صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

حسادت

تا به حال حس حسادت رو تو خودم پیدا نکرده بودم ولی چند وقتی میشه که به شدت  

 

این حس اذیتم می کنه و نمی دونم باهش چی کار کنم  

 

از این حسادتهای بی معنی دخترونه  

 

خوب آخه یکی نیست بهم بگه به توچه  

 

که یه دختر به دوست پسرت اسمس میده یا میره میبینتش 

 

نمیدونم شاید باید حسادت کنم یا غیرتی بشم ولی از من سیب زمین عمراً


 

بی ربط نوشت : چرا شوفاژ خونه خاموشه یخ کردم

نظرات 6 + ارسال نظر
نگینツ 1390/01/12 ساعت 01:50 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

خوشم میاد جسارته گفتنشو داشتی

خوب چرا نباید بگم

قاصدک 1390/01/12 ساعت 02:29 ق.ظ

سلام ونوس عزیز

چی بگم؟؟؟!!!
شرمنده.چون من این حس ها را درک نمیکنم پس سکوت باید کرد
خوش باشی.
راستی.خب هوا که خوبه.شوفاژهاتون هنوزم روشنه؟؟!!
منکه اسم شوفاژ هم میاد تب میکنم
شب خوش.یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
هرچی دوست داری
منم سکوت می کنم
همچنین
اره فقط اینجا دست کمی از کوهای آلپ نداره
بابا گرماییییییییییییییی
شب شما هم خوش. تا بعد یا حق

سینا 1390/01/12 ساعت 02:34 ق.ظ http://omide-ma.blogsky.com

عرض ارادت و مخالفت خودم رو نسبت به شما ونوس عزیز اعلام می کنم.
نظـــــــــــــــــــــــــــــری نـــــــــــــــــــــــــدارم.

تو همش با من مخالفت کن آخه من چه هیزم تری به تو فروختم سینا جان
ممنون اینم خودش نظریه

مهرداد 1390/01/12 ساعت 12:49 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

این که حسادت نیست اسمش!!!
اسمشو البته نمیدونم فقط میدونم حسادت نیست!!!

اونجا هوا سرده شوفاژ روشن میکنید؟؟
اینورا هوا خفن بهاری شده

نمی دونم اسمش چیه ولی هر چی هست بی خیالش شدم
اره حسادت نیست یه جور بر خوردن میشه
نهخ سر نیست ولی چون میدونم مشکل فنی داریم سردم میشه
خوش به حالتون

حامد 1390/01/12 ساعت 05:16 ب.ظ

درود فراوان بر هنرمند بزرگ
اینی که گفتی مطمئنی که حسادته ؟! احتمالا یه مسئله طبیعیه!
ببین تو حالت عکسش دوستت چه واکنشی نشون میده، شاید اونم همین به قول تو حسادت رو بکنه .اونوقت می تونی نتیجه بگیری که این حالت طبیعیه !
مگه تو بچه محل ما نبودی ؟!؟!؟!؟ اینجا که هوا خوبه !!!

درود بیکران بر شازده عزیز خودمان
نمی دونم اسمش چیه ولی هرچی هست از من سیب زمینی بعیده/ شاید نمی دونم والا
نه اون هم واکنشی نشون نمیده مثل خودم ولی فکر کتم پیش خودش چرا
کلا خوشم نمیاد بهش فکر کنم خوب اصلا به من چه بی خیالش
چرا هستم ولی ساختمون ما خیلی باد گیره و من هم سرمایی شاید سرد نباشه ولی چون میدونم شوفاژ خونه خراب سردم شده

به خداتوکل کن بهترازانچه تصورش رامیکنی بهت میده انشاالله

توکلم همیشه بر اوست . میدونم اگر ایمان نداشتم الان اینجا نبودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد