صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

اِ اِ اِ اِ

فکر کنم اگر برم سر کار دیگه نمی تونم هر شب آپ کنم 

 

امروز روز اول کارم بود ساعت ۱۲ شب رسیدم خونه  

 

واییییی اگر هرشب این موقع برسم  

 

ولی کارم رو دوست دارم هر وقت بتونم آپ می کنم 

 

دلم برای همه تنگ میشه

 

نظرات 12 + ارسال نظر

سلام
مبارک باشد اشتغالت انشاالله ازفرصت تعطیلات برای نوشتن استفاده کن

سلام هاشم اقای عزیز
ممنون/ امیدوارم که بتونم

مهرداد 1389/09/18 ساعت 12:23 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

ولی به نظرم عالیه که کاری رو پیدا کردی که دوسش داری.

اره واقعا خوبه

سلام
چه خبره اینجا ... خوبی؟
خسته نباشی خانمی ... می بینم که رفتی سر کار .. مبارکه .
خیلی خوشحال شدم ... وبلاگ فدای سرت .. حالا هفته یکبار هم شد آپ کنی موردی نداره .. بچسب به کارت.. اما غم دوری تو خیلی ناراحتم میکنه ..
تا ۱۲ شب سر کاری .. حالا چه کاری هست ؟ خیلی مردی که تا اون موقع کار می کنین ..
دلم از همین الان برات تنگ شد ..

سلام به روی ماهت...
هیچی خبری نیست... من خوبم تو چطوری؟؟؟
مرسی ولی واقعا خسته شدم ها... اره رفتم سرکار... مرسی ..
ممنون ... دلم تنگ میشه برای وبلاگم همه دوستام مخصوصا کامنت بازی با تو ... ولی سعی می کنم با تمام خستگی بیام یه سر بزنم و اپ کنم ... چسب ندارم که ... زیاد دور نمیشم یکم از این ور شهر می رم اونور شهر...
نه ۱۲ شب رسیدم خون تا ۱۱ سر کار بودم .. دامپزشکی.. دیگه وقتی تن به کار میدی باید همچیش رو قبول کنی
منم دلم تنگ میشه...

سلام
خسته نباشی .. تو هنوز نخوابیدی؟
ممنون ... منم خوبم.
هروز دل مارو با خودت اینور و اونور می کنی مواظبش باش ..
خوب از روز اول کارت تعریف کن ببینم چه طوری گذشت ..

سلام
شما خسته نباشی... نه هنوز نخوابیدم!!!
خب خدارو شکر.... منم خوب خوبم
چشممممم ولی من قلو بیشتر دوست دارم
چیز زیاد خوبی نبود ... همش سر پا بودم کف پاهم درد گرفته بود

دریچه 1389/09/19 ساعت 02:42 ب.ظ http://www.bisheyeeshgh1.blogfa.com

چه جالب
خوش بگذره
کار کردن هرچی که باشه از بیکاری بهتره

اره
مرسی
صد البته

پس با قلب من بازی نکن .. ای خوب خوب ای خوب من ...
باید شب که میای خونه کف پاهات رو با پر قوی سفید نوازش بدی تا درد یک روز پر مشغله از تنت بیرون بیاد ...
حالا هی بیا از خستگیهات بگو .. .. وقتی میای خونه .. وبلاگت رو میگم .. خستگی بیرون رو باید فراموش کنی .. کوه که نکندی ..

چشممممممممممممم.....
خوب این که اصلا خوب نیست که خودم این کار رو بکنم
خوب به شما ها نگم به کی بگم هان ؟؟؟ هان؟؟؟ خب تو خونه آدم باید درد دلش رو بگه که خالی بشه دیگه اصلا من دیگه حرف نیزنم کوه نکندم ولی حاضرم کوه بکنم ولی یه حیون رو مریض نبینم

سعید 1389/09/20 ساعت 09:54 ب.ظ

به به
میبینم دخترمون دیگه واسه خودش مردی شده میره سرکار
نگفتی کارت چیه؟
ولی خیلی خوبه که بری سرکار
آدم انگیزه واسه ادامه زندگی پیدا میکنه
کمتر تنها میشه که به چیزای بیخودی و اعصاب خورد کن فکر کنه

ما هم دلمون برات تنگ میشه هانی

به به
پس چی که میرم سر کار
گفتم تو نخوندی
اره دوست دارم
اوهم
صد البته
وایی از دلتنگی نگو

چشمت بی بلا ..
اصلا اصرار نکن که من نمی تونم بیام
ولی هر وقت خواستی در خدمتیم ..

بابا شوخی کردم .. جیغ جیغویی دیگه .. ببخشید
بگو .. من سنگ صبورت عزیزم .. چه ربطی داشت
بگو هر چه دل تنگت می خواهد فقط بگذار شب با خیال راحت بخوابیم ..
در دل کن عزیزم .. من گوشم با توئه ..
بگو دیگه .. داشتم شوخی میکردم ..
خوب قبلش پر بیار که هنگام صحبتهات نوازش بدم کف پاهاتو .. باشه ..

بلا نبینی...
خب باشه از دستت رفت
خدمت از ماست
شوخی ، شوخی با دم شیر هم شوخی؟ خودت خواستی یه بنفشش رو سرت بکشم ها... باشه بخشیدم
مرسی عزیزم .. نمی دونم اصولا ربطش به بی ربطیشه
باشه بزار فکر هامو رو بکنم باشه.. دلم درد نمی کنه.. گوشت رو که نمی خوام فقط نگاه کن...
باشه می گم ... خب شوخی شوخی داری از زیر زبونم حرف می کشی ها
مرسی مهربون ...

خیلی مخلصیم ...
دمم که داری .. به به چه دمی ... چه ...

فکر هاتو کردی .. قربون دلت برم من .. چشمت رو از تو گوشم در بیار دیگه .. بگو
زیر زیون تو .. من .. حرف میگذاری دهن من ؟ ما دوتا دوستیم که داریم درد دل می کنیم .. همین .. این چه حرفیه می زنی؟

خواهش خجالتی جونم

چاکر خواتیم...
دوم که تو داری خب دیگه کتاب دبستان رو جمع کن

اره کردم .. خدا نکنه ... باشه.. پس گوش کن
نه پس زیر زبون تو ... نه پس من ... حرف دهنت هست! صد البته .. همون ... حرف میزنیم دیگه
تمنا دارم

نوکر خواتیم .. خاک زیره پاتیم
خوب همه وقتی چیزه عجیب غریب می بینین شاخ در میارن من دوم دراوردم چشم بوسیدم گذاشتمش کنار :بوس

خوب نتیجه ؟ گوشام با توئه حواست بهشون باشه ..

حرف بزن .. بگو ..
خونه سوتو کوره بی تو .. رنگ خوشبختی عزیزم دیگه از من دوره بی تو ...

تمنا نکن ... گوشت ببرم خین بیاد

اوچیکیم .. گرد رو کفشتیم
خب خوبه ببین تو با همه فرق داری.. افرین ...
هیچی دیگه ! هستش
گفتم ...
واییی نگو اینجوری ...
باشه .. دلت میاد

بی خیال آبجی ... چرک کف دستتیم
آره خیلی فرق دارم ..
خوبه ..
شنیدم
وایی دوست دارم بگم ..
نه به خدا ... نمی برم .. میزارمشون دم گوشم

خاک پاتیم
خب کار خوبی می کنی

آوارتیم
من همیشه خوب کاری می کنم

در به درتیم
میدونستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد