صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

تشکر

سلام به اندازه تمام خوبی های دنیا 

 

از تمام دوستانی که تو این مدت نبودم و بهم سر زدن 

 

کمال تشکر رو دارم 

 

دلم برای همگی شما ها تنگ شده بود و میشه 

 

خب از قبل هم گفته بودم که دیگه کمتر می تونم سر بزنم به وبلاگم و به شما  

 

نازنین ها 

 

شما به بزرگواری خودتون ببخشید 


 

این مدت که نبود اتفاقات زیادی افتاده 

 

مثل وسط کوچه پس کوچه های نیاوران ماشین خراب بشه 

 

ببر ماده باغ وحش نر رو تیکه پاره کرده 

  

بچه گربه ای که از طبقه ۳ افتاده بود و یک طرف بدنش مشکل پیدا کرده

 

سگی که کفشک دستش از بین رفت بود و دستش اندازه یه پرتقال شده  

 

و... 

 

ولی از همه مهم تر این بود که من بد بخت از پا افتادم 

 

برای اینکه این هفته همش تو ترافیک و دود این شهر در رفتا آمد بود 

 


 

خب دیگه نمی دونم کی بر می گردم ولی قول میدم که هر وقت اومدم بهمتون سر بزنم

نظرات 13 + ارسال نظر
بازی 1389/10/09 ساعت 10:25 ب.ظ http://www.flashkhor.com

سلام.

تبادل لینک آنلاین در 30 ثانیه.
اول ما شما را لینک می کنیم سپس شما ما را لینک کنبد

ابتدا لینک سایتتان را در سایت ما ثبت کنید و همان موقع در صفحه اصلی لینک می شوید.

برای ثبت لینکتان لطفا به این آدرس مراجعه کنید:
http://www.flashkhor.com/exchange.php

تبادل لینک مساوی است با افزایش بازدید.

بازی آنلاین فلش - فلش خور
http://www.flashkhor.com

از ا?ن بعد رو نخون?د
تحصیل داده کاهش م? ?ابد.سوم،بروز

سلام
خب این هم نظریه برای خودش

قاصدک 1389/10/09 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام ونوس عزیز

خوشحالم که وقت کردی بیای با همین آپ بنوعی خبرسلامتیت را
بدی
با اینکه کار خوبه.اما چندین بار گفتم مواظب سلامتیت باش
خب اینطور که داری تخته گاز میری بپا یه وقت ریپ نزنی
رحم کن به خودت.بابااااااااااااا چقدر پول جمع میکنی؟؟
استراحت هم برا بدن مفیده هااااازما گفتن
جدی..با دیدن اپت خوشحال شدم.
برات ارزوی سلامتی و موفقیت دارم.
شب و روزت خوش.تابعد.یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیزم
شرمند نکن دیگه مرشد باور کنید تا اونجایی که تونستم سعی کردم زود بیام
ریپ که جایی خود داره فکر کنم آب روغن قاطی کردم
چشم .. کاش پول جمع می کردم خب اینو که خودت میدونی دیگه احتیاج به گفتن نیست
نه بابا یه چی می گی ها مشتی/ قربون محبتت
منم با دیدن کامنتت خیلی خوشحال شدم
همچنین
ایام به کام / تا بعد یا حق

سلام add شدی .. کجایی پس ؟

سلام ممنون حالا صبر کن تا یه وقت که بتونیم هم زمان نت باشیم

رضا 1389/10/09 ساعت 10:33 ب.ظ http://manam.blogsky.com

نکند تو همان دختر خاله ی مامانه من بیدی؟!

نمی دونم من ۱۱ تا دختر خاله دارم ولی همشون بچه های کوچک دارن

۱۰۰۰شد
سلام خسته شدم ازدوری ات
حالاجمعه ها که بیکاری بیانت تفریح

چی ۱۰۰۰ شد؟
سلام از منه / دل منم تنگ شده بود
چشم سعی می کنم جمعه ها بیام نت

سینا 1389/10/10 ساعت 10:53 ق.ظ http://omide-ma.blogsky.com

سلام
خدا رو شکر که اومدی.فکر کردم اتفاقی بدی افتاده.
اون بچه گربه خیلی حیف شد.با ببر هم که اصولا ما شوخی نداریم.ترافیک و آلودگی هوای تهران هم خیلی نگران کننده هستش دیروز اعلام شد ۴ هزار نفر تو این آلودگی چند وقت اخیر فوت کردن !

سلام
ممنون/ نه والا اگر اتفاق بدی بیفته اولین نفر ها شما هستین که متوجه میشین
خب هنوز که زند است/ ولی شاید اون با تو شوخی داشته باشه/ خدا بخیر بکنه اخرش چی به سر این مردم می خواد بیاد

مهرداد 1389/10/10 ساعت 12:15 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

عجب روزای پر حادثه ای!

منتظرتیما... زود بیا

راستی... سال نو هم مبارک

خب همش رو که نگفتم چند تاش رو گفتم
چشم سعی می کنم زود بیام
جانم / سال نو تو هم مبارک

شمس 1389/10/10 ساعت 07:42 ب.ظ

سلام جیگری
اجابت امر شد نازنین
نگفته بودی خانم ببره دخل آقاشونو آورده بود
خیلی خوشم اومد
زن یعنی این
خدا باعث و بانیشو که تو تو ترافیک موندی و ...

سلام عشقم
وایی نگو اینجوری
خب گفتم که
حالا که مرد بخت بر گشته
صد البته
امینننننننننننننننننننننننن

نگین 1389/10/11 ساعت 01:34 ب.ظ

سلام عزیزم.خواستم بگم همیشه به یادت هستم.

سلام عزیز دلم. ممنون منم همیشه به یادت هستم

مهرداد 1389/10/13 ساعت 07:38 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

مهسا 1389/10/14 ساعت 10:49 ق.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

سلااااااااام اجیه ناسممممممممممممم خوبی؟
خیلی دلم برات تنگ شدهههههههههههه
خسته نباشی اجی جونم
منم که درگیر امتحانام کمتر میتونم بیام نت البته قول داده بودم تو امتحانا اصلا نیام ولی نتونستم
تا این جا امتحانامو خدا رو شکر خوب دادم امتحان بعدیم شیمیـــــــه پس فرداست دعا کن خوب بدم امتحانمو
خدا نکنه از پا بی افتی اجی جووووووونم
خیلی زیاد تا بوووسمت دالــم
مفاظبه خودت باش فهلا

سلام جیگر اجی. من خوبم تو چطوری ؟
منم همینطور
مرسی خانم طلا
خوب پس امتحان ها رو بده بد بیا . امان از دست تو
خوب خدا رو شکر پس تو چرا همش امتحان شیمی داری خوب من الان اومدم احتمالا امتحان رو دادی و خوب هم بوده
دیگه چه کنم
منم دوست دارم
تو هم مواظب خودت باش

مهرداد 1389/10/17 ساعت 03:45 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

سلام
خوبی؟
کجایی پس ؟ یه خبری اقلا از خودت بده ..
هر جا هستی موفق باشی

سللام
من خوبم / تو چطوری نازنین
سر کار/ چشم الان میام پیشت
تو همین طور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد