صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

اعتراف نامه

وقتی ونوس راننده آژانس بشه چی میشه؟؟؟ 

 

یه دختر کم روی خجالتی که روش نمیشه بگه خودت ماشین بیار 

 

آخرش این میشه که یک ماه خودش راننده آژانس باشه و  

 

تو ترافیک آقایون رو به مقصدشون برسونه 

 

باور کردنش برای خودم سخته  

 

تو این یک ماه اخیر آقای دکتر ۲ بار ماشین آورده 

 

باقیش یا ماشینش خراب بود یا بنزین نداشته  

 

دلم می خواد جیغ بزنمممممممممممممممممممممممممم 

 

کمر درد گرفتم تو خواب هم دارم رانندگی می کنم

نظرات 12 + ارسال نظر
سینا 1389/11/28 ساعت 10:21 ق.ظ http://omide-ma.blogsky.com

درودی چو نور دل پارسایان
پس اضافه کاری هم داریمن فکر کنم اون موقعی که میگفت ماشینش خرابه هم بخاطر بنزین نمی اورد.

درود فروان بر تو سینا جان
به کجاشو دیدی/ فکر کنم اینطوریه

[ بدون نام ] 1389/11/28 ساعت 11:47 ق.ظ

نخودزیادبخورکمرت قوی بشه
حمص - فلافل- جوانه نخود-حلیم - نخوداب ...
ویتامین ب ان بالاست اعصابت بالانس میشه
مامان جان هم بگورعایت کن اعصابش آرام میشه آرام آرام
مرگ برسه مفسدان یزدی ومصباح ونتان(یاهو)

ممنون چشم حتما این کار رو می کنم
چشم می خورم


انشاالله غذاهای گرم وترزیادبخوری که شادابتربشی


رو جفت چشمام

مهرداد 1389/11/28 ساعت 09:29 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

رانندگی باحاله که....
البته تو اون ترافیک های تهرانو نمیدونم چه مزه ای میده

باحاله؟؟؟؟؟
مزه نون کپک زده میده

حامد 1389/11/28 ساعت 11:09 ب.ظ

درود
اصلا بهت نمیامد خجالتی باشی!!!
من اگر در هفته بیشتر از دوبار تو تهران رانندگی کنم دیوانه میشم ! خدا بهت صبر بده آبجی

درود بیکران
اتفاقا خیلی هستم
حالا ببین من چه می کشم! مرسی برادر

سلام صدف جان :دی
خوبی؟
می بینم که انگار دخل و خرجت نمی خونه و زدی تو کار مسافر کشی .. به به چشمم روشن ... تو رانندها یکی تو کم بودی که الان جمعشون جمع شد .. خدا به خیر کنه
خسته نباشی خانوم .. یه تاکسی می خواستم به مقصد شمرون .. ممنون میشم ده دقیقه دیگه اینجا باشین .. مرسی
شماره اشتراک
شماره اشتراکمون ۱۰۰۰ گل سرخ

فقط لطف کنین راننده جیغ جیغو نباشه

خسته نباشی

سلام علی جان
مرسی تو خوبی؟
اره دیگه وقتی تو کمک نمی کنی مجبور میشم برم مسافر کشی... بعله چشمت هم باید روشن باشه... صد البته ... خدا بخیر کرده تو نگران نباش
درمونده نباشی جون... شرمند وقتم پر شده با یکی دیگه برو ...
شماره اشتراک که نداریم ادرس بده
اووووووووو چه خبرهههههه
جیغ که نمی کشه فقط ادم می کشه
ممنون

مهسا 1389/11/29 ساعت 10:16 ق.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

سلام اجیه ناسم خوبی؟؟؟
دلم برات خیلی خیلی تنگ شده ببخش که دیر اومدم پیشمت ولی این روزا کلا روحم مریض بود پریروزم یه پست گذاشتم و واسه همیشه خدافظی کردم...
از خیلی چیزا خسته شدم درواقع دارم دیوونه میشم
البته با این که خدافظی کردم ولی شایدم دوباره برگردم ۷اسفند با مدرسه میرم مشهد شاید وقتی از مشهد اومدم با یه روحیه ی خوب دوباره بیام شایدم نه.... نمی دونم
بی خیال اینا
اجی چی؟؟؟ راننده شدی؟؟؟؟
به این اقای دکتر بگو میام میزنمتا همش از اجیه من کار میکشه چه معنی داره وای اجی گفتی کمر درد من تازگیا بدجوری کمر درد دارم مخصوصا صبح که از خواب پا میشم عینه کتک خورده هام کمرم که درد میکنه هیچی به دست و پامم میزنه
کلا داغون شدم رفته پیر شدم فک کنم
اپه قبلتم خیلی باحال بود
دلم برات یه ذرهههه شده خیلی خیلی بوووووسمت دالمممممم بهترین اجیه دنیا مفاظبه خودت باش فهلا

سلام جیگر طلایی اجی/ من خوبم تو چطوری؟
دل منم تنگ شده عزیزم الهی بگردم بزار یه چند تا اسمس بهت بدم شاید حالت خوبه نازنینم . نکن این کار ها رو خوب یه مدت نیا بعد دوباره حالت خوب میشه
دیونه نشو عزیزم مال فصله نگران نباش خوب میشی
خوب مسافرت برات خوبه حالت بهتر میشه
اره دیگه می بینی دنیا رو
خوب چیکار میشه کرد دیگه باید یه جور پول در بیارم دیگه خوب یکم درست بشینی کمر درد نمی گری عزیزم من کمرم مشکل داره
الهی پیر زنننننننن
خودم باهش حال کردم
منم دوست دارم دلم خیلی خیلی برات تنگ شده عزیز دلم
تو هم مواظب خودت باش

مهسا 1389/11/29 ساعت 10:19 ق.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

راستی اجی اون شعره که نوشته بودم فونتش ریز نبود احتمالا موقعی که وبو باز کردی این بلاگفا دوباره قاطی کرده بوده اینجوری شده منم بعضی وقتا وبارو باز می کنم فونتشون ریز میشه
بووس بوووووووسی فهلا

آرمان 1389/11/30 ساعت 03:14 ب.ظ http://www.fun-center.blogsky.com/

سلام ونوس جان.خوبی؟
وبلاگ خوب و طنز مانندی داری
خوش حال میشم اگه با هم تبادل لینک کنیم
اگه میشه منو با نام «مرکز سرگرمی» لینک کن
بعد به وبلاگم بیا و نظر بده و بگو با چه اسمی لینکت کنم

سلام آرمان جان
مرسی لطف داری
خوب شما یه چند دفه بیا شاید خوشت نیومد
خوب اجازه بده من یه چند دفه بیام وبلاگت بعد تبادل می کنیم
چشم در اولین فرصت خدمت میرسم

سعید 1389/12/01 ساعت 12:13 ق.ظ http://biqarar.tk/

سلام
خوبی خانوم راننده
بهت میادا!!!!!!!!!
ونوس شوفر!!!!!!!!!!!!!!!!
فقط حواست باشه دکتر بیچاره رو جون مرگ نکنی !

البته کشتیش هم ایراد ندارها
از دستش اعصبانیم خفن
چون ونوس ما رو ازمون گرفته نمیذاره بیاد نت

منم از فردا کلاسام شروع میشه و میرم توی غیبت کبرا

سلامممممممم
مرسی عزیزم تو خوبی؟؟؟؟؟
سعید میاممممممممم
باشه اگر اون منو جون مرگ نکنه خودش هیچیش نمیشه
نه دکتر خوبیه
ای بابا من خودم عصبانی هستم تو بی خیال
ببخش دیگه شرمنده
خوب برو صغری جان

سعید 1389/12/01 ساعت 12:48 ق.ظ http://biqarar.tk/

برید دعا کنید که بیجنبه ایم.
وگرنه خدا میدونست که چه بلاهایی سرتون نمیومد

شما هم بی کار نشینید
حالا که بلاها بر سر شما ها میاد

سلام
من خوب خوبم انگار تو هم خوبی

من ... کمک ... تو خودت همه فن حریفی اجازه نمی دی کمک کنه کسی .. قاتل خانم عزیز
می بینی راننده های حرفه ای رو رو هوا می زنن .. ما دیر رسیدیم نمیشه یکاریش کنی ؟ بابا ما با هم رفیقیم .. تیکه تیکتیم

خبر آمد خبری در راه است .. کجایی پس .. قاتل


موفق باشی

سلام
خوب خدا رو شکر که تو هم خوبی
تو؟؟؟؟ عمرا!!!! نه پس چی صبر می کنم یه مرد کارهامو انجام بده من اگر به امید شما ها بودم که الان ۱۰۰۰ تا کفن عوض کرده بودم که
اره دیگه دیر میرسی همینه
نه جان تو اصلا امکان نداره !! خو چون رفیقیم میگم یه راننده خوب بیاد سراغت
همین دور ور ... مقتول
همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد