صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

یکم بخندیم

آخه یکی نیست به این بگم مرد حسابی یکم کمتر ورزش می کردی 

 

که بتونن بهت نگاه کنن 

 

خودتون قضاوت کنید هیکل آقا قشنگه یا نه؟ 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
تسخیر 1390/01/04 ساعت 01:43 ق.ظ http://www.Taskhir.com

سلام عیدت مبارک مطلب یکم بخندیدم جالب بود . بهت توصیه میکنم بنر برگزیده نوروز رو تو وبلاگت بزاری حالا ببین چی میشه وبلاگت
برای دیدنش و دریافت کد به taskhir.com برو

سلام عید شما هم مبارک. خوشحالم که خوشت اومد ولی با این که میدونم کپی پیستی هستی ولی بازم ممنون

pashmakoo 1390/01/04 ساعت 01:29 ب.ظ http://pashmakoo.blogsky.com

وووووووووووی چندشم شد به خدا
سال نو پس و پیش مبارک

حالا قسم چرا؟
سال نوی تو هم مبارک

سلام

بازم دم خودمون گرم .. این چیه دیگه .. کلا آمپول و هرمون که باشه دیگه نیازی به ورزش هم نیست ...
جوون من اینو از کجا پیدا کردی ؟
هیکل که بیسته ... اما بدرد لای جرز دیوار میخوره

حالا نظر خودت چیه؟

سلام

چرا خودت؟؟؟ اینم از جنس شما هاست دیگه ...اره خوب اون وقت میشی مل گودزیلا
حالا دیگه بگردی پیدا می کنی
صد البته
من نظر ندارم

مهرداد 1390/01/04 ساعت 08:16 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

پرورش اندام همینه دیگه!!
حالا این همه رو ببین.. کافیه فقط یک ماه تمرین نکنه!! عین بادکنک بادش میخوابه!!

زیاد نگرانی پس نداره... هروقت خواست کوچیک کنه یه چند وقت نباید باشگاه بره

این دیگه از پرورش اندام گذشته
میدونم بابا
خوب بعدش همش میشه دنبه. .. خوب عقل که نباشه جون در عذابه

حامد 1390/01/05 ساعت 01:48 ق.ظ


این عکس واقعیه ؟!؟!
پاهاش خیلی نابوده !!!


به احتمال زیاد
اره خیلی نابوده

سلام
دم خودمون گرم چون الکی ÷ولمون هدر ندادیم تا بعضی ها مسخرمون کنن
از جنس ما دیگه .. بدجنس
آره الان زیاد شدن ازینجور بادکنک ها ...
نظرتون محترمه ... پیش ما نمیای .. چیزی شده؟

سلام
اره خوب
خوب این که زن نبود مرد بود دیگه .... نه جنسش خوبه
دیگه چه میشه کرد
ممنون ... آخه یه بنده خدایی گفته بود نیا وبلاگم ما هم اطاعت امر کردیم همین

سینا 1390/01/05 ساعت 09:33 ب.ظ

اینقدر از این هیکل های بدنسازی شده بدم میاد

منم همینطور ولی بعضی هاشون واقعا ادم لذت میبره از نگاه کردن بهش

زیتون 3002 1390/01/05 ساعت 11:29 ب.ظ http://zatun3002.persianblog.ir


سنت تعطیلی پزشکان و...خوبه
ازبهشت وجودت دراین ایام سیراب میشویم

بعد نیست میگذره ولی حوصله ام سر میره
لطف دارین از وجود شماست که من اینجام

سلام
آره دیگه ...
جنسش که حرف نداره .. من مشتریش شدم بدجور
کاش شما همیشه اینقدر حرف گوش کن بودین ... من غبطه خوردم به این همه پایمردی ...
حالا این بنده خدا چی گفته بودن که اینجوری شما خودتون رو محروم کردین از دیدن وبلاگشون ...

سلام
خوب پس حله...
خوب پس قیمت رو بده مامعله تمومه
هستم شما مشکلی دارین؟؟؟؟ دیگه چه میشه کرد...
بماند اگر دوست دارن بدونن بروند وبلاگشون رو چک کنند....

نگینツ 1390/01/07 ساعت 02:39 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

چه پاهای چندشیم داره

کلا هیکلش چندش

سلام
حله حله ...
قیمت رو که شما باید بدی .. مشکلی نیست
همون دیگه هستین ... من که مشکلی ندارم انگار تو مشکل داری
اهان ... چه شود .. بر میگردم

سلام
خوب پس کی محلوله؟؟؟
اااااا اختیار دارین من رو این جنس قیمت نمذارم... خوب پس مشکل دارش می کنیم
من که مشکلی ندارم ولی انگار دلت دعوا می خواد هان ... دیدی برگشتی

[ بدون نام ] 1390/01/08 ساعت 02:56 ب.ظ

ایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
دیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــگـــــــــه
کیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
حـــــــــــــــــــــــــــــــــــالـــــــــــــم
بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد

پشنش یه 206 روشه
از این صندوق دارا

خوب دیگه انقدر حالت بد نشه
چی؟؟؟؟؟؟

محلول ؟ مگه شد ؟
فقط رو این؟ من مفتم باشه نزدیکش نمی شم .
مشکل که دار بشه ما هستیم
دعوا .. گفتی خیلی تنم میخواره ... کاش میتونستیم اون لعنتی هایی که لگد زدن به ماشینت پیداشون میکردیم بعد منو یکم میخاروندن ..
من مثل چک بی محل می مونم ... بر می گردم

خوب جامد! شاید شد!
اونو دیگه من نمی دونم ! الهی نترس بابا
خوب باشه بهش میگم
اشتی کنیم ... خوب بگو یکی بخوارونه ... مرسی عزیزم خودم بلدم حالشون رو جا بیارم
دیدم برگشتی

جامد که بشه حله ... میشه
باشی کنارم نمیترسم
اره بگو .. یادت نره ها .. حتما بگو
تو بایدقدم پیش بگذاری من که قهر نیستم ..
خوب یکی بخوارونه ... کسی هست
هر جور راحتی ... حداقل یه مرد کنارت بود بیشتر حالشون رو جا می آوردیم .. خود دانی
گفتم که ..

جامد هم میشه ... نه چون فقط تو خواستی
من کنار تو نمی تونم باشم
نمی گم ... یادم نمیره ... اصلا به تو هیچی نمی گم ...
تو گفتی من نیام من هم نمیام ...
کسی نیست ... نه والا همه رفتن
من راحتم تو ناراحتی من راحتم؟؟؟ اوووووووووووههههههههههووووووووو بیشین بینیم بابا
من می دونم ...
باشه به وقتش حالت رو می گیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد