صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

حسین پناهی

چیز تازه اگر یافتین بریند و اضافه کنید  

 

تا بل باز شود در گم شده بر دیوار

نظرات 6 + ارسال نظر
مهرداد 1390/01/09 ساعت 10:03 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

هرکسی میمیره چرا اینقدر عزیز میشه!!!!
زنده بود شاید باور نکنی من عکسشو تو تلویزیون میدیدم به زور میشناختم!! الان تو اکثر وبلاگایی که میرم عکسش هست یا شعراشو میزارن!!!

نمیدونم ولی در مورد حسین پناهی تنها بازیگری بود که من عاشقانه به فیلمهاش نگاه کردن و مجموعه شعرهاشو دوست داشتم
خوب حالا من در مورد باقی همینطوریم ولی این مردو خیلی دوست داشتم

سلام
خوبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیا
نری 50سال طول بکشه

سلام
بعد نیستم تو خوبی؟
چشم
نه بابا تا اون موقع که وبلاگم تعطیل میشه که

قاصدک 1390/01/10 ساعت 12:20 ق.ظ

سلام ونوس عزیز

خدا رحمت کنه مرحوم حسین پناهی را که تا زنده بود به آنچه سزاوارش بود دست نیافت و بهتربگم اصلا معدود آدمایی بودند که درکش کردند و البته پس ازمرگش نیز درک نشد!
آدما بعضیاشون جلوتر از زمان خویشند و بعضی نیز متعلق به زمان گذشته! و هر دواین نوع از ادما در عصر خویش قابل درک نیستند
به هرحال. ممنون که با یادکردش باعث شدی چندخطی مزاحم بشم.
ایام بکام.زنده باشی و سلامت.تابعد.یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیزم
خدایش رحمت کند / بعله درست میفرماید شما چه میشه کرد
ممنون گرچه نوشته های خودم عرضش کامنت گذاشتن نداره ولی ممنون که لطف کردین و چند خطی یادگار برام گذاشتین
همچنین/ تا بعد یا حق

سینا 1390/01/10 ساعت 01:35 ق.ظ http://omide-ma.blogsky.com

درود بر ونوس عزیز
پناهی انسان عجیبی بود که در زمان زنده بودنش انگونه که باید می بود بهش احترام نگذاشتند.بگونه ای زندگی سهراب واری داشت

درود بر سینا جان
ای کاش میشد آدمها رو انطوری که هستن دوست داشت و همنطور قبول کرد

مهسا 1390/01/10 ساعت 05:29 ق.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

سلااااااااااااام اجی جووووووووووووونم ووووووووووی خدا خیلی دلم برات تنگ شده خووووووووووبی؟
ببخشید اجی دیر اومدم دیگه مفاسرت بودیمو بعدشم نت خرابی و هزار درد و گرفتاری
وااااای من نبودم چقد پست گذاشتیزدم به تخته چشم نخوری
ولی همه ی اپایی که نخوندمو خوندم به خصوص اپه ماهی قرمز خیلی متاثرم کرد کاش حرف محسنو گوش میکردم ماهی نمیخریدم یه بارم که بچه حرف درست زد هی گفت نخر من توجه نکردم الان خیلی پشیمونم ۴ تا ماهی خریدیم دقیقا شبه سال تحویل سه تاش مردن یکیش منده باید سریعا ببرمش تو یه حوضی جایی ولش کنم طفلکو هی...
راستی واسه اون اپه یکم دور تر از نزدیک هم ممنـــــــــــون افرین اجی جونم
روح حسین پناهی عزیز هم شاد.... وقتی فیلماشو میداد من خیلی کوچیک بودم زیاد از شخصیتش سر درنمی اوردم و اطلاع نداشتم... واقعا شخصیت جالبی داشته و این که خونش هم تو قبرستون بوده خیلی جالبه واقعا...
هی...خوب دیگه بلم ببخشید زیاد پرحرفی کردم
خیلی زیاد تا بوووووووسمت دالم پریشان خانوم شنل قرمزی و دختر شجاع
مفاظبه خودت باش اجیه ناس و مهربونم فهلا

سلام عزیز دلم رسیدن بخیر دل منم تنگ شده خانم طلا
میدونم عزیزم راحت باش
دیگه گفتم بی حرف پیش سعی می کنم تا ۱۳ هر روز آپ کنم
مرسی عزیز دلم
باز تو حرف گوش نکردی ببین آخرش چی شد
اره افرین دختر خوب این کارو بکن
خواهش می کنم عزیزم
روحش شاد... اره شخصیت خیلی جالبی داشته
خواهش می کنم کجا پر حرفی کردی دختر
منم خیلی دوست دارم نازنینم بیا بروووووو
تو هم مواظب خودت باش

سلام برونوس جان عزیزم

سلام کچل جونممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد