صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

وقتی ونوس حواس نداره

امشب کاری کردم که خودم به خودم گفتم خیلی شوتی 

 

تو خونه داشتم با تلفن بیسیم صحبت می کردم و 

 

 رفتم تو آشپزخانه سر یخچال دارو بردارم 

 

صحبتم تمام شده و تلفن رو خاموش کردم گذاشتم تو یخچال تا  

 

داروم رو پیدا کنم ! 

 

دارو رو برداشتم در یخچال رو بستم و رفتم دنبال کارم  

 

دوباره تلفن زنگ خورد  

 

حال من دنبال تلفن میگردم پیداش نکردم و با اون یکی جواب دادم 

 

دوباره که رفتم سر یخچال دیدم تلفن اونجاست 

 

نخندید بهم خوب 

نظرات 13 + ارسال نظر
پری سا 1390/01/16 ساعت 02:34 ق.ظ http://crayon.blogsky.com

اا..بازم دیدمتون ای جا !
...خیلی پیش میاد!
مثلا لنز طبی گذاشتم اما دستم رو می برم که عینکم رو بالا ببرم..
پیش میاد.

مگه قبلا کجا دیدی منو؟؟؟؟
اره خیلی ....
خوب اون یه عادته ولی خوب بگذریم

حامد 1390/01/16 ساعت 02:44 ق.ظ

درود فراوان بر هنرمند بزرگ دوران
این مدل کارها برای منم زیاد پیش میاد و معمولا هم اعضای خانواده می گن مگه عاشقی ؟!!!
تو چی ؟ مگه عاشقی
دیدن وبلاگت که تو این ایام به روز میشد خیلی خوب بود ،امیدوارم حجم کاریت اونقدر بالا نره که نتونی اینجا رو به روز کنی ! برای افرادی تو سن و سال من دیگه سبزه گره زدن جواب نمی ده باید درخت گره بزنم !(این قسمت مربوط به پست قبلیت بود که من دیگه همینجا نوشتم)

درود بیکران بر شازده عزیز خودمان
ولی من میگم عاشقی هیچ ربطی به این چیز ها نداره
شازده قبول نیست تو دیدی
ممنون که جواب دادین به آپهام ... ما دیگه به درخت هم نمیرسیم باید کوه گره بزنیم (بعله متوجه شدم)

قاصدک 1390/01/16 ساعت 04:45 ق.ظ

سلام ونوس عزیز

من نه عاشقم و نه آلزایمر دارم اصلا هم خنده نداره!
چون خودمم ازاین کارها زیاد کردم
چندسال پیشتر ازاینا یه جا کار میکردم که یه روز دیدم صاحب کارمون(خدارحمتش کنه) هی داره دنبال یه چیزی میگرده!
گفتم حاجی چیزی شده؟؟!.گفت عینک منو ندیدی؟؟؟
گفتم عینک که رو چشماتونه
خوش باشی و سلامت تابعد یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
میدونم خوب من خودم به خودم خندیدم
بعله خوب
قاصدک جان شما هممممممممممم مثل اینکه بعله
همچنین. تا بعد یا حق

سلام
چطوری؟
می بینم که حالت اصلا خوب نیست
خدا رحم کرد در مایکروفر رو باز نکردی ..
می بینی کلا اعصاب برات نگذاشتن ..کیا ..
خدایا این ونوس صدفنیای ما رو کمکش کن

موفق باشی
راستی مواظب خودت باش خودت جایی اشتباهی نگذاری

راستی داشت یتدم می رفت .. ممنون که برام کامنت گذاشتی

سلام
من خوبم / تو چطوری؟
قبول نیست تو دیدی
خوب در اون رو هم باز کردم ولی خوب
اره میبینی عصاب نذاشتن دیگه
الهی امبن
همچنین
اون که خیلی جا میذارم
خواهش می کنم .... من از تو ممنون که کامنتم رو دزدی داری باهش پز میدی

2شاخصه جامعه درحال گذارمثل جامعه امروزایران
اول اغشتگی به موادشیمیائی
دوم ابتلابه اختلالات عصبی است
فراموشی ونسیان یک نشانه اختلال عصبی است که همه ماایرانیان داریم استثناهم ندارد لذاچیزی نیست که مختص توباشد من بیشترازتو به این مشکل مبتلاهستم
پس درالویت قراردادن غذاهای حاوی ویتامین ب وغذاهای طبع سوداوی برای مهاران فراموشت نشودانشاءالله

این گربه ملوس دیگه ملوس نیست چون پر شده از کثیفی و نکبت
امیدوارم ایرانمون سلامت خودش رو به دست بگیره

سینا 1390/01/17 ساعت 11:19 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

سلام
خنده نداره که از این جور اشتباهات همه میکنن !
زنده باشی

سلام به روی ماهت
میدونم ولی خوب دیگه....
پاینده باشی

مهرداد 1390/01/17 ساعت 11:33 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

اثرات مشغله زیاده دیگه!!!
بابای من از این مدل سوتیا زیاد داره!

دیگه چه میشه کرد همه از این مشغله ها دارن
ای بابا اگر راست میگی از خودت بگو

سینا 1390/01/17 ساعت 11:49 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

اینو جایی نگفتم ولی خب به شما میگم
باید تو کنکور کاردانی به کارشناسی شروع کنم.رفته رفته وقت کمتری رو واسه اینترنت اختصاص خواهم داد

خیلی ممنون
خیلی هم خوبه دعا می کنم خیلی موفق بشی . یه چند ماه نت نباشه هیچی نمیشه ولی درس خوبه میگم فقط شکل کتاب نکنی خودت رو ها

سلام
خوبم .. تو چطوری؟
مردی با چشمان کاملا باز
اهان .. پس در اون رو هم باز کردی .. درسته .. خوب بعدش

یکم داد بزنی سرشون همچی به خوبی خوشی حل میشه ..
میدونستم بسکه سرت رو شلوغ کردی ... بتراش همشو بره بابا دلت خوشه ..

ولی خیلی راحت نبود ... دود کامپیوتر خوردم تا تونستم بدزدمش .. به این راحتی ها هم نبود

سلام
خوشحالم که خوبی! من بد نیستم
نه زیاد باز یکم بسته
نه... خوب اره دیگه... دیگه باقیش رو چی کار داری
ببین تو همش میدونی یکم ندون دیگه ... یه بار این کار رو کردم انقدر بهم خوشمل شدم
پس دیدی خودت میخوریشون

سعید 1390/01/19 ساعت 01:31 ب.ظ http://biqarar.tk/

خب نمیگم خیلی شوتی
ولی قبول کن یه ذره شوت هستی دیگه
حالا با این کارت فعلا کار نداریم
بگو ببینم باکی داشتی حرف میزدی؟؟؟؟؟؟
شوخی کردم!
راستش اگه وب درویشانه ما رو قابل بدونید آپ کردم

دستگلت درد نکنه
خوب چون توی باشه
پس با چه کار کاری داشتی
با مامیم
خوب من جوابت رو دادم
باشه الان میام پیشت

مهرداد 1390/01/19 ساعت 09:59 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

من کلا هواسم خیلی جمع هست...

بر منکرش بشماررررررررررررررررررر

غوغا 1390/01/19 ساعت 10:31 ب.ظ http://naughty1369.blogsky.com/

سلاااااااااااااااامممممممممم
خانومی الانه دیگه این چیزا سوتی نیست
امریست کاملا طبیعی
باز تلفن بره تو یخچال مسئله ای نیست
من چی بگم جورابمو اشتباهی گذاشتم اونجا

سلاممممممممممم
خوب منم نگفتم سوتی که شوتی بودن بود
صد البته
خوب گذاشتی اونجا تا میکروب ها بمیرن

چطوری خوشمل خانوم ... کچلی بهت میاد !!! باید حتما میدیمت ..

خوب تو غذا بهمون نمی دی .. مجبوریم دیگه ...

من بد نیستم تو چطوری؟؟؟؟ خیلی زیاد جات خالی بود که ببینی
مگع من رستوران دارم ... الهی خوب مجبور نباش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد