صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

نجوای عاشقانه

تو سکوت شب تنها با تو سخن گفتم 

 

هیچ کس نمیدانست و نمیداند چه گفتم 

 

با تو از خشم های خاموش گفتم 

 

از لحظه های سرد تنهایی گفتم 

 

از هجوم نفرت های ذهنیم گفتم 

 

و عشق های پوچ تو خالی را برای تو گفتم 

 

فقط خاموش بودی  

 

لحظه ای خواب بر چشمانم فرود آوردی که دیدم  

 

گفتی بمان تا باز گردی 

 


پ.ن : گاهی فکر می کنم ..... گاهی فکر هایم رو می نویسم .... و گاهی.... 

 

فقط خواستم بنویسم پر از طغیانم 

 

بی ربط نوشت: یکسال گذشت و ... هنوز هم هست

نظرات 11 + ارسال نظر
حامد 1390/01/19 ساعت 11:47 ب.ظ

درود
امیدوارم خیلی زود از این طغیان به آرامش برسی !
بی ربط نوشتای اینجا هم مثل دخمه من ،مخاطب خاص داره؟؟!؟

درود بیکران بر شازده عزیز
ممنون حامد جان
مگه مال شما داره؟!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مال من داره

قاصدک 1390/01/20 ساعت 01:39 ق.ظ

سلام ونوس عزیز
میشه بگی چی یکسال گذشت؟؟؟
نه؟؟؟!!!
خب خواستم ببینم اگه خوبه بگم مبارکهس فقط برگه حضور غیاب را امضا میکنم و شب بخیر میگم
تابعدیاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
من این همه نوشتم گیر دادین به این یک سال گاو میش و از این حرفاست دیگه
چی نهههههههههههههههههههههه
خوب که هست مبارک هم هست! لطف کردین ممنون شب شما هم بخیر
تا بعد . یا حق

سعید 1390/01/20 ساعت 12:34 ب.ظ http://biqarar.tk/


خب...؟
الان واقعا نمیدونم باید چی بگم
فقط میتونم بگم تو نوشتی و منم خوندم......


همون....
خوب چیزی نگو
خوشبحالم که خوندی

غوغا 1390/01/20 ساعت 01:48 ب.ظ http://naughty1369.blogsky.com/

خیلی خوبه که ادم فکراشو بنویسه
وقتی عصبانی هستی بنویسی تا اروم بشی و وقتی خیلی خوشحالی باز هم بنویسی تا انژیت چندین برابر بشه!
اما گاهی فکراتو به هیچ زبونی نمیتونی بنویسی و فقط رو سینه سنگینی میکنن.
شاد و موفق باشی خانومی
با احترام
لینک شدی

اره خیلی خوبه
اگر اینجا ننویسم حتما یک جا می نویسمشون . مرسی از راهنمائیت حتما این کارو می کنم
موافقم
همچنین عزیزجان
سپاس گذارم

سعید 1390/01/20 ساعت 03:56 ب.ظ http://biqarar.tk/

سلاااااااااااااااااااام
بیا ادامش رو نوشتم بخون
منتظرتم

سلاممممممممممممممم
الان میام
چشمممممممممم

سینا 1390/01/20 ساعت 05:50 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

سلام
الان تو وقت استراحتم هستم
خیلی خوب نوشتی آبجی
یک سال گذشت و ؟ هنوز هست

سلام
چه خوشبحالم شده
تو خوب خوندی داداش
اره دیگه

سلام
خوبی?
انگار دل تو دلت نیست ... دریای درونت هنوز متلاطمه .. اما انگار داری راه رو بلد می شی و تو سراشیبی طغیان قرار میگیری .
بنویس که خوب داری می نویسی .. خیلی خوب ذهن ادمها رو مشغول می کنه نوشته های که از نهانت برمیاد .. بنویس

کاش من هم اینقدر خوب می تونستم فکرهام و ذهنیت هام رو بنویسم ..کاش

موفق باشی

سلام
اره ! تو خوبی؟
اون که اره ... خیلی بیشتر از این حرفها .... نه دیگه دارم مج میشم خودم رو بزنم به صخره ها ... اون که می نویسم

میتونی تو هر کاری که بخوای می تونی بکنی فقط امتحان کن
موئید باشی عزیز

مهرداد 1390/01/22 ساعت 09:35 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

یکسال گذشت هنوز چی هست؟؟

هنوز هم هست دیگه !!

مهرداد 1390/01/23 ساعت 08:10 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

سلام
ممنون من خوبم
مواظب خودت باش که یواش به صخره ا بخوری که اذیت نشی ..

باید امتحان کنم .. ممنون
موفق باشی

سلام
خدا رو شکر
چشم شما هم مواظب خودت باش
خوب هر وقت امتحان کردی بگو
همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد