صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

اینم میشه

البته من نفهمید این چه منظوری داره 

 

شاید شما ها متوجه شین 

 

 


 

پ.ن ۳ روز مهمان داری هم دردسر ها

نظرات 16 + ارسال نظر
شنبلیله 1390/02/18 ساعت 11:23 ق.ظ http://mirk.mihanblog.com

حق داری

این میگن یک مدرسه هندی است که معلم جنایتکارش بچه ها راتنبیه میکند به گردن اونائی که میگن

مردک دیوانست

مهسا 1390/02/18 ساعت 03:56 ب.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

سهــــــــــلام اجی جونم خوفی؟
وای این چرا اینجوری میکنهچه بی رحمممممممم
مهمونات 3روز موندن؟؟؟؟ اوه اوه من که به شخصه اصلا اعصاب مهمون داری اونم چند روزشو ندارم واقعا سخته
مفاظبه خودت باش اجیه ناسم بوووووووووووووسمت دالـــــــــم فهلا

سلام جیگری. من خوبم ! تو چطوری؟ خوب دیوانه که شاخ و دم نداره. آره !!! سخت که آره هست ولی چه میشه کرد! تو هم مواظب خودت باش منم دوست دارم عزیزم

سینا 1390/02/18 ساعت 04:35 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

سلام آبجی
این هندیا یه خورده از لحاظ روانی مشکل دارن.کارهای عجیب غریب زیادی انجام میدن.
راستی نقاشی نکشیدی؟!

سلام داداش سینا
اون که اره! خوب این دیگه خیلی بی رحمیه
چرا تو پست جدید میزارم البته من نقاشی ها رو سال ها قبل کشیدم ها

شیما 1390/02/19 ساعت 04:12 ب.ظ

والا چی بگم من؟!!!!
اگه مهمونارو دوست داشته باشی،خوش میگذره
خسته نباشی

حالا هر چی دوست داری بگو!!!
اره ولی یه شبش خوبهشب بعدش هم خوبه ولی خوب خسته میشه ادم
مرسی عزیزم

حامد 1390/02/19 ساعت 04:53 ب.ظ

درود بر هنرمند کبیر !
من هم نفهمیدم
1روزش هم سخته چه برسه به 3 روز !!! من که یه دخمه دارم مواقعی که مهمون داریم میرم اونجا !

درود بیکران بر شازده خودمون
والا چی بگم!!!
اره والا ... خوب ما کسانه دیگه هم هستن تو خونه که به مهمون ها برسن ولی من نه

مهرداد 1390/02/19 ساعت 05:08 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

اداب و رسومشون باید قائدتا باشه دیگه!!!
فرهنگ اشتباه و خسارت هایی که به مردم وارد میکنه

نمیدونم شاید!!!!
صد البته

اوسا بابا 1390/02/19 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام علیکم....گمونم پوزی چیزی رو صندلی معلمشون گذاشتنو گمونم معلمشون نظامی بوده چون از سیستم تنبیه برای همه استفاده کرده!گمونم اره نه!

و علیکم ... معلومه خودت این کاره بودی ها از این شیطنت ها زیاد می کردی فکر کنم دیگه!!!!

سلام
چطوری ؟خوبی؟
خسته نباشی.. مهمون داری واقعا سخته .. من کشیدم بس بسیار .. درکت میکنم ..

به نظر من این آقا داره موتورش رو امتحان میکنه تا تو سطح های ناهموار بتونه به خوبی رانندگی کنه

مارم تنبیه میکردن معلمامون اینارم تنبیه میکنن .. مارو نازو نوازش می کردن

سلام
من خوبم تو چطوری؟
مرسی همچنین ... اره خوب... حالا چی کشیدی؟؟؟ مرسی از درکت
علیییییییییییی ریسه رفتم از خنده
امان از دست این تنبیه بدنی... صد البته

OLDPATOGH 1390/02/20 ساعت 03:14 ب.ظ http://www.oldpatogh.blogfa.com

[گل][گل][گل]
موفق باشید

حالا از بلاگفا گل کپی نمی کردی نمی شد ولی دستت درد نکنه

سینا 1390/02/23 ساعت 09:41 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

سلام آبجی
اخر تو کجایی...
من اومدم تهران و الان برگشتم.

سلام داداشی
زیر پاتو نگاه کن همونجام
خسته نباشی رسیدن بخیر

سعید 1390/02/24 ساعت 01:26 ب.ظ http://biqarar.tk/

سلام
خوبی؟
راستش میخواد بهشون بفهمونه علم بهتره یا ثروت!!!!!!!
ربطی نداشت، نه؟
خو شاید مدرسه مرتاضهای هندی باشه که معلمشون داره بهشون تعلیم میده.......
البته معلمشون دیکتاتوره میخواد پز موتور جدیدش رو به بچه ها بده...
شایدم....
ای بابا بسه دیگه چقدر احتمال بدم
با مهمونا خوش بذگره!!!!!!!!!
بای

سلام
مرسی تو خوبی؟
سعیددددددددددددددددددددددددددددد
نمی دونم والا خوب اینجا خیلی چیز ها بی ربطه
شاید این هم میشه
خوب نه این که بچه تو این سنه اجازه موتور سواری داره...
خوب حالا همینجوری ادامه میدادی به یه جاهای میرسیدیم
گذشت تموم شد
بای

غوغا 1390/02/24 ساعت 06:01 ب.ظ

سلاااااااااااامممممممممممممممممم بر ونوس خانمممممم

اینم یه جور ژست گرفتنه برای عکس انداختن

مادر بزرگم از مکه اومده بود
منم یه هفته در نقش کوزت بودم!

به ما هم سر بزن خانومی

سلام عزیز جان
خوب این دیگه از اون حرفها بود ها غوغا جان
به سلامتی چشمتون روشن
الهی بگردم
چشم میسرم

سارا 1390/02/25 ساعت 08:50 ب.ظ http://crochet4u.blogsky.com

سلام خانمی . اینطوری که دستشون میشکنه دیگه نمیتونن مشق بنویسن چه معلم خنگیه
عزیزم لینکت کردم خوشحال میشم به وبم سر بزنی

سلام خانمی. از خنگی گذشته این کارش
مرسی لطف کردی . بهت سر میزنم

شیما 1390/02/25 ساعت 10:06 ب.ظ

من رمز ندارم چرا

خوب وبلاگ نداری

شیما 1390/02/26 ساعت 02:51 ب.ظ

خوب ایمیل که دارم
قبول نیست؟!!!

خوب فرستادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد