صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

وایی باورم نمیشه

سلام به همه دوستان عزیزم 

 

خب به حرفی که زده بودم عمل کردم تا جایی که تونستم بهتون سر زدم 

 

ولی جدی خیلی سخته ها وقتی اومدم وبلاگم  

 

چشمهام از چاشون پریدن بیرون   

۴۶ تا خبر نامه داشتم 

 

۵۶ تا ایمیل واقعا سخت بود همش رو خوندن و کامنت دادن 

 


 

ترس 

 

تو عمرم انقدر نترسیده بود که رنگم از گچ دیوار هم سفید تر بشه 

 

کمی نزدیک بود صورتم رو از دست بدم برای اعتمادی که کردم (حمله سگه بزرگ)

 


 

خبر 

خوب این خبر رو که همه میدونن ببر باغ وحش مرد 

 

ولی خوب دکتر هنوز درگیر باغ وحشه 


 

عکس  

 


 

نتیجه گرفتن 

از ساعت ۸ و نیم تا الان نشستم پایه کامیپیوتر  

 

خوب فکر کنم هر شب بخوام سر بزنم انقدر وقتم رو نگیره 

 

ولی قول نمیدم که هر شب بیام ولی سعی می کنم زودتر بیام  

 

خب دوست داشتم نتیجه گیریم اینجوری باشه دیگه 

 

تا دوباره بیام همتون رو به خدا میسپارم مواظب خودتون باشید

نظرات 15 + ارسال نظر
مهرداد 1389/10/20 ساعت 11:37 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

حالا چرا همه ی پست هارو میخونی...
چون دیر به دیر میای خو خیلی ها مثل من ممکنه چندین پست بزارن.
یکی هم نظر بدی فکر کنم همه راضی باشن... مهم حضورته.

تو که گفتی سگ ها مهربونن که
سگ کلا موجود بدیه!

این خبر بببر هم من نمیدونستم!!!
مگه هر ببری بمیره همه میدونن؟؟؟

پس منتظرتیم.... زود بیا

خوب برای خودم جالبه
پست های تو که خیلی خوبه اگر نخونم که از دستم در رفته
باشه سعی میکنم ... ممنون تو لطف داری
اره ولی این اقا سگه بهش بر خورده بود چرا باهاش بچه گونه حرف زدم
نه خیلی هم خوبه تقصیر خودم بود
خوب منم اگر تو کلینیک کار نمی کردم اصلا نمی فهمیدم
خوب این ببر مال تهران بود خبرش مثل بمب ترکید
باشه زود میام.

سینا 1389/10/20 ساعت 12:28 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

سلام سلام صدتا سلام
کار خیلی خوبی کردی که اومدی.
این ببر سیبری قرار بود نژاد ببر آمل رو زنده کنه ولی اون جوری که گفتن خودش به دلیل بیماری مشمشه مرد.خدایش رحمت کند
گفتم این سگ خیلی خوب نیست یه جوریه حالا دیدی

سلام به روی ماهت
ممنون
ار جون عمشون ولی اصلش موضوع چیز دیگه ای بود که هنوز اعلام نکردن
خوب سگه تقصیر نداشت خودم مقصر بود

حامد 1389/10/20 ساعت 02:33 ب.ظ

درود
چه خوب که اومدی، دلتنگت شده بودیم !
ببین الکی نیست من اینهمه از سگ میترسم !!! وحشتناکه
عکس باحال بود ! تو بعضی از این نوشته های پشت ماشینها خلاقیت موج می زنه !

درود فراوان
ممنون / همچنین
خوب اشتباه از خودم بود !!! نه زیاد
اره منم خوشم اومد !

سلام ونوس عزیز
خسته نباشی
مامان عزیزترازجانت چطورس؟
این 2رابرای چی گذاشته بین محتاجتم

سلام هاشم آقای عزیز
ممنون شما هم
خوبه سرش گرمه
یعنی دعا خدایا محتاج دعاتم

شمس 1389/10/20 ساعت 09:59 ب.ظ http://goharevojod.blogsky.com

سلام عزیز دلم
من باورم میشه
میگم بیا یه طراحی شبیه این وانته برای پشت ماشینمون انجام بدیم
کاملا مثل جوووووونای امروزی نوشته دیگهههههههه بیچاره
بعد خودتون که می بینین براتون جالبه و کمدیه
نظرم رو گفتم هاااااااااااااااااااااااااا
شما به ظبط لحظه های ناب بپرداز

سلام مامی عسلم
می دونم
اره خوب منم موافقم
اره خوب
صد البته
میدونم شما همیشه تیکه هات رو تو نظرات میندازی
آخ به خودش هم نشون دادم

سلام
چطوری؟خوبی؟ بابا تو هم با این کاری که داری همش این یه ذره چربی که تو بدن ماست رو ابش کن .. اخه با سگ چیکار داری تو ؟
می بینی بچه ها چقدر دوستت دارن ... وقتی نیستی این همه مشتاق میریزن دم وبلاگت تا سراغی ازت بگیرن .. واقعا خسته نباشی میدونم که خیلی سرت شلوغه و وقت آپ کردن و خوندن کامنت و دیدن وبلاگهای بچه ها رو نداری اما همین که گاهی میای و سر می زنی خوشحالمون می کنی ..

راستی بالاخره علت مرگش چی بوده این ببره ؟

چه عکس باحالب بود... خلاقیت نزد ایرانیان است و بس
آخه این یارو چه فکری کرده .. من نمیدونم

نتیجه گیری خوبی بود .. من که موافقم
مرسی تو هم وظب خودت باش

سلام
من خوبم / توچطوری؟ خب چی کار کردم مگه بخاطر سگه می گی؟ خوب کارم اینه
اره خیلی ... دست گلشون درد نکنه ... دیگه چوب کاری نکن علی جان
خوب بعدا میگم اگر قرار باشه ملت هم بدونن
اره جالب بود .. صد البته پس تو چرا خلاق نیستی؟؟؟؟؟
منم نمی دونم
خوبه که تو هم موافقی
خواهش چشم

سلام ونوس عزیزم
خوبی
خیلی ممنون از حضور گرمت در وبلاگم
فدای تو دوست عزیز
موفق باشی

سلام عزیزم
ممنون
خواهش می کنم ممنون از تو
خدا نکنه
همچنین

مهسا 1389/10/21 ساعت 01:31 ب.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

سلاااااااااام اجیهه ناسممممممممممم
خوبی؟؟؟
دلم برات خیلی تنگیدهههههههههههههه
وای اجی سگه حمله کرد؟ الهی قفونت بلم مفاظب باش من اگه جات بودم فک کنم از بس جیغ میزدم حنجرمو از دست میدادم شایدم همون موقع سکته میکردم
یه چیزایی از یه ببر که زنه ببره کشته بودش شنیدم حالا نمی دونم همونه یا نه
من که هر چی نگاه کردم نفهمیدم پشت وانته چی نوشته
راستی اجی فقط یه دونه دیگه از امتحانام مونده تا این جا خدا رو شکر بد ندادم امتحانامو ولی باز دعا کن من که شانس ندارم یهو دیدی الان میگم ۱۹میشم بعدا معلوم میشه ۱۵ شدم
منم که خیر سرم قول داده بودم نیام نت ولی نشد دیگه نتونستم
خوب دیگه بلم خیلی بووووووووسمت دارممممممممممم رخیلی خیلی مفاظبه خودت باشیا فهلا بابای اجیه ناسممممم

سلام عزیزم
مرسی من خوبم تو چطوری؟
منم همینطور
یه جورایی اره / خدا نکنه عزیز دلم مگه من مردم که بزارم سگ بهت حمله کنه
اره ولی ماده نکشتش که
خوب تمرکز کن رو اون و خوب امتحان رو بده
از دست تو بزار امتحانات تموم بشه میام میبندمت به تخت ترکت میدم
تو هم مواظب خودت باشه

مهرداد 1389/10/21 ساعت 11:08 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

مهسا 1389/10/23 ساعت 08:09 ب.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

سهلام به اجیه ناس و مهلبونه خودم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟
بالاخره امتحانام به پایان رسید
ولی باید منتظر کارنامه بمونم ببینم بالاخره چه گندی زدم
دوست دارم اجی جونم مواظبه خودت باش فهلا

سلام نازنینم/ من خوبم تو چطوری؟
خوب خدا رو شکر
وای به حالت اگر همش بیست گرفته باشی باید یه ۱۰ تا هم ۰ بگیری تا من خوشم بیاد
منم دوست دارم تو هم ماظب خودت باش

فریناز 1389/10/24 ساعت 08:28 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com


سلام
خوبین؟
چه عکس بامزه ای بود....هنوزم محوشم
خب اومدم بگم پاشین بیاین یه سری هم به ما بزنین....

ماشالله فعالینا...این همه میل و خبرنامه را سر و سامون دادن خیلیه


سلام
ممنون شما خوبین؟
خوشحالم که خوشت اومده
چشم در اولین فرصت خدمت میرسم
چه کنیم دیگه... بعله ولی دوست دارم

سینا 1389/10/24 ساعت 09:06 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

واسه خوندن پست بالایی محرم هستم؟
جواب نه اصلا نارحتم نمی کنه.گفتک که تو رودربایستی قرار نگیری

نه قربان میام رمز بهتون میدم
خوب خدا رو شکر / لطف کردین

سلام از وبلاگت خوشم اومد. قشنگه

سلام / خوشحالم که خوشت اومد/ مرسی

لیدا 1389/11/04 ساعت 08:01 ق.ظ http://www.atashinlovers.blogsky.com

سلام عزیزم.وبلاگم رو با پستی تحت عنوان"گذری بر ردپای خاطره" به روز کردم .منتظرتم ...........حتما بیا
www.atashinlovers.blogsky.com

باشه حتما بهش میگم

سیلام
خلاق نیستم .. باید یادم بدی .. البته نه با چاقو


سلام
اِ چرا خوب خلاق باش ... مگه من معلمم ... نه دیگه با تو کاری ندارم یه سوژه بهتر گیر اوردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد