صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

خبر خوش

امشب خیلی خوشحالم 

 

بنا به دو دلیل 

 

خب الان می گم چرا 

 

طبق روز های زوج امروز باشگاه داشتم  

 

صبح کله سحر مربی مربوطه زنگ و از خواب ناز بیدارم کرد 

 

خب تازه خواب برده بود ولی خب مهم نیست 

 

گفت که من دیگه باشگاه نمیام  

 

گفتاگر دوست داری با من کار کنی بیا باشگاه و پولت رو پس بگیر   

 

خلاصه رفتم باشگاه و نزدیک ۲۰ تا از بچه های باشگاه داشتن پولشون رو پس می گرفتن

 

با مربی مربوطه رفتیم یه باشگاه دیگه از قبل بهش پیشنهاد داده بودن برای کار 

 

من باشگاهش رو دوست نداشتم ولی شروع کردم به تمرین کردن 

 

که اومد گفت مامانم زنگ زده یه باشگاه قرار اجاره کنم 

 

قرار شده از چهار شنبه بریم باشگاه خود مربی عزیز  

 

که تازگی بهش پیشنهاد دادم با هم دوست بشیم 

 

خلاصه خسته اومدم خونه و خوابیدم چون دیگه جون هیچ کاری رو نداشتم 

 

وقتی بیدار شدم خبر دوم که خیلی خوشحالم کرد  

 

خب برگردیم به چند سال قبل 

 

(سال ۸۳ تا سال ۸۵ تو یه کلینیک دامپزشکی کار می کردم 

 

زیر نظر استاد دانشگاه که به عنوان دستیار جراح پیشش کار می کردم و  

 

هر چیز لازم رو که باید یاد می گرفتم خودش بهم یاد داد 

 

واقعا کارم رو دوست داشتم ولی بنابه علتی از کارم چشم پوشی کردم )

 

خب بر گردیم به زمان حال 

 

غروب دکتر عزیز تماس گرفت که یه کلینیک بزرگ راه انداخته 

 

بهم پیشنهاد داد که برگردم سر کار  

 

قرار بر این شد که چهار شنبه برم اونجا و به هم صحبت کنیم 

 

خب چهارشنبه سه اتفاق خوب می افته 

 

۱. باشگاه جدید  

۲. صحبت برای کار 

۳. تولد خودم 

 

نظرات 18 + ارسال نظر
قاصدک 1389/09/16 ساعت 12:46 ق.ظ

سلام ونوس عزیز

خوب کاری کردی رفتی باشگاه جدید
اخه یکی از راههای پیشرفت همینه که ارتباط قلبی با معلم یا مربی برقرار بشه.نه اینکه خشک و مقرراتی هرچی یادگرفته بگه و شما اجرا کنی..الان مطمئنم که باشگاه جدید مربی تونم بیشتر ارج و بها میده بهتون.
البته به ما که بامرامی شما ثابت شده قبلا
هرسه اتفاق خوشایند را بهت تبریک میگم.
تولدتم پیشاپیش مبارکککککککککککککککککککک
زنده باشی و سلامت.
غمهات کم و شادیهات فزاینده
شب و روزت خوش.تابعد.یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
کلی ذوق کردیم هر دو با هم
بعله صد البته / امیدوارم که اینطور باشه که شما میگید گرچه بهم پیشنهاد داد کلاس رقص بزارم ولی خب قبول نکردم
شما لطف دارین / کوچکتراز این حرفها هستم
ممنون
وای مرسی
همچنین
ایام به کام باشه همیشه قربان. تا بعد . یا حق

حامد 1389/09/16 ساعت 01:27 ق.ظ

درود
من یه کوچولو کنجکاوم ، چه ورزشی ؟
خیلی خوبه که بعد از اون خستگی و تنفر پست قبل این خبرای خوب و اتفاقات خوب برات افتاده ! ما هم بسی خوشحالیم از بابت خوشیتان !
تولد !
تولدت مبارکککککککککککککککککککککک (یه نکته مهم : من کیک تولد دوست دارم و مثل اینکه بهم نزدیکم هستیم)

درود فراوان
خب کنجکاوی خوبه / فیتنس
بعله واقعا کلی ادم انرژی میگره! ممنون شما لطف دارین به من
خب همه یه روز در سال تولدشونه دیگه
مرسی هنوز که نشده! خب من بر عکس شما دوست ندارم / ا جدی چه روزی هستین؟

سینا 1389/09/16 ساعت 01:55 ق.ظ http://omide-ma.blogsky.com

پس جشن تو جشنه
کلا مبارکه

یه چیز تو همین مایه ها
مرسی

حامد 1389/09/16 ساعت 10:49 ق.ظ

درود
منظورم از نزدیکی ، محل زندگی بود! و اینکه به راحتی برای شرکت در تولد و خوردن کیک می تونم بیام

صد درود بر آقا حامد عزیز
صد البته! خب من که تولد نمی گیرم ولی خب یه کیک برای شما می خرم میفرستم تشریف بیاورید خوشحالمان می کنید

مهسا 1389/09/16 ساعت 07:33 ب.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

سلااااااااام اجی جوووووووووونم؟ وای الهی قفونت بلم خیلی دلم برات تنگ شدههههههههههههههههه
فردا تفلدته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تولدت مبارک بهترین اجیه دنیا تفلدت مبارک ماه ترین اجیه دنیا یه دنیا دووووووووست دارممممممممممممممممممممممم نمی دونم چجوری بگم ولی واقعا خوچالم از این که اجی به این ناسی پیدا کردمممممممممممممم
خوچمل ترین و بهترین چیزا رو برات ارزو دارم ایشالا تفلد ۱۲۰ سالگیتو بگیری و روزای زندگیت یکی از یکی قشنگ تر و بهتر باشهههههههههههههههههه
ایشالا باشگاه و کارم جور بشه و خوچال تر و خوچا تر بشییییی
مفاظبه خودت خیلی خیلی باش عاچقتممممممممممم
بوس بوووووسی فهلا

سلام جیگر اجی/ خدا نکنه عزیز دلم/ دل منم برات تنگ شده
اره دیگه
مرسی عزیز دلم
وایییییییی خوب الان ذوق مرگ می شم که با این همه احساساتت
مرسی خانم طلا
تو هم مواظب خودت باش نانازی
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
تا بعد

انشاالله درهمه موفق باشی
تولدت هم مبارک
تصورکنم روش امام صادق که فرمودند ماخشکی راباتری درمان می کنیم جواب بده وغذاهای تردرمان کبدی است که غذاهای خشک راپس میزند وتر راجذب میکند

سلام
ممنون از محبتتون
چشم حتما عمل می کنم

شمس 1389/09/16 ساعت 10:33 ب.ظ

چه حرفهااااااااااااا
امروز سالگرد بار طمین گذاشتنه منه کههههههههههه
تولد دختر گلم مبارک باشه انشاالله
هزاران هزار سال با لبهای پر از خنده
حتی وقتی که تمامی لبهات شد چروک خالی
نگران نشی عزیزم
مریم ژل تزریق می کنیم
دکتر هم که خیلی خوشحال بود از اینکه دردانه ی منو می خواد ببره پیش خودش

والا آدم شاخ در میاره
اوا ببخشید یادم نبود شما قرار بود بارت رو زمین بزاری
خب اصلا مگه قرار بود امروز بزاری زمین من که ۱۱ روز دیر کردم
مرسی مامان جیگرممممممممممممممم
وا مامان ۱۰۰۰ سال که نمیشه ولی عمر نوح رو قبول می کنم
چروک که نمیشه با این همه راه و بیراه باد کردنش
نه بابانگران برای چی
مریم ؟؟ خب مریم به ما چه که ژل تزریق کنه
اره والا انگار سند زده به نام خودش

شمس 1389/09/16 ساعت 10:35 ب.ظ

طمین = زمین

حالا باشگاه چی میری؟؟

راستی...
تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارکککککککککککککککککککککک
من کیک میخواما

باشگاه بدن سازی

جان؟؟؟؟
مرسی
چشم کیک هم می خرم

شمس 1389/09/16 ساعت 11:53 ب.ظ

حالا از نوشته من ایراد می گیریییییییی ؟؟؟؟
مریم کیه ؟؟؟؟؟؟ منظورم میریم بود خوب دختر گل ؟؟؟؟
اگه می دونستم اینطوری از مامایت ایراد می گیری اصلا زمین نمیزاشتم بارم رو
همینطوری رو دل می کشیدمت

من غلط بکنم
به من چه خب خودت نوشته بودی مریم بر ژل تزریق کنه
خب من که خودم نمی خواستم بیام
نه خب خسته می شی مامی جونم

شمس 1389/09/16 ساعت 11:55 ب.ظ

راست می گن این نازنین زیتون عزیز
دختر گلم از این به بعد مواد غذاییتو ( تر ) کن بخوررررررررر
با پوزش از برادر عزیزم زیتون

بله صد البته
چشم حتما غذاهامئ تر می کنم
خب دیگه این یه چیز ما بین شما و برادرتونه

دوباره سلام خانوم خوش هیکل
خوبین .. باید ازین به بعد برای صحبت کردن با شما بیشتر دقت کنم
خبر های خوشی بود که دادی ... خوشحالم ازین بابت ..
بهترین شیرینی رو. بهم دادی
موفق باشی

سلام به روی ماهت
من خوبم تو چطوری؟؟... وا چرا دقت لازم نیست که
خوش بود دیگه... ممنون خودمم خیلی خوشحالم..
مرسی خیلی دل گرمی بهم میدی...
تو هم موفق باشی

سلام
نه دیگه می ترسم کتکم بزنی ...
خواهش می کنم عزیزم ..
سلامت باشی

سلام به روی ماهت
نه نمیزنم فقط می کشمت...
تمنا می کنم عزیز جان...
پاینده باشی...

سلام
منو کشتی تو ... زندم کن

سلام به روی ماهت
من غلط بکنم... چشم

سلام به روی خورشیدت
خدا نکنه .. این چه حرفیه ... چشمت بی بلا ..

سلام به روی خورشیدت
خدا نکنه .. این چه حرفیه ... چشمت بی بلا ..

نه من بیشتر مهتابیم نه خورشیدی
.. همینجوری دیگه .. بلا نبینی

قربون شکل ماهت
اصلا ... سلامت باشی

ماهی از خودتِ
قربانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد