صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

به نام هفت برکت دهنده

سوی تو می آیم  

          با تمام فریادهای خاموش 

                            با تمام توان به سویت می آیم 

 

می آیم که بگیری دست ناتوانم را  

                   می آیم که فریادم را تو باز کنی  

                                  که می دانی فریاد خفه در گلویم  

                                             فقط دوری از توست

 

ای نازنین، می آیم که مرا در آغوشت پناه دهی . می آیم که تمام وجودم را از آن خود سازی 

 

    می آیم که با تما ود تسلیم توی بی نظیر باشم . می ایم که تو با من باشی ،  

 

     می آیم که فقط برای تو باشم ، می آیم که عاشقت باشم ، می آیم که معشوقم تو باشی ، می آیم که عشق را با تو لمس کنم 

 

عزیزم بپذیر مرا که جر تو به هیچ چیز نیاز ندارم 

 

بی تو هیچم و بی تو مردِ ،..... 

۲۸/۸/۸۲            

نظرات 11 + ارسال نظر


بیا منتظرم

کجا ؟؟؟؟؟منتظر چی؟؟؟؟

سینا 1390/01/05 ساعت 09:32 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

خودت نوشتی؟خیلی خوب بود آبجی

اگر قبول دارین بعله/ ممنون لطف داری دادش

زیتون 3002 1390/01/05 ساعت 11:34 ب.ظ http://zatun3002.persianblog.ir

سلام
خداکندکه به مرادت برسی ونوس جان
این متن شرح لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم است وعرفانی
لاموثرفی الوجودالاالله
موقع تنهائی قران بخون انشاالله بش میرسی این رامن ازمامانت یادگرفتم هیچ موقع نوشته های قرانی اش مراسیرنمی کرد خداکنددوباره برگرددبه برکت محمدوال محمد
یه میل ازآهنگ گلشیفته فراهانی ارسال کردم خیلی لذت بخش است

سلام به روی ماهت کچل خان
انشالله ما منتظر دست حق هستیم همیشه
آقا زدی تو خط عربی
می خونم تا اونجایی که بتونم / ما هم منتظرش می مانیم
دست شما درد نکنه حتما می بینم

زیتون 3002 1390/01/05 ساعت 11:37 ب.ظ http://zatun3002.persianblog.ir

دوست دارم توی سال 90که سال آگاهی است ازنظرات سیاسی ات وسوالات موردلزوم آگاه بشم همرات هستم انشاالله به چشمانت فروغ بدهم وتجلی تمام زیبائی هاباشی وهیچ چیزراجززیبائی نبینی ومارایت الاجمیلا/زینب سلام الله علیها

چشم حتما سوالات رو می پرسم و انشالله که همنطور که می خواهیم بشه و و میشه چون ما خواستیم

گفتی که خودت نوشتی... خیلی قشنگ بود

اگر قبول داشته باشین.. مرسی عزیزم

مهرداد 1390/01/06 ساعت 07:10 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

من اعتقادی به این چیزا ندارم!!!

مهرداد تو باز ضد من شدی

هیچی .. بی خیال

خوب مگه بی کاری..... خودت برو میخ بیار

درگیری داری تو با خودت ...

خوب پس با کی درگیری داشته باشم؟؟؟

حامد 1390/01/08 ساعت 12:57 ق.ظ

درود
نوشته تون خیلی پر احساسه ! اگه نقاش نمی شدین حتما تو شاخه های دیگه هنر موفق می شدین

درود بی کران
مرسی حامد جان.. نمی دونم شاید

همون خودت بهتره ما رو ننداز وسط

خوب پس ریز بیا

با منی؟

من با آدم عصبانی حرف نمیزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد