صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

ظهر عاشورا

 

 

نماز ظهر عاشورا 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
قاصدک 1389/09/25 ساعت 02:50 ب.ظ

سلام ونوس عزیز

عکس بالا را خب اثر استاد فرشچیانه اما دومی چیه اونوقت؟؟


باور کن هنوزم متعجبم!!!!!!!
آخه شنیده بودم توخطبه های نمازجمعه امام جماعت باید یه خطبه را دست به سلاح باشه اما این مدلی شو ندیده بودم
مجدد تسلیت میگم بهت.تابعد.یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
دومی هم بدون شرح دیگه!!!

منم خیلی تعجب کردم سر نماز
خب این که خطبه نیست مثلا نماز دارن می خونن
منم تسلیت می گم. تا بعد .. یا حق

شمس 1389/09/25 ساعت 05:57 ب.ظ


حالا این پیت نفت در حال چرت زدن اتفنگشو میداد یکی براش نگه داره
اهان فهمیدم
کلتش اهرم تنش شده که ولوووووووووووووووووو نشه


د خوب نمیشه که ممکن همون بهش حمله کنه اینجا هرکی به هرکیه
احتمالا

حامد 1389/09/25 ساعت 08:01 ب.ظ

درود
احتمالا ایراد از لباس مزخرفشونه که نه جیب داره و نه کمر بند ! جایی نداشته بذاره !

درود بیکران بر حامد عزیز
به احتمال زیاد همینطوره! باید تو جورابش میذاشته

مهرداد 1389/09/26 ساعت 11:22 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

این دیگه چیه؟؟
وسط نمازم باید با سلاح باشی مگه!!!!!!

بدون شرح دیگه
خب ترس از جون آدم رو به چه کارهای وا میداره

Aboulfazl 1389/09/26 ساعت 09:39 ب.ظ

دختر نه ساله چه منظورى میخواهد از این عکس داشته باشه-هنوز چیزهایى در مورد خودش بدونه نمیدونه- میدا عکس بیربطى در جاى خوب میزاه-به سن تکلیف نرسیدى

خب دختر نه سال سر کار نمیره
شما می تونی هر جور دوست داری برداشت کنی / نه توضیح دادم نه شرحی برایش نوشتم/
شما اول جمله بندی ات رو درست کن بعد کامنت بده

احتمالاایشان مثل معاویه نمازجمعه رابجای جمعه روزعاشوراکه پنج شنبه بودخوانده است
بازی بادین شعارمقدس نمایان احمق وبقول امام خمینی دژخیمان بصورت مسلمان ومقدس نمایان بدترازکفارشده است

صد البته ولی من دقیق نمی دونم
دقیقا

سلام
ایشون احتمالا میخوان خطبه ها رو بعد از نماز ایراد کنن ..
یا اون اسلحه تفنگ آبپاشه ..
نمی دونم .. خودت چی فگر می کنی ؟

سلام
احتمالا
من از نزدیک ندیدم که
منم نمی دونم پس کی می دونه؟؟ فکر نمی کنم

کلا بیا زیاد بحث نکنیم .. اینجوری بهتره .. تو هم خسته ای .. خوابت میاد برو بگی بخواب

چشم.... اره بهتره... خیلی زیاد .. پس شب بخیر

چشمت بی بلا ... خیلی خوبه ... خسته نباشی .. شب خوش .. چه از خدا خواسته ..
راستی نگفتی چی شده ؟ چیزی شده بگو .. خیلی ناراحتم

چشمت طلا... خوبه که خوبه ... مرسی شما هم نباشی... شب شما هم خوش... خب چی کار کنم؟؟؟؟
حالا میام بهت می گم ! چشم... مرسی ولی ناراحت نباش

من هنوز منتظرم

پس چرا چپ شدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد