صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

تولد

کلا از قبل از تولدم خیلی مامانی بود 

 

چون بعد از ۱۱ روز تاخیر بالاخره رضایت دادم که بدنیا بیام 

 

جالب ترین بخش قبل از تولد این بود که همه دکترها می گفتن من پسرام 

 

حتی نوع دنیا آمدنم هم پسرونه بوده  

 

(من اولش پسر بودم موهام هم بور بوده)

 

ولی خب منو تو بیمارستان عوض کردن  

 

شدم یه دختر اخموی مو بلند به قول مامانم مثل حاجه خانم ها  

 

تو یه روز یخبندان ساعت ۴و ۵ بعد ظهر بدنیا آمدم 

 

از همینجا از مامان عزیزم (شمس) تشکر می کنم برای تمام زحمتهای که برام کشیده 

 

خب اینم کیک تولدم  نوش جان

 

نظرات 13 + ارسال نظر
قاصدک 1389/09/17 ساعت 01:54 ق.ظ

تقدیم به دختر ِ ماه آذر

بازى رقص و آتش
جنون شک و باور
پایانِ خش‏خشِ برگ
دخترِ ماهِ آذر

ابرى‏ترین دقایق
پیرهنِ لحظه‏هاته
اما خودت بهارى
خورشید توى چشاته

هجومِ بادِ وحشى
جنگِ تگرگ و شیشه
یاغى‏ترین زمستون
حریفِ تو نمى‏شه

همبازى خزونى
دخترِ ماهِ آذر
تُو آسمونِ چشمات
ترانه پَر، غزل پَر

هق‏هقِ زخمیه ابر
محتاجِ شونه‏هاته
گریه‏ترین ترانه
هم قفسِ صداته

دخترِ ماهِ آذر
همبازى خزونى
رنگین‏کمونِ احساس
خورشیدِ مهربونى

ممنون از همه لطفتون

قاصدک 1389/09/17 ساعت 02:01 ق.ظ

سلام مجدد ونوس عزیز

خوش اومدی به این دیار مملو از غم و شادی

حالا دیدی که دنیا همچین آش دهن سوزی نبود که بالاخره بعد از

11 روز سرکار گذاشتن پدر مادر و دکتر و پرستار! رضایت دادی که

بدنیا بیای؟؟اما دیگه کار ازکار گذشته و باید بمونی
!

راستی..سال تولدت را نگفتی اما نوشتی که مربوط به دوران

یخبندان بوده؟!!چرا اینقدر سن و سالت کمه پس؟!
خوشحالم که هستیو از صمیم دل سالروز زمینی شدنت

را تبریک میگم

انشاالله که همواره سلامت و شاد و سرزنده باشی

غم نبینی و همیشه لبخندو شادی مهمان دل و رخسارت باشه

ایام بکام.تابعد یا علی مدد

سلام قاصدک عزیز
ممنون !ولی دنیای تضاد بیشتر بهش می خوره
اره والا / خب چه کنم که بچه مامانی هستم دیگه
صدالبته
خب شما که میدونید
نگفتم که مال عصر بخبندانمدیگه چه کنیم
منم خوشحالم از داشتن همراهنی چون شماباز هم ممنون انقدر خجالتم ندین
همچنین
واییییییی خب الان ذوق مرگ میشم که
ممنون برای شما هم... تا بعد یاحق

دریچه 1389/09/17 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.bisheyeeshgh1.blogfa.com

تولدت مبارک عزیزم ایشالا صد سال زنده باشی
مرسی مامان ونوس که ونوسو به دنیا اوردی

مرسی نازنینم
واییییییی مامیمو انقدر دوست دارم

درودوسلام برمامان عزیزت ومبارک بادتولدخودت خوشابه حال مامانت که دسته گلی مثل تو تقدیم دوستانش کرده است انشاالله بارعایت بهداشت تغذیه 170سال عمربابرکت داشته باشی

صد درود / مرسی هاشم آقای عزیز
مگه عمر نوح چشه؟؟؟؟؟

سینا 1389/09/17 ساعت 03:07 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

سلام
برای اینکه حرف تکراری نزده باشم ان شاءا... ۲۱۰ سال زنده باشی در کنار خانواده روزهای خوبی رو هم سپری کنی.
این کیک هم انصافا خیلی خیلی خوشمزه هستش از عکسش کاملا معلومه.منم عاشق کیک.......

سلام
ممنون از لطفتون... ببینم عمر نوح کنم بد میشه شما هم روزهای خوبی سپری کنید
الهی خب من دوست ندارم کیک

مهرداد 1389/09/17 ساعت 03:12 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

عجب...
تولدت هم داستان عجیبی بودا!!!!!!!!

به هر حال... بازم تولدت مبارک

بعله....
اره برای خودش داستانی بوده!!!!
ممنون از تبریکت

مهرداد 1389/09/17 ساعت 03:13 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

راستی... این کیکه کالریش خیلی زیاده
مربیم گیر داده رژیم بگیرم

خب تو فقط نگاهش کن نخور
ول کن مربی رو

مهسا 1389/09/17 ساعت 03:42 ب.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

سلام به بهترین اجیه دنیاااااااااااااااااا وووووووی الان نی نی ای؟ تفلدت مبالک خچمل خانوووووووووووم
به به عجب کیکی
اخه من خیلی کاکائو دوست دارم این کیکه ام که قربونش برم ژره شکلاته
البته متاسفانه برام خوب نیست هر وقت میخورم جوش میزنم ولی خیلی دووووس دارم
البتههههه تورو خیلی بیشتر دوس دارما میام الان گازت میگیرم

با من باشی دوست دارم

تنها باشی دوست دارم

امروز روز میلادته

هرجا باشی دوست دارم

تولدت مباااااااااااااااااااااارک

دست مامانه گلت درد نکنه که دخمل به این ناسی رو به دنیا اورد مامان اجی میسی
بووس بوووووووسی فهلا

سلام به جیگر طلای اجی اره دیگه الان چند ساعت بدنیا اومدم مرسی عزیز دلم
نوش جان
الهی خب برات می خرم نانازی
خب الان تو سن بلوغ هستی زیاد خوب نیست خردن این چیز ها
منم تو رو خیلی دوست دارم عزیزم
با تو هستم دوست دارم
تنها هم باشم دوست دارم

هر جا هستم دوست دارم
مرسییییییییییی
دستش درد نکنه
بوسسسسسسس عزیزم مرسی از تبریکت

حامد 1389/09/17 ساعت 04:42 ب.ظ

درود
تولدت مبارک

درود فراوان
ممنون از تبریکت

شمس 1389/09/17 ساعت 05:18 ب.ظ


الآن حدود ۴ یا ۵ روز که دارم تولدت مبارک می گم و می خونم
بالاهره زمان موعود رسید و اینبار از صمیم دل و اعماق قلبم بهت تبریک می گم
آلان حدود ۴۰ ساله که دست از سرم بر داشتی و بالاخره اومدی به این دنیای کوفتی
دوستان عزیز
به تعداد موهای سرش قضیه به دنیا آمدنش رو براش تعریف کردم
اما بازم اشتباه می کنه که ۱۳ روز تاخیر داشته بسکه ذوق زده میشه
این دختر خانم چندین سال از من بزرگتره هااااااااااا


وای چقدر خوش میگذر هاااااااااااااااااااااا
بعله خب من که پیشت بودم بلا
اره خب یادم سال ۴۲ بود
دوستان مامان با شماست
اااااااا خب مامان جالب بوده که تعریف کردی دیگه
خب چرا نمی گی تاز خودم فهمیدم چند روز دیر کرد داشتم
صد البته در اصل من مامان مامیم هستم

سعید 1389/09/17 ساعت 10:44 ب.ظ http://biqarar.tk/

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
بابا تولدت مبارک دختر دو جنسه مامان
خوبی؟
ایشالا ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ساله بشی

گاو و الاغ و اردک
سوسک و سگ و مارمولک
ساس و موش و صدتا کک
میگن بهت وروجک
تولدت مبارک

یکی ندونه فکر میکنه این دخترمون ۳سالشه

ببخشید دیگه ما عادت داریم اینجوری تولد همه رو تبریک بگیم

بابت کیک هم ممنون

منم بجای کادوی تولدت یه بوس مجازی برات میفرستم

بازم تبریک
دوستدار شما مرد یخی (پسر بلای سابق)
بای

سلام
خب دوجنسه که نه ولی خب تو بیمارستان عوضم کردن
جک جونور دیگه ای پیدا نکردی به من بگن ورجک
نه تازه ۲ سالم تموم شده
ممنون از تبریکت
نوش جان ! خوش مزه بود؟؟؟؟
وای مرسی انقدر ول خرجی نکن
بازم ممنون
مرد مریخی کجا بود؟؟؟
بای

دوباره سلام دختر تاخیری
مبارک باشه حاج خانوم ... چه داستانی بوده به دنیا اومدن تو..
میشه یه فیلم اکشن درست و حسابی از توش کشید بیرون ..
من میدونستم این دکترهای احمق تو مملکت ما کم نیستن ؟
چه پسری .. ماشالله .. همینه که رابطه ات با مردها بهتره .. ای کلک ...
اخمو هم که هستی .. خوب نیست یه دختر روز تولدش اخمو باشه .. حالا یه کم بخند .. برات ارزوی بهترینها رو دارم تو این سال پیش رو و امیدورام که همیشه موفق باشی و این موفقیت روز افزون باشه برات
شروعش که خوب بوده انگاری .. رفتی سر کار

دوباره سلامممممم تاخیر که نه مامانی
مرسی از تبریکت... اره خب
خب چه کنیم دیگه...
اره کم نیست زیاد هم هستن
نگو داغ دلم تازه میشه... اره خب... ما اینیم... بدددد بچه برادرمم به خودم رفته... روز تولدم که اخمو نبودم فرداش اخمو بودم خوبه خوشحال شدی الان ممنون لطفت داری بهم علی جان..اره معمولا تو آذر میرم سر کار

دیگه لوس نشو ...
البته شما با همشون فرق فوکولی ... شما یک خانم دکتر خوب نقاش موفقی هستین که قراره پوز همه احمق ها رو به خاک بماله ... برو حال کن دیگه .. چقدر تعریف کردم ازت

باشه
دستت درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد