صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

چیز های عجیب

داشتم تو گوگل دنبال یه فرد چاق می گشتم  

 

که به تصویر بر خوردم خودم چهارتا شاخ به این گندگی در آوردم 

 

فقط فحش ندین هااااااااااااااااااااا 

 

 

 

نظرات 14 + ارسال نظر

سعید 1389/09/15 ساعت 11:44 ق.ظ http://biqarar.tk/

سلام
به به چه هیکل مانکنی دارن این خانوم

میگم دیگه شما آن نمیشی؟
این چی اینم نمیشی
بابا دلمون واست تنگیده خب
شما هم که سرتون شلوغ.....!
اصلا نوبت به ما نمیرسه که

سلام

خوشت اومدددددددددددددددد

نه زیاد مگر این که بخوام ایمیل چک کنم
اینم که نه دیگه آن نشم اون هم نمیشم

الهی خب تو معلوم نیست کی میای نت پسر خوب
مگه نوبتیه

قاصدک 1389/09/15 ساعت 02:17 ب.ظ

سلام
صبح با موبایل کانکت شدم ال سی دیش کوچیک بود فکر کردم
عکس مال جنیرلوپزه
اما اینو که دماغشو بگیری جونش در میره
کمرشم با دوتا انگشت بگیری میشکنه از وسط
امان از دست این ونوس با عکس انتخاب کردنش
یا میگرده پشمالوهای قرون وسطی را پیدا میکنه
یا پری دریایی ها و یا این نی قلیونی ها را
خوش بگذره..حالا عکس چاقالو پیداکردی اخرش یا نه؟
تابعد.یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
جنیفر که کاملا معلومه
خب چی کار به دماغش دارین
خب یواش بگیرید
چه کنیم دیگه ما اینیم
خب جالب بودن
ولی پری دریایی که خیلی جالب بوداین نی قلیونیه که خودم شاخ هام در اومد

مرسی به شما هم ... نه دیگه اینو دیدم ولش کردم
تا بعد ... یا حق

شمس 1389/09/15 ساعت 06:57 ب.ظ

عجب اسکلت روکش داریهههههههه

دقیقا

سلام
چه باربی لاغر مردنی ای ...
خوب این یه عکس فتوشاپیه عزیزم... من چندتا ازین مدل تو کامپیوترم دارم ..
فحش برا چی .. یکم یاد بگیر

سلام به روی ماهت
اره خب بخاطر همین شاخ دراوردم
نمی دونم شاید باشه ولی طرف چقدر بی کار بوده که یه عالمه عکس این طرف رو فتوشاپ کرده... خب پس تو می ی حتما هست دیگه..
خب برای اینکه انتخاب هام دیگه... خب من همش ۵۵ کیلوم
چیرو یاد بگیرم یعنی خودم رو بکشم

مهرداد 1389/09/15 ساعت 11:31 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

اینا شبیه مرض ها میمونن!

اره آدم دلش می خواد یه چیز بده بهشون بخوره بنده خدا!

مهرداد 1389/09/15 ساعت 11:31 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

ولی این اولیه کلا خیلی شبیه جنیفر لوپزه!!!!!!

نه بیشتر شبیه یکی دیگه از هنر پیشه های هالیوده!!!!

۵۵ هم خوبه خانوم فیتنس کار
اما ۶۰ بشی عالی می شی

اره ولی دارم وزنم رو کم می کنم
مگه می خوام توپ گرد بشم

یعنی میخوای تا کجا جلو بری ؟

توپ گرد ؟!.. خوب قلقلی می شی .. ناز می شی .. می افتی تو حوض نقاشی ..

موفق باشی ولی زیاد لاغر هم بشی جالب نمی شی .. قدت چند متره ؟

تا هر جا که بتونم
اره دیگه خب همینجوری قل می خورم میرم مطب.. ناز که نمی شم ... حوض که دیگه الان نیست می افتم تو جو
خب زیاد لاغر نمیشم ... ۱۷۵

تو میتونی .. ادامه .. افرین .. تو اول میشی .. بدو .. بدو

قلقلی می شی ... خدا نکنه بیفتی تو جوب .. یه بغل برات اینجا گذاشتم خواستی میتونی بیوفتی اونجا ..

قد و وزنت خوبه ...

تو تشویق کن حتما می تونم...
نه دیگه قلقلی نه ... خب من که میدونم تو جا خالی میدی
مرسی

بله که میکنم .. زود باش
قلقلی نه اما فلفلی چرا .. عمرا اگه بدم .. بپر ..

خواهش

... خب صبر کن
پس تند دوست داری ولم نم کنی.. آخ دستم از دست تو...
تمنا

علی اکبر 1389/09/30 ساعت 11:59 ب.ظ

منتظرم .. دارم تشویق میکنم .. باز که ناز شدی
خیلی .. من عاشق چیزهای تندم ... عمرا اگه ولت کنم خوب نکش دستتو ..

می کشم

چه کشمکشی ایجاد شده

بپا کشش در نره

زاهدی 1398/12/24 ساعت 12:16 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد