صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

افغانی

صبح تلفنم زنگ خورد گوشی رو برداشتم 

 

افغانی : شما 

 

من : تو زنگ زدی ! 

 

افغانی : ببخش اشتباه گرفتی! 

 

دوباره اومدم بخوابم  

 

تلفن زنگ زد جواب دادم 

 

افغانی: تو ممد آقایی 

 

من: به صدام میاد ممد آقا باشم ؟ 

 

افغانی : این تلفن ممد آقاس ! 

 

من: این تلفن چند سالِ دست منه چطور مال ممد آقاس؟ 

 

افغانی : من چیکار کنم 

 

من : دیگه زنگ نزن 

 

از خودم نا امید شدم ! آخِ اصلا به صدام نمیاد که مرد باشم

نظرات 11 + ارسال نظر
DUMMY 1389/09/28 ساعت 12:31 ب.ظ http://oxo.blogsky.com

ای بابا
باس میگفتی اره ممد اقام امرتون

امان
خب دیگه ول کن نبود که اینجوری

مهسا 1389/09/28 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

سلام اجیه ناسممممممممم خوبی؟
دلم برات تنگ شد امروز خیلی زیاد
اومدم بگم چند روزه همش نمره های خوب خوب میارم امتحان فیزیک نفر اول کلاس شدم تست عربی نفر اول تست زیستم نفر اول خودم انقده روحیه گرفتم که دیگه تصمیم گرفتم خیلی دخمل خوفی بشم و درسامو بخونم
قفونت بلم اجی نا امید چی شدی؟ ادمای خل و چل زیاد پیدا میشن
ایشالا که سگه ام چشمش خوب بشه
این وایرلسه منم که قطع شده دلم به دای الاپ خوش بود که یارانه هارم برداشتن ادم جرعت نمیکنه بیاد سمته نت پولش که بیاد بابام میفهمه من میام نت
بوووووووسمت دالم اجی جوووووووونم مفاظبه خودت باش

سلام جیگر اجی من خوبم تو چطوری؟
دل منم تنگ شده عزیزم
تو بهترین اجی دنیایی افرین خوب درس بخون عزیز دلم خیلی خوشحالم نازنینم
نمی دونم والا اره پیدا میشن ولی نه دیگه اینجوری
امیدواریم
خب محسن نمیره شارژش کنه؟؟؟ از دست این مملکت خب زیاد نیا نت
منم دوست دارم تو هم مواظب خودت باش

مهرداد 1389/09/28 ساعت 10:38 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

حالا از کجا میدونی افغانی بود؟؟
شاید از طایفه دیگری بود.

بنده خدا... دلم واسش سوخت

وقتی مدت ها باهشون کار کنی متوجه میشی !!!
نه نبود
واس اون چرا

سلام پسر خوب
داره اون .. بروز میکنه ها ..
نکنه داری تغییر جنسیت میدی .. من گفتم عجیب غریبی .. تو میگی نه

سلام علی قرار نشد ها
نگو..... نمی کنه
نمی دونم والا... علی گیر دادی ها... نکن تو گفتی زنگ بزن اینجوری خوشحال شدی

قاصدک 1389/09/29 ساعت 12:08 ق.ظ

سلام ونوس عزیز

باور کن برا منم اتفاق افتاده
آهانننن.بهت گفتم قبلا که یک خانومه زنگ زد و گفت:بار آخرت باشه زنگ زدی
از همون روز تا الان بیش از ۱۵۰ تا زنگ دارم که دنبال حسن آقا میگردند
تازه..خود حسن آقا زنگ زده میگه: گوشی من دست تو چی میخواد
گفتم:مرد حسابی حواست کجاست؟؟تو خطت ایرانسله مال من ۹۱۲ خب دایورت کردی رو خط من طلبکارم هستی؟؟؟
دیروزم یه آقایی زنگ زد بهم گفت:ببخشید شما برا من مسیج دادی گفتی عزیزممممدرحالیکه من اصلا تا حالا کسی بهم نگفته عزیزم گفتم خب تقصیرمن چیه؟؟برو یقه حسن آقا را بگیر که دوزار سواد نداره و منو بیچاره کرده این ۱۰ روز گذشته از بس زن و مرد و طلبکار سراغش را ازم میگیرن
باورکن اصلا از ۹۱۲ متنفرشدم و خاموشه الان
به هرحال.ببخش پرحرفی کردم.خب موضوعی را نوشتی که سر درددلم باز شد
شب و روزت بخیر.ممد اقاتابعد.یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
میدونم
اره گفتین
خب خاموش کنید چند وقت
بر اون....
از دست این مملکت که هیچیش درست کار نمی کنه
مرتیکه بی چشم رووووووووو نه ولم کن برم حسابش رو برسم
کی شما عمرا میدونم از دست این آدم های دیوانه و بی فکر
خوب کاری کردین
خواهش .. اصلا کووو شما راحت باش اینجا هرچی دوست داری درد دل کن
همچنین.. قاصدکتا بعد ... یا حق

حامد 1389/09/29 ساعت 08:16 ب.ظ

درود
چه جالب اصلا به چهرت نمیاد اینقدر صدای مردونه ای داشته باشی !

دورد بیکران
آقا حامد تو هم

سلام
ببخشید ...
خوب امروز همش حرف حرف توئه ... باشه
من دهنم رو بستم .. خوبه ..

سلام عزیزم
خواهش....
چرا خب؟؟؟؟ مرسی
د اینجوری نگو دیگه نمی تونم دیگه باهت شوخی کنم

شمس 1389/09/30 ساعت 10:58 ب.ظ http://goharevojod.blogsky.com

ممد آقا سلام
من چند بار صبح زنگ زدم فکر کردم که با ممد آقا دارم صحبت می کنم
اینبار حتما بپرسم اگر ممد آقانبود منم قطع کنم
آخ چقدر خندیدم
دل درد گرفتم

سام علیک خان جون
مامامامامامامانننننننننننننننننننننننننننننننننن
ممد آقا رو لولو برد
خوشحالم از این که دخترت رو با مرد اشتباه گرفتن باعث خندیدنت شده
الهی من بمیرم برای دلت

سلام صدف عزیز
وبلاگ قشنگی داری
مطئنم صداتم خیلی قشنگه ولی گوش اون افغانی مشکل داشته
خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنی
در ضمن من شما را لینک میکنم البته با اجازتون

سلام / من ونوسم نه صدف
ممنون شچمات قشنگ می بینه
نمی دونم والا
چشم در اولین فرصت بهت سر میزنم
لطف کردی ولی بهتر نبود یکم بیشتر باهم ارتباط برقرار می کردیم بعد لینکم می کردی؟

شوخی کن پس اگه میتونی

پس صبر کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد