صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

و اما پایان ۱۳ روز

خوب قول داده بودم که تا ۱۳ هر روز آپ کنم 

 

و بد خوب این کار رو انجام دادم امیدوارم تونسته باشم  

 

لحظاتی خوش رو برای شما عزیزان درست کرده باشم  

 

گرچه بیشترش نِکو ناله بود ولی خوب ما اینیم دیگه 

 

از این که ۱۳ روز من رو تحملم کردین واقعا ممنون 

 

از دوستانی که تو این مدت بهشون سر نزدم معذرت می خوام  

 

یعنی کم سر زدم به بزرگواری خودتون ببخشید دیگه 

 

خوب دیگه من هم برم تو غیبت صغری و کبری  

 

امیدوارم ۱۳ به همه خوش بگذره  

 

اگه خواستین سبزی گره بزنید یادتون نره سبزیش تازه باشه 

 

گِل هم نداشته باشه بهتره! برای همتون آروزهای خوب دارم 

 

تا بعد ،یا حق

نظرات 10 + ارسال نظر
سینا 1390/01/13 ساعت 02:09 ق.ظ http://omide-ma.blogsky.com

سلام ونوس عزیز عرض ارادت و موافقت خودم رو اعلام میکنم
کلا باهات موافقم.۱۳ بدر خوبی داشته باشی ابجی گل گلاب

سلام سینا جان ! بابا دست قشنگه بالاخره موافقت کرد
دست شما درد نکنه . تو هم داداشی عزیز

قاصدک 1390/01/13 ساعت 03:52 ق.ظ

سلام ونوس عزیز
اینم از پایان تعطیلات
امید که سیزده هم خوش بگذره.گرچه من میخوام بشینم پاتلویزیون و همش تتمه آجیلها را بخورم و لم بدم
شبت خوش.یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
اره دیگه پایان تعطیلات
گذشت بد نبود . کار بسیار خوبی می کنید
شب شما هم خوش. یا حق

سلام

خوش بگذره به شما هم ...

سلام
ممنون به شما هم خوش بگذره

مهسا 1390/01/13 ساعت 04:31 ق.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

سهلام اجیه ناس و مهربونم خوبی؟
هی... چقدر زود گذشت 13 روز و چقد بد که این مدت که تو بودی نتونستم نت باشم
هم نتم داغون بود هم خودم چون مسافرت واسم خستگی نداشت تنها چیزی که خستگی گذاشته تو تنم درسامه اجی به خدا الانه که گریه کنم چند وقته اصلا نمی تونم درسامو درست حسابی بخونم من همیشه تو خیلی درسا جزو نفرات اول بودم یعنی حداقل اینو میدونم که دانش اموز ضعیفی نبودم اما الان چند وقته اصلا نمی تونم تمرکز داشته باشمو درس بخونم خیلی افت کردم خیلی واسم خیلی دعا کن اجی جونم
ببخشید اگه ناراحتت کردم
با دیدنه نظرت کلی خوچال شدم
بوووووووووووووووسمت دالم بهترین اجیه دنیا
مفاظبه خودت باش 13بدرتم مبارک البته من 13 بدر نمیرم الانم ساعت 4ونیمه صبحه میخوام بشینم ببینم با این درسا میتونم سر و کله بزنم یا نه
بوس بوسی فهلا

سلام جیگر طلایی اجی
هی چرا؟؟؟ اره روز ها زود میگذره باید غدرش رو دونست عزیزم وقت زیاده هم من هستم هم تو میایی
الهی اجی بمیره برات خوب می گفتی بیام کمکت ولی همون بهتر کمک نگرفتی عزیزم چون هیچی تو ذهنم نمونده از درسهای شما
خوب میدونی چیه تو کتابت رو به عنوان درس نگاه می کنی و این خستت می کنه باید کتاب رو دوست داشته باشی تا ازش خسته نشی
دعا می کنم عزیز دلم
نه با من حرف نزنی می خوای باکی حرف بزنی
الهی بگردم خوشحالم که خوشحال شدی
منم دوست دارم عزیزممممممممم
۱۳ تو مبارک باشه عزیزم تو هم مواظب خودت باش با درس که سر و کله نمیزنن
بوسسسسسسسسسسسسسس تا بعد

مهرداد 1390/01/13 ساعت 11:08 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

حالا بازم میخوای بری؟؟؟
دیگه کی برمیگردی؟؟ تعطیلی نداریم دیگه که

خوب گفتم تا ۱۳ هستم دیگه
نمی دونم الان که برگشتم جواب کامنت ها رو بدم/ من تعطیلی برای خودم درست می کنم نگران نباش

به این همه کمال دخترم همواره می نازم

خوب من الان چی بگم کلی خجالت کشیدم که کمال که ندارم

salam ajiiiiiiiiiiiiiiiiiiii venus.....
khuB?
eydet mobarak....
upam azizam!

سلام علی جان
من بد نیستم تو چطوری؟
عید تو هم مبارک نازنین
میام پیشت

مهسا 1390/01/15 ساعت 03:28 ق.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

سهلااااااااااااام خوبی اجی جونم؟
دلم برات تنگید گفتم بیام یه سری بهت بزنم
عاچقتمممممممممممممممممممممم بهترین اجیه دنیا
بووووووووووووووووووووووس مفاظبه خودت باش

سلام عزیز دلم/ من خوبم تو چطوری؟
دل منم برات تنگیده / مرسی عزیزم کار خوبی کردی ولی مگه تو صبح نباید بری مدرسه
منم عاشقتم جیگر طلا
بوس تو هم مواظب خودت باش

سعید 1390/01/15 ساعت 04:54 ب.ظ http://biqarar.tk/

سلام ونوس صدفیانی
خوبی؟
ای بابا 13 روز آپ میکردی و ما خبر نداشتیم؟؟؟
هرچند اگه هم خبر داشتم بازم نمیتونستم بیام
از بس گیر کار بودم
باورت میشه حتی وقت نکردم خونه مامان بزرگم برم
بیخیال...
خب چه خبرا؟
راستی سبزی گره زدی دیگه؟
من که هرچی سبزی بود گره زدم تموم شد رفته بودم سراغ درخت!!!!!!!!!!!! درختا رو گره میزدم
خب غیبت صغری یا کبری تون خوش بگذره
تا بعد

سلام اقا سعید گل
من بد نیستم تو چطوری؟
دیگه چه کنیم دیگه
بابا همه مشغول ها دست ما رو هم بگیر
الهی اره باورم میشه خوب هر وقت تونستی برو سر بزن
خودت برو میخ بیار
نه بابا حالش نبود
خوب ارزوهای خوب کردی که رفتی سراغ درخت ها
ممنون
تا بعد

مهرداد 1390/01/15 ساعت 09:05 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد