صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

عزاداری باید کرد

امشب شب عزاست 

 

التماس دعا

نظرات 6 + ارسال نظر

ونوس عزیز توبرای بزرگترها دعاکن برای امرزش اموات برای دل خسته ما برای هرکس که خیلی دوستش داری اعم ازمادروبرادروخواهروفامیل ...برای زندانیان سیاسی که درچنگ عبیدالله های زمان هستند

محتاج به دعا / تا جایی که بتونم برای تمام عزیزانی که دوستشان دارم دعا می کنم / شما هم ما رو دعا کنید

مهرداد 1389/09/24 ساعت 10:39 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

محتاجیم به دعاهاش شما!

دعا گو هستیم شما هم فراموش نکن ما رو از دعا

مهسا 1389/09/24 ساعت 02:02 ب.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

سلام اجی جونم خوبی؟
این شبا منو هم دعا کن
دوست دارم مواظبه خودت باش...

سلام عزیز دل اجی / من نه زیاد
محتاج به دعا عزیزم چشم رو جفت چشام حتما دعات می کنم
منم دوست دارم / مواظب خودت باش

سلام
محتاجیم به دعا .. من ریز ریز شده چطور دعا کنم ؟

سلام
پس دعا می کنم دعا کن ... ببین تو هر تیکت دعا کنه ببین چقدر می تونی دعا کنی

سلام
چشم ... پس اینجوری به ضرر من میشه که .. ای نامرد اشکال نداره ..

سلام
مرسی .. نه دیگه نمیشه .. هههههههه مرسیییییی

سیلام
خواهش .. من این ضرر رو دوست دارم ...

سلام
اوا راست می گی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد