ... خب میذاریمش تو حیاط... فقط چون تو گفتی ها .. خواهش عزیزم تو خودت محبت داری عرضی نیست.. نه بابا شوخی کردم زیر کرسی زیاد نمی تونم بشینم.. تو هم نمی خخواد بری بگی بشین
اهههههههههههه... یعنی می خوای منو به سیخ بکشی
همینجا کنار کرسی
ببین انقدر جیگر جیگر نکن بهم نمیسازه معدم رو بهم میریزه

عالیه .. خوراکه خودته
من الان عصبانیم .. یکی منو بگیره
تو حیاط باشه بهتره اگه کسی هم بیاد عر عر میکنه می فهمیم .. ممنون خانم حرف گوش کن .. طولی چی؟
چرا کیف میده که .. خوب هر جا دوست داری بشین .. باشه منم میمونم پیشت .. پس بریم زیره چی؟
دوست نداری مگه ؟ خدا نکنه .. به سیخ .. نه خام خام میخورمت ..
چه کیفی میده .. همین کنارش خوبه .. زیرش نمی ریم
قربون اون معده کوچولوت برم که با یه ذره جیگر میریزه بهم ..

اه باز اسم جیگر اوردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد