صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

بخیر گذشت

امروز وقتی با دکتر داشتیم میرفتیم مطب 

 

دکتر طبق معمول داشت حرص می خورد از دست صاحب مریض 

 

خب حق هم داره کلی زحمت میکشه و کوچک ترین بی توجهی 

 

خسارتی به بار میاره که جبرانش خیلی سخته 

 

در کل رفتیم مطب و سگی که چشمش اسیب دیده بود رو آوردن 

 

تقریبا میشه گفت که چشم داشت لایه کدر رو پس میزد یعنی احتمال این که  

 

دوباره بتونه ببینه خیلی زیاده 

 

خیلی خوشحال شدم

نظرات 8 + ارسال نظر
حامد 1389/09/28 ساعت 12:08 ق.ظ

درود
خب خدا رو شکر!
خوشحالیم که خوشحالید

درودر بیکران
واقعا شکر
ممنون

قاصدک 1389/09/28 ساعت 12:15 ق.ظ

سلام ونوس عزیز

شبت خوش و انشاالله همیشه خوشحال باشی

غرض سلامی بود و ارادتی.

تابعد.یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
ممنون همچنین
ممنون چوب کاری نکن دیگه مرشد
تا بعد.. یا حق

شمس 1389/09/28 ساعت 12:16 ق.ظ


سلام عزیزم
خوب یه شب حال می گیری و
یه شب دیگه جبرانش می کنی
خیلی خوشحال شدم
از طرف من سگه رو ببوسسسسسسسس
می خوای بگو دستیارت ببوسه
شنیدم که خیلی زبل خانه


سلام جیگرررررررر
دیگه چه کنیم دیگه از دست دکتر
منم خوشحال شدم
اگه بذار نکبت همش گاز میگیره
دستیارم کجا بود
خیلی زیاددددددددددددد

مهرداد 1389/09/28 ساعت 10:44 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

این حیوونا هم عجب زندگی عجیب غریبی دارن!!!
بخدا من نمیدونستم اینقدر داستان داره مریضی یه حیوون

نه بابا !!!
خیلی زیاد داریم از این داستان ها ولی خب نمیشه که همش رو نوشت

خبر خوبی بود ...
منم خوشحال شدم

اره
خوشحالم که خوشحال شدی

من ازین خوشحالیت خوشحالتر شدم

وای چقدر خوشحالی تو خوشحالی شد

خوشحالم که این خوشحالی باعث شد خوشحالی تو خوشحالی , خوشحالت بکنه

همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد