صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

پایان

سال ۸۹ با تمام خوبی و بدیهاش تمام شد 

 

ولی برای من خیلی سال خوبی بود گذشته از سختی هاش 

 

دوستای گلی پیدا کردم و از همراهی همشون ممنون 

 

سال خرگوش رو به همتون تبریک می گم 

 

امیدوارم سالی پر از برکت و سلامتی و خوشی باشه برای تمام  

 

کسانی که دوستشان دارم و حتی اونایی که همراهم نیستن 

 

ایامی خوش برای تکاتک شما آرزوی قلبیمه

مفهوم نقاشی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

خدا،من و مقوا و قلم ها۱۴

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

جیغ

می خواهم فریادی بزنم به وسعت سکوت 

 

شعرهایم ناپدید شده اند؛ ملودی برای فریاد هایم نیست 

 

 

نکته مهم در مورد کارتهای سوخت

(یه مدت بود که حس می کردم وقتی میرم پمپ بنزین و بنزین می زنم نسبت به دفعه‌ی قبل که بعد از بنزین سهمیه ام رو چک کردم 3 یا 4 لیتر کم شده

این رو بعد از اینکه بابام گفت چک کن چک کردم ودیدم درسته تا اینکه امروز توی تابناک دیدم که نوشته از وقتی کیف پول الکترونیک راه افتاده اگر قبل از برداشتن کارت نزنی پرداخت نقدی 4 لیتر از کارتت کم میکنه

شما حساب کنید نگاه کنید مصرف روزانه بنزین حدود 60 میلیون لیتر اگر باکها به طور متوسط 50 لیتر جاداشته باشند میشه 1,200,000 ماشین که اگر 60 درصد این اشتباه رو بکنن میشه 720,000 ماشین که ضربدر 4 لیتر میشه 2,880,000 لیتر که اگر ما بالتفاوت 700 و 400 تومان رو ملاک قرار بدیم میشه روزی 864,000,000 تومان دزدی و در ماه 25,920,000,000 تومان صرفه جویی ....

زین پس در صورتی که خواستین پرداخت نقدی بکنین حتما پرداخت نقدی را قبل از خروج کارت انتخاب کنید)
 راست و دروغش پای کسی فهمیده چون من خودم هنوز امتحان نکردم