صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

ناراحتم

امروز خیلی ناراحت شدم برای حیونی که دستش رو برداشتیم 

 

انقدر در جا دستش رو تکون داده بود که زیر بخیه ها 

 

خون آبه جمع شده بود مجبور شدیم دوباره بیهوشش کنیم 

  

کلی دلم براش سوخت

نظرات 10 + ارسال نظر
فرداد 1389/09/22 ساعت 11:02 ب.ظ http://ghabe7.blogsky.com

سلام...
چه شغل جالبی...انسان در خدمت حیوانات....فکر میکنم که خیلی قدر شناس تر از آدما هستن.
موفق باشین.

سلام...
به نوبه خودش بعله... خب بعله تا وقتی علاقه نداشته باشی نمی تونی کمکی بکنی . خیلی زیاد...
ممنون همچنین

قاصدک 1389/09/23 ساعت 12:31 ق.ظ

سلام ونوس عزیز
آخییییییییییییییییییییییییییییییی
خب توروحیه ت تاثیرمیذاره این شغل
توهم که حساسسسسسسس
این نیزبگذرد
شب و روزت خوش.تابعد.یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
دلم خیلی براش می سوزه
صد البته ولی کارهای جالب هم زیاد تو این شغل می بینم
خیلی زیادددددددددددددددددددددددددددددد
بعله میگذرد.....
شب و روز شما هم خوش

حامد 1389/09/23 ساعت 12:37 ق.ظ

درود بر هنرمند بزرگ !
این کار واقعا سخت به نظر می رسه، معلومه که خیلی علاقه داری بهش! که انجامش می دی !
به هر حال موفق باشی !

درود فراوان بر حامد عزیز
بله تا علاقی به این کار نداشته باشی نمی تونی کار کنی .. بعله حیون ها رو خیلی دوست دارم..
مرسی همچنین!

[ بدون نام ] 1389/09/23 ساعت 01:03 ق.ظ

یه بار دیگه درود !!
من الان که عکستون رو دیدم ،متوجه شدم اون موقع که به من می گفتی خوشتیپ ،در واقع شوخیی بیش نبوده

درود فراوان
من اصولا در مورد تیپ با کسی شوخی ندارم این رو جدی می گم واقعا به نظرم خوش تیپ و جذاب هستین حالا منظور یعنی دارین با من شوخی می کنید؟؟؟

سینا 1389/09/23 ساعت 12:43 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

آخی
یعنی دستش رو قطع کردین؟


قطع کرده بودیم یکم مشکل داشت دیروز

مهرداد 1389/09/23 ساعت 05:16 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

بیچاره حیوونه!
و تو چقدر شجاعی که دیدی!

من حتی خونم نمیتونم ببینم

اره خیلی
شجاعت نمی خواد که
خب به خون نگاه نکن به خود جسم نگاه کن

سلام
حیونکی .. خیلی ناراحت کنندس .. چه دلی داری تو دختر ..

سلام به روی ماهت
اره... خیلی زیاد... خب باید این دل رو داشته باشم که بتونم بهشون کمک کنم دیگه

سلام
قربون دله مهربونت بشم من ... چقدر تو خوبی ...

سلام گلم
خدا نکنه ... خوبی از خودت

سلام عزیزم
در منم اثر کرده

سلام علی جون
خب خدا رو شکر

سلام ونوس عزیز
مرسی

سلام علی جان
خواهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد