صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

یه سوال

اگر یه زمانی قرار بود دنیا به عقب بر گرده  

 

دوست داشتین به کدام زمان برود 

 

خودم اول بگم دوست داشتم بر گرده به سال ۵۸

 

چراش رو شاید بعد ها گفتم 


 

بی ربط نوشت :نمی دونم چه کار خوبی کردم که پاداش خوبی گرفتم

نظرات 12 + ارسال نظر

سلام
صبح به خیر
خداراشکرمبارک باشدپاداشی که گرفتی
امام رضا:خوشرو مستقیم به بهشت میرود
خیرخواه مردم مثل تونازنین به فرموده پیغمبربهشتی است انشاالله
خیلی عزیزی
سال خوبی راانتخاب کردی58
تصورکنم مامان ازدواج کرده است

سلام صبح شما هم بخیر
ممنون
شکی درش نیست
لطف دارین شما
شما هم عزیز هستین

بعله

مهرداد 1390/02/10 ساعت 12:26 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

من یه روزم دوست ندارم برگردم عقب...
اینده بگن باز یه جیزی حالا

ولی اگه خیلی اصرار کنن 8 آبان 89

خوب اینم نظریه ....
خوب اون که میاد غجله نکن
حالا چرا؟؟؟

غوغا 1390/02/10 ساعت 06:50 ب.ظ http://naughty1369.blogsky.com

سلااااااااااممممممممم بر ونوس عزیییییییزززززززز
من دلم میخواد برگردم به دوم دبیرستان
محشر بود
چقدر خوش گذشت اون سال

سلامممممممممممم غوغا جان
چه دورانه خوبی بود
موافقم باهت
من که با تو نبود ولی به منم خیلی خوش گذشت

سلام
خوبی؟
چی شد ه حالا به این فکر افتادی ؟هان هان

من میخوام برگرم سال 81 ...
البته با اینکه مخالف برگشتن هستم ... اما چاره ای نیست باید جواب بدم ...
البته زمان حضرت آدم هم اگه می شد برگشت می رفتم اون زمان

سلام
من خوبم تو چظوری؟
حالا دیگه !!!! نمیگم

خوب اون سال هم بد نبود
خوب جواب نمی دادی مگه چاقو گذاشتم دم گلوت
که چی کار کنی

حامد 1390/02/11 ساعت 01:34 ق.ظ

درود بر هنرمند کبیر
بعضی وقت ها یه اتفاق خوب(یا همون گرفتن پاداش) برای کار خوبی که قبلا انجام دادی نیست ! مقدمه ای ست برای قرار گرفتن در شرایط انجام دادن یه کار خوب !
من خیلی دلم می خواست برگردم به سال 78

درود بیکران بر شازده عزیز
اینم حرفیست موافقم باهات
که چی کار کنی

سعید 1390/02/11 ساعت 09:02 ق.ظ http://biqarar.tk/

خو حداقل میگفتی57 تا شایبد میتونستیم مسیر انقلاب رو عوض کنیم.....
ولی جدی من همین زمان رو دوس دارم با همه سختی هاش...
راستی یادم رفت سلام کنم
سلااااااااااام خوبی؟ ببخشید یه مدت نبودم.

مسیر رو عوض میکردیم میرفتیم تجریش تا توپ خونه
خیلی همه خوبه
سلام به روی ماهت
سلاممممممممم من خوبم تو چظوری؟ خواهش می کنم

سینا 1390/02/11 ساعت 01:11 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

سلام آبجی
مگه شما کار بد هم می کنی؟
زمان هخامنشی یا ساسانی یا شایدم عصر ژوراسیک

سلام داداش
نمی دونم شاید گاهی امجام بدم
خوب که چی کار کنی هان هان

شیما 1390/02/12 ساعت 09:54 ب.ظ

چون نمیشه پس اصلا بهش فکر نمیکنم...
درودبیکران

خوب این هم نظریه
درود فراوان بر تو

حامد 1390/02/13 ساعت 03:58 ق.ظ

که یه کاری که کردم رو انجام ندم

الهی ولی شاید باید اتفاق می افتاده

سیلام
منم خوبم تو خوبی؟
بگو یدگه ... بگو

تو هم مگه یادته ؟
باز داری شروع میکنی .. تو با من شوخی داری اره ؟

که با حوا ازدواج کنم
مسیر تاریخ رو عوض میکردم ...

درست سلام کن
اره بد نیستم خوبه که خوبی
نمی گم نمیگم
نه فقط تو یادته
من کی شروع کردم ... با تو شوخی نکنم با کی شوخی کنم هان هان هان
خوب اونوقت ادم میکشتت
عمرا عوض بشه اگر تو با حوا ازدواج کنی

سینا 1390/02/15 ساعت 03:38 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

دوست دارم ببینم اونا اون وقتا چیکار می کردن.
خیلی دوست دارم برم یه دایناسور رو از نزدیک ببینم
کلا به فیلمهای علمی تخیلی خیلی علاقه دارم

سلام خوبه خانم معلم .. حالا دستمون اشتباهی خورده به یکی از کلیدهای کیبورد .. بیا بزن زیره گوشمون

ممنون
لوس نشو
بابا باهوش .. چی رو یادته ؟

ما مخلص شما هم هستیم ... در شوخی به روی شما باز است

من با حوا فرار میکردیم ... یه جایی که دست ادم بهمون نرسه
حالا تو یه کاری کن ازدواج کنیم خودت می بینی این تغییرات رو .. محسوسش میکنم برات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد