صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

مهمان ناخوانده

امروز که نه دم غروب رفتم تو حیاط لباس پهن کنم 

 

که یه چیزی به چشمم خورد چون لباس دستم بود  

 

رفتم که کارم رو انجام بدم وقتی برگشتم دیدم نیستش 

 

گفتم خب رفت دیگه 

 

اومد تو دیدم این کوچلو تو اتاقِ 

 

 

 

ولی طفلکی بال راستش زخمیه براش جا درست کردم 

 

تا زمانی که بزرگ بشه و بالش خوب بشه بتونه پرواز کنه ازش مواظبت میکنم  

 

الان هم خوابیده   

 


 

بی ربط نوشت: بالاخره یه جا رو پیدا کردم که برای خانم ها اسلامی نباشه

 

نظرات 14 + ارسال نظر
قاصدک 1390/03/22 ساعت 02:21 ق.ظ

سلام ونوس عزیز
شب بخیر.
خوش بحال این بال و پرشکسته
آخه ازقدیم میگن:
خدا گرزحکمت ببندد دری..زرحمت گشاید در دیگری
ایشونم تواین شهر درندشت و گل و گشاد و مملو از دود و آهن و بیگانگی! راست اومد جایی که طرف حسابش یه حیوان دوست و تازشمممم.!.دامپزشک تجربی هم هستش!
ازش خوب نگهداری کنی هااا.
((نکنه کله ش کنی!!!))
در ضمنشم!.ممنون میشیم لطف کنی بگی اون مکان غیراسلامی کجا بودش!؟
شب و روزت خوش.تابعد یاعلی مدد

درود بر قاصدک عزیز
شب و روز شما هم بخیر
خب چه میشه کرد
چی میگن؟؟؟؟
صد البته
خو آره خب
رو جفت چشمام
کله کردن مخصوص یه نفره
بفرما ! خب استخر ارم هست دیگه البته شما رو راه نمیدن
به همچنین . تا بعد یا حق

قاصدک 1390/03/22 ساعت 08:13 ق.ظ

سلام مجددصبح بخیر تهران؟!!
اون مکان غیراسلامی استخر بود؟؟؟!!!
چه جالب؟!!!!.چون منم همونطور که دیدی عکسی ازشنای بانوان
بی سانسور ! آپ کردم!!چه حسن تصادفی؟!!!
پس اقرار کردی که کله میکنی؟؟!!.خوبه که سر صبحی کله نکری این یاکریمه را!!!!
بیچاره اون یه نفر
ممنون ازمحبتت.یاعلی مدد

درود بیکران صبح بخیر ایران
آره خب استخر قبلی که رفتم باید حجاب اسلامی رو رعایت می کردیم
باور کنید !!! من که ریسه رفتم از خند از دست این آپتون آره تصادفی بود ها
صد البته !!! خب اولن این یا کرم نیست و کفتر
خب اینم حرفیه ولی من نگفتم کی رو کله می کنم که
سپاس از شما. تا بعد یا حق

سینا 1390/03/22 ساعت 11:13 ق.ظ http://omide-ma.blogsky.com

سلام
حیوون بدبخت چرا اینقده درب و داغونه...
اتفاقا دو تا یا کریم همیشه تو حیاط خون همون هستن و رو شیلنگ اسپیلت لونه کردن

درود چه ذوقی هم کرده
خب جوجه است و گربه بهش حمله کرده دیگه
کلا پرنده تو خونه باشه خوبه چون برکت میاره برای خونه

مهسا 1390/03/22 ساعت 04:01 ب.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

ووووووووووووس سهلاممممممممم اجیه ناسممممممممممم ای خدااااااااا یه دنیا دلم برات تنگ شدهههههههه
خوبی اجیه مهربونم؟
اخی چقده ناسه.... اره منم موافقم خدا خوب میدونست این پرنده ی خشگلو کجا بفرسته
میسی اجی اومدی پیشم حالم بهتر شده ولی امیدوارم خیلیم خراب نکرده باشم اه.... بی خیال
راستی اجی دیروز تو خیابون جمهوری یکی رو دیدم البته صورتشو نتونستم خوب ببینم ولی توجهمو جلب کرد نیدونم چرا همش فک می کردم تویی انقده دلم می خواست صداش بزنم بگم اجی تویی؟ ولی روم نشد دیگه اخه می دونی اون دفه یه پست گذاشته بودی از شنل قرمزی بودنت گفتی رفته بودی بهشت زهرا اونیم که من دیدم شالش قرمز بود کیفشم قرمز بود کفششم قرمز بود فقط مانتوش فک کنم مشکی اینا بود یهو یاد تو افتادم دیگه بعد کلی دلم برات تنگیددددد
خیلی دوست دارم اجی جوووونم مفاظبه خودت باش منم برم دیگه درس بخونم که دیگه فقط ۲تا امتحانم مونده بعدش اگه نتیجه ی کارنامه خیلی گند نباشه یه نفسه راحت می کشم
فهلا

درود بر ابجی گل و ملوس خودم دل منم برات تنگیده قربون قد و بالات بشم
مرسی بد نیستم اگر روزگار بذاره تو چطوری؟؟؟
اره کوچلوه هنوز دونه مادرش میذاره دهنش پدرم در اومده بهش غذا بدم
الهی فدات بشم ولی من دیروز استخر بودم تنها جایی که میتونستم باشم اونجا بود خوب شد نفرتی سمتش حالا بعد از امتحاناتت یه روز قرار میذارم میبینمت
الهی اجی فدات بشه
منم دوست دارم عزیزکم تو هم مواظب خودت باش و این دوتا امتحان رو هم بده تا خیالت راحت بشه و راحت بیام سر به سرت بذارم انشالله که همش رو خوب دادی
قربونت

شیما 1390/03/22 ساعت 08:12 ب.ظ

جز استخر،آرایشگاه زنونه و سالن ورزشی بانوان هم غیر اسلامیه؟!!!استغ.....
درودبیکران.خوبین؟خوش میگذره؟
دستت درد نکنه ،خدا خیرت بده.
شما که دستت به کار خیره همچنان برای اون مورد قبلی و امتحانام دعا بفرمایید لطفا.ممنونم.مرسی
ولی خوب دعا کن لطفا چون هنوز قبلیه نگرفته!!!!!

نه والا من هر استخری رفتم گفتن باید حجاب رعایت بشه اصولا هم آریشگاه نمیرم از اونجا ها خبر ندارم باشگاه هم که خب از اماکن میان گیر میدن چرا اینجوری لباس پوشیدن
درود فراوان بر شیما بانو ! من از روزگار بذاره بد نیستم ! شما چطورین؟
خواهش می کنم جزء به حیوانات به دیگران نمی تونم کمکی بکنم هر چی از دست بر بیاد براشون انجام میدم
اونم روجفت چشمام اگر قبول کنه . خواهش می کنم کاری نمی کنم که
چشم

مهرداد 1390/03/22 ساعت 11:50 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

عجب جای درستی هم اومد!!! فکر کنم به دلش افتاده بود نمیکشیش

تبریک که موفق شدی پیدا کنی

خب حیونها انرژی آدمها رو میبینند که کی دوستشون داره کی نداره
مرسی باز چرا سر ته شدی

حامد 1390/03/23 ساعت 12:46 ق.ظ

درود بر هنرمند کبیر
چه کبوتر خوش شانسی !!!دقیقا اومده جایی که باید می آمد!
این جریان استخر با حجاب شوخیه ؟!؟!؟
خب خدا رو شکر که یه جای غیر اسلامی پیدا کردید

درود بر شازده عزیز
خوش شانس منم خب دیگه حیون ها می فهمن کجا باید برن
نه والا اصلا شوخی نیست
خیلی هم خوبه

شیما 1390/03/23 ساعت 11:44 ق.ظ

خوبم ممنونم

خب خدا رو شکر

مهرداد 1390/03/23 ساعت 11:32 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

کبوتره چرا پژمرده هست!!! مریض نباشه

مریض که هست زخمیه دیگه بعد هم جوجه است

قاصدک 1390/03/25 ساعت 07:52 ب.ظ

سلام ونوس عزیز

خجسته میلاد مولا امیرالمومنین علی (ع) را بهت تبریک میگم

و همینجا هم برای تمومی پدرانی که سایه پرمهرشون ازسرمون
کم شده آرزوی رحمت واسعه الهی دارم.انشاالله که به حق همین
شب مبارک سفره نشین کرم مولا قراربگیرند
ایام بکام.تابعدیاعلی مدد

درود قاصدک عزیز
ممنون همچنین
انشالله ممنون از لطفتون
برای شما هم . تا بعد یاحق

مهرداد 1390/03/25 ساعت 11:32 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

میلاد مولا علی مبارک
انشاا... خدا روح پدرتو شاد کنه و اون دنیا پدرتو با انبیا همنشین کنه

برای شما هم مبارک
ممنون عزیزم

غوغا 1390/03/26 ساعت 08:36 ب.ظ http://naughty1369.blogsky.com/

سلااااااااااااااااممممممم و صد سلام بر ونوس خانم گل
شرمنده که کم میام اینطرفا به خاطر امتحاناته!~
توسط مامانم تهدید شدم به مرگ تدریجی!!!!!
اگه این اترم واحدی رو بیفتم شوهرم میده
خلاصه اینکه یه بچه خ...ر خونی شدم بیا و ببین

دروددددددددددددد بر غوغای عزیز
دشمنت شرمنده باشه همیشه مهمترین چیز برای یک دانشجو و دانش آموز باید درسش باشه پس خودت رو ناراحت نکن
الهی خوب به حرف مامان گو کن
خوب درست رو بخون ولی یک واحد رو هم بیفت ببین واقعا شوهرت میده یا نه
دور از جون برای خودت خوبه عزیز

ziba 1390/03/28 ساعت 08:14 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

فک کنم یه کوچولو مریضه ؟نه؟

عجیجم دوست دارم به وب منم سر بزنی از نوشته هات که نزدیک به نوشته های خودمه خوشم اوم البته جسارت نباشه

یکم نه خیلیییییییییییی زیاد مریضه
چشم در اولین فرصت خدمت میرسم

الهــــــــــــــی بقیه داستانو نمیگی

زیبا جان این که داستان نبود عزیزکم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد