صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

درد تنهایی

شاید به نظر برسه که آدم ضعیفی هستم 

 

ولی خوب غریبه که نداریم اعتراف می کنم که خیلی ضعیفم 

 

چرا چون در لحظه تحویل سال خودم رو تنها دیدم  

 

درد یتیمی رو کاملا احساس کردم 

 

خیلی بده خانواده داشته باشی و هیچ کس کنارت نباشه 

 

که بهش تبریک بگی  

 

هیچ کس کنارت نباشه که بپرسه چرا بغض داری 

 

هیچ کس نباش که وقتی بغضت ترکید دست نوازش به سرت بکشه 

 

سال پر بغضی رو شروع کردم امیدوارم که شما ها شاد بوده باشید 

 

ایام به کام روزگار بر کامتان شیرین باد

نظرات 12 + ارسال نظر

سلام
نگو این حرفا خانومی یعنی ما وجود خارجی نداریم دیگه ..
اگه تو تنهایی منم تنهام ... پس بیا امشب قسمتش کنیم ..
تنهایی تو از من تنهایی من از تو ...

به ما هم نمی خوای تبریک بگی عید و ... دست شما درد نکنه .. ما رو باش چی فکر می کردیم .. گفتیم شاید این قاتله هنوز میخواد ما رو تیکه تیکه کنه ..
ولی جان من امسال رو بی خیال شو .. دیگه شما حبستون تموم شد ..

دیگه حالا یکم بخند .. نذار تو این تنهایی منم بغض کنم ...
اوکی

سلام
چرا حرف حق تلخه؟؟؟؟؟؟؟
الهی تو برای چی؟ خوب باشه تو تنها نباش
باشه بزن قدش
عیدت مبارک من که گفتم دیگه به وبلاگت نمیام ولی سال نو رو همینجا بهت تبریک می گم مقتول عزیز... دستم که درد میکنه خوب تنهایی نشستی فکر کردی همین شد دیگه دید؟؟؟؟؟؟ ای آقا گذشت اون دوران
نه دیگه کاری به کارت ندارم راحت باش... خیلی ممنون قربان

خندهههههههههههههه.. نه تو بغض نکن
اوکی

قاصدک 1390/01/01 ساعت 04:39 ق.ظ

سلام ونوس عزیز
اولا که سال نو مبارک
بعدشم.خب پس ما اینجا برا چی میاییم؟؟نکنه مزاحمیم؟!
اگه همدیگه را(منظور عموم دوستان وبلاگی اند) بعنوان دوست برگزیدیم یعنی اینکه درتموم لحظات خوشی و ناخوشی کنار همدیگرند.البته خب معمولا دوست خوب اونیه که توی ناخوش احوالی ها کنار دوستش باشه
بگذریم..فقط اگرقابل دونستی کمافی السابق کنارت هستم.
اشاره ای کافی ست
الانم فکرکنم ازخستگیه.بروبخواب(شایدم خواب باشی الان و من دارم با خودم حرف میزنم) اونوقت صبح که بیدارشدی میبینی که روز دیگه ای اومده.
بهار اومده.
شکوفه ها در اومدند
یه روز دیگه
و گندتر ازتموم روزها بازم شروع شد
بخند مشتی.قبلا هم گفتم که:به غمهات بخند ازبسکه زشتند
عیدت مبارک.
تابعد یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
سال نوی شما هم مبارک
اولا دنیایی مجازی با دنیایی واقعی خیلی تفاوت داره و خودتون هم اینو میدونید. دوما من حرف هام رو اینجا نزنم کجا بزنم؟
صد البته و من هم به این موضع ایمان دارم ولی در اون لحظه کدوم یکی از شما ها کنارم بودین؟؟؟؟؟
من شما رو و باقی عزیزانی که به وبلاگم میان رو دوست دارم پس دلیل بر این نیست که تنهام فقط حرف همون لحظه بود ما بقیش زیاد مهم نیست
نه اتفاقا خونه نبودم تا ساعت ۸ صبح هم نخوابیدم
یه روز دیگه هم شروع میشه
چشم میخندم به زشتی ها دنیا
تا بعد یا حق

زیتون 3002 1390/01/01 ساعت 11:01 ق.ظ http://zatun3002.persianblog.ir

حست میکنم

ممنون

زیتون 3002 1390/01/01 ساعت 11:01 ق.ظ http://zatun3002.persianblog.ir

عیدت مبارک

عید شما هم مبارک

مهسا 1390/01/01 ساعت 05:06 ب.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

واااااااای الهی من فدات بشم اجی جونم این حرفا چیه
قفونت بلم نبینم ناناحت باشی
منم سال خوبی رو شروع نکردم.... کلا دیشب شب خوبی نبود واسم ولی بازم امیدوارم سال خیلی خوبی باشه
عیدتم مبارک باشهههههههه اصلا غصه نخوریامنم ناراحت میشم اونوقت.....
بی نهایت بوووووووووووووسمت دالم بهترین اجیه دنیا
اینو از تهه تهه دلم گفتم.....
من فردا دارم میرم اصفهان پنجم شیشم برمیگردم
اگه تونستی موبایلتو روشن کن بهت اس بدم
خیلی دوست دارم مفاظبه خودت باش فهلا

خدا نکنه عزیز دلم
گاهی پیش میاد ولی مهم اینه که هستم
الهی بگردم چرا عزیز دلم منم امیدوارم شال خوبی در پیش رو داشته باشیم
عید تو هم مبارک عزیز دلم باشه غصه نمی خورم نه ناراحت نشو
من خیلی خیلی خیلی دوست دارم
منم از ته دلم گفتم
به سلامتی انشالله خوش بگذره بهت
باشه روشن می کنم خانم طلا
منم دوست دارم مواظب خودت باش

حامد 1390/01/02 ساعت 12:33 ق.ظ

درود
خیلی ناراحت شدم که سالت رو با این حال شروع کردی !
بعضی وقتا پیش خودم میگم ای کاش اینهمه فاصله و تفاوت بین دنیایی مجازی و واقعی نبود !! اگه این تفاوت نبود ما تو دنیای واقعی هم مثل اینجا تنها نبودیم و دور برمون پر بود از دوستای خوب!
امیدوارم ادامه این سال برات پر باشه از حسای خوب!

درود فروارن
حامد جان مهم نیست که چه طور شروع میشه مهم این که میفهمی کی بهت نزدیکتره
اره واقعا کاش میشد/ کاملا موافقم باهت
من امیدوارم سال جدید برای تو هم خوب باشه

سینا 1390/01/02 ساعت 09:44 ق.ظ http://omide-ma.blogsky.com

نارحتمون کردی
ولی اشکال نداره امیدوارم که از تنهایی در بیایی ونوس جان.
سال نو رو هزار بار بهت تبریک میگم

قصد ناراحت کردن کسی رو نداشتم
مرسی عزیزم وقتی شما هستین این حس کمتر میشه
من بهت تبریک میگم ایدوارم که سالی پر از انرژی های مثبت داشته باشی

گل مریم 1390/01/03 ساعت 05:10 ب.ظ http://forever.blogsky.com

سلام
خوشم میاد از نوشته هات
منم تنهام، در کنار خانواده ولی تنها! یه چیز تو مایه های همون یتیمی که گفتی!

سلام به روی ماهت
ممنون لطف داری
تا چه میزان تنهایی درون خودت یا در محیط اطرافت. ولی من واقعا یتیمم

مهرداد 1390/01/03 ساعت 09:54 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

بابا اول سالو میخوای اینجوری شروع کنی دیگه آخرش چی؟
بی خی خی...

بخند تا دنیا بخنده (البته واسه من برعکس بود همیشه!)

دیگه گذشت حالا تا آخر سال ببینیم چی پیش میاد
چشم
ای بابا گذشت اون دوران

حرفه حقه دیگه .. کاریشم نمیشه کرد
تنهایی ها همیشه نمی تونن قشنگ تموم شن .. بلاخره یه بغض کهنه میتونه وقت خوبی برای رهایی پیدا کنه ..
دیگه از قدش هم گذشت باشه تنهایی بعدی ..
راستی علت چی بود دیگه پیش ما نمیای ؟ هان
یادش بخیر ..

صد البته ... نه پس می خوای کاریش بکنی؟
اره ولی گاهی هم میشه قشنگ تمومش کرد... اره موافقم
قدش رو که نمی دونم
گفتم خودت نخواستی بیام پیشت
یادش بخیر

ما که از دستمون کاری بر نمیاد .. می سپاریمش به شما
امیدوارم همیشه بشه قشنگ تمومش کرد
حالا اگه بخوایم بیاین پیشمون چی؟
باید چیکار کنم ..؟ چطوری از دلتون دربیارم این حرف نسنجیدم رو ؟ هان .. بگو دیگه .. این واقعا نامردیه ..
میدونم که میای پیشم اما این غرورت اجازه نمیده حرفی بهم بزنی .. اشکال نداره .. ولی من میام .. اینقدر میام تا خسته شی .

ا شکسته بندی می کنی؟ من خودم رو هم به زور راهی می کنم وای به اینکه قرار باشه یه چیز رو قشنگ تموش کنم
اصلا امکان نداره
هیچی کاری نمی خواد بکنی من همینجا جوابت رو میدم و خیلی وقته هم هست که وبلاگت نیومدم در ضمن من از دوستان خواسته نمیشم و تا به حال به هیچ کس نگفتم وبلاگ من نیا ولی خودم....

همیشه دست ها نیستن که کاری انجام میدن ...
امیدوارم
یعنی .. ؟
باید برم بازنگری کنم ببینم من چی گفتم که خانم به تریج قباشون بر خورده ... ولی من اگه چیزی هم گفته باشم حتما شوخی بوده یا جوابی شوخی وار به نظراتت بوده همین .. من هیچوقت دوستانم رو ناراحت نمی کنم ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد