صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

ای آقا!!!

بعد از مدتها تصمیم گرفتم که برم لب ساحل برای آفتاب گرفتن 

 

در شهر اول خوب نشد چون طرح سالم سازی هنوز راه اندازی نشده بود 

 

رفتیم شهر دوم اونجا هم که طرح داشت باید با مانتو روسری میرفتی تو آب  

 

کلا بی خیال آفتاب گرفتن شدیم 


 

وای که چقدر از این فصل بدم میاد وقتی برگشتم جلو در خونم ۵ تا سوسک مرده بود 

 

رفتم فروشگاه ماده قهرمان سوسک کش خرید حالا تو خونه پر شده  

 

دارم دیونه میشمممممم 


 

بی ربط نوشت: چقدر آدم می تونه خودخواه باشه؟؟؟؟؟

نظرات 13 + ارسال نظر
حامد 1390/03/17 ساعت 01:25 ق.ظ

درود بر هنرمند کبیر
بهترین کار همین کلا بی خیال شدنه ! کار خوبی کردی که بی خیال شدی ! اینجوری آرامش بیشتری می تونی داشته باشی

پی نوشت : من همچنان از شما ممنونم، هرچند که دعاتون هنوز نگرفته !

درود فروان بر شازده عزیز
کاره دیگه نمیشه کرد! ممنون که دل داریم میدی خوب آرامش هم میشه جوری دیگه ای داشت
دعا ؟؟؟ من دعا کردم یادم نمیاد خوب اگر هنوز جواب نگرفتین حتما وقتش نشده

شیما 1390/03/17 ساعت 03:17 ب.ظ

!!!
با آقا حامد موافقم و *اینجا ایران است ونوس عزیز!
بی ربط...:خیلی!مخصوصا وقتی پای دلخواسته ها و علایقش وسط باشه.

!!!
خودم هم موافقم ولی خوب آدم بعضی وقت ها باید داد بزنه دیگه
خب... : آخ گفتی دست رو دلم نذار که خونه

سینا 1390/03/17 ساعت 07:12 ب.ظ

سلام
پس چی فکر کردی اینجا سواحل دبی و یا آنتالیاست.همون که اجازه دادن مانتو بری خیلی حرفه.خب شد چادر سرت نکردن
شما که کارت با حیووناست نباید به سوسک بی احترامی کنی مگه اونا دل ندارن.
اومده بودی گیلان؟

درود
نه والا من یه همچین فکری نکردم ولی نه دیگه اینجوری!!!! والا خیلی ها هم با چادر بودن
سینا میام حالت رو میگیرم ها سوسک حیون نیست حشره است
نمیدونم گیلان یا مازندرانفکر کن هر دوتاش بودم

سلام همشهری جوان
خوبی؟ چه خبرا؟
خوش گذشت یا نه ؟ البته غیر این تو آب نرفتن ها و آفتاب نگرفتنهاشو و سوسک های مزاحمش ...

بابا جان بیا برو یکی از همین استخرهای خودمون بشین تا صبح افتاب بگیر .. اب بازی هم کن .. تازه سوسک هم نداره .. چطوره ؟
فقط یادت باشه هیجا سواحل دریا نمیشه .. چه کیفی میده

من دیونه میونه نمی خواما .. سالم برگرد

چقدر میتونه باشه ؟ 50 گرم باش اما خودخواه نباش

درود بر همشهری جوان تر خودمون
خوووووب ! تو چطوری؟ خبرها رو که گفتم
اصلااااااااااااااااااااااا !!!! در کل بی خیال دلم می خواد برم خودم رو دیونه خونه معرفی کنم
همین کارو هم باید بکنم البته این رو هم بگم تو استخر های خودمون هم باید حجاب رو رعایت کنی وگرنه راهت نمیدن چرا اونجا هم داره ... خوبه امتحان کردم
منم ساحل رو دوست دارم ولی نه با این شرایط
من که برگشتم سالم هم هست ولی دیونه و میونه هم شدم
خیلی زیاد!!!! ۶۰٪

مهرداد 1390/03/17 ساعت 09:57 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

اون دیگه چه طرحی بود که با مانتو روسری باید میرفتی!!!
طرح نبود که!!!!!!

منم از این فصل بدم میاد
فقط زمستون یا تابستون

تا دلت بخواد میتونه خود خواه باشه!!

اگر تو فهمیدی ما هم فهمیدیم!!!!
طرح که نه .....
آخ گفتی!!!!
نه فقط پائیز
مهرداد تو با من لج داری هان

مسافرت بخشی اززندگی است سنت وروش دانشمندترین افرادهرروزگاراست سبب سلامتی است مبارک برونوس عزیزما

بعله خوب مسافرت همیشه بخشی از زندگی بوده و هست ولی چطور بودنش مهمه آیا باعث میشه دیگران رو بشناسی یا فقط خستگی راه برات باقی می مونه سپاس از شما

مهرداد 1390/03/19 ساعت 12:00 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

سعید 1390/03/21 ساعت 10:37 ق.ظ http://biqarar.tk/

سلاااااااااااااام
رفتی شمال؟ منم میخوام
خب چه ایرادی داره؟ با لباس آفتاب بگیر! کاملا اسلامی هم هست
میدونی آمدم میتونه اینقدر مغرور باشه
"____________________"
البته بعضی ها بیشتر مغرورن و به اینقدر میرسه
"_______________________"

درودددددددددددد
اره خب من که دیگه حالا حالا ها نمیرم
هیچی اصلا ایراد نداره چشم از این به بعد با لباس آفتاب میگرم
اوههههههههههه چقدر زیاد
خیلی زیاده

سینا 1390/03/21 ساعت 10:45 ق.ظ

اوه..نمی دونستم حشرات جزء نباتاتند
حالا راستش رو بمه نمیگی آره !

بعلهههههههههههه... نباتات نیستن جزء مرکباتن
راست چی رو ؟؟؟ هم چمخاله رفیتم هم شهسوار یا همون تنکابون خب نمیدونم این شهر ها مال کدام قسمت هستن دیگه ببخشید جغرافیام خیلی بده

سینا 1390/03/22 ساعت 05:05 ب.ظ

چمخاله محله کردنشین گیلان هستش و تنکابن جزء مازندران

والا من که نمیدونم کجا کرد میشینه کجا ترک و کجا خود شمالی های عزیز ولی دستت درد نکنه داداش

سینا 1390/03/25 ساعت 02:53 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

سلام آبجی
خوبی خوشی سلامتی؟
خب الان من بهت میگم.تو گیلان چندتا قوم و گروه زندگی می کنن و زبان شرق و مرکز و غربش با هم متفاوته.
شرق گیلانی ها لهجه ی خاص خودشون رو دارن(لاهیجان-لنگرود و...)مرکز گیلان که عموما به رشتی معروفند.غرب گیلان که ترک و تالشی داریم.البته یه بخش از قوم تالش از ایران جدا شده و در آذربایجان قفقاز زندگی می کنن.

درودددددددددد داداش
حی بد نیستم تو چطوریایی
خب بگو!!!!! جدی میگی اووووووو خیلی شد من یاد نگرفتم از اول بگو

ziba 1390/03/28 ساعت 08:17 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

اییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

من دختر ترسویی نیستم ولی واقعا چندش اوره

اه اه اه اه
خوبه که ترسو نیستی

ziba 1390/04/15 ساعت 11:49 ق.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

ونوس جون سلام چند بار پسوردو دادم قبول نکرد نمیدونم چرا

درود زیبا جونم . منم نمیدونم ولی فکر کنم مکل از اینترنت باشه همیشه مشکل داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد