صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

بدون شرح

جالب بودن همینجوری گذاشتمشون 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
قاصدک 1390/03/29 ساعت 12:24 ق.ظ

سلام ونوس عزیز

جالب بودن همینجوری نگاشون کردم

کوتاه مختصر مفید!!!

بگم بازم؟؟؟!!!.خب جالب بودن همیمجوری نگاشون کردم و کیف هم کردم
اما جدی.اون عکسهای عروسی سلطنتی و کارتونه هماهنگ بودن باهم.
دیش های ماهواره هم که دیگه معلومهبعضی خونه ها اگه دقت کنی سه تا دیش داشت
راستی..بازم آپت تاحدودی با آپ من هماهنگ بودهاااااا
اون عکس ماقبل آخری را ببین!!.همون دلاااوره
فکرکنم ایشونم شدیدا نیاز به یک دلبر داره
شب و روزت خوش.تابعدیاعلی مدد

درود بر قاصدک عزیز
کار بسی خوبی فرمودین
درش شک نکن
بگو هر چه دل تنگد می خواهد خوشحالم خوشتون اومد
خب منم از همون خوشم اومد دیگه اون که آره ولی این مال ایران نیست ایران که دیش و ماهواره ندارن که
خوب باید نشون بدم که نوچتونم دیگه
اره خیلی
خیلی احتیاج به دلبر داره
همچنین .. تا بعد یا حق

ziba 1390/03/29 ساعت 12:48 ق.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

سلام ونوس مهربونم

خوشمل بود عکسا ولی هر بار این پسر چاقه رو میبینم دلم میسوزه
آخی بیچاره چرا اینقدر چاقه بنده خدا
میسی که اومدی خانومی خوشحالم کردی

بووووووووووووووووووووووووووس

درود بر زیبا بانو
خوب بعضی ها از این هم چاق ترن ولی خوب هر کسی باید دلش به حال خودش بسوزه عزیزم
خواهش وظیفه بود م

سپاس از تو که دوباره اومدی

مهرداد 1390/03/29 ساعت 12:13 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

پس بیکاری میری سیندرلا میبینی!!

راستی خودت دیدی دخترا چجورین؟؟ اون لباشو ببین چطوری کرده! بعد عکس فیس بوکیشونو میزارم بهم حق بده

اره مخصوصا اون قسمتی که اون موش چاق داد میزن شیندلا برات کیلت اوردم
خوب حال یه پست میذارم انقدر به دختر ها گیر ندی مهرداد جان! خوب اون یه هنر اگر تونستی بیا من بهت جایزه بدم بهت حق میدم عزیزم نگران حق دادن من نباش

دلم به حال خودم به سوزه

ولی من چاق نیستم

اره عزیزم وقتی دلت به حال خودت بسوزه می فهمی که تو این دنیا خیلی چیزها هست که نباید دلت به حالشون بسوزه .
من کی گفتم تو چاقی

شیما 1390/03/29 ساعت 05:49 ب.ظ

درودبیکران.خوبی؟خوشی؟ سلامتی؟
جالب بودن،مرسی.
لباس عروسش خیلی قشنگه

درود بر شیما بانو عزیز ! شکر خدا خوبم ! شما چطوری ؟ خوش شاید کمی تا قسمتی ! اونو که دیگه نگو که نمیدونم یعنی چی
خواهش می کنم
فقط لباس عروس جلبت کرد

حامد 1390/03/29 ساعت 11:53 ب.ظ

درود بر هنرمند کبیر
جالب بودن ،بخصوص شلوار این مرد تو عکس آخری

درود بر شازده عزیز
سپاس . اون که خیلی

مهرداد 1390/03/30 ساعت 11:34 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

آره خب!! من نمیتونم

بعله خب . تو می تونی

شیما 1390/03/30 ساعت 05:36 ب.ظ

اااااااااااااااااااااا
خوب چیه مگه؟!!دوست داشتم؟!

اهی بگردم چرا خجالت؟؟؟؟؟؟؟
من که چیزی نگفتم خوبه که خوشت اومده گلکم

سینا 1390/03/30 ساعت 08:16 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

سام علیک
اون کارتون ها رو خودشون ساختن دیگه
کجاست اون همه دیشاگه ایران بود همش جمع میشد
یاد فیلم قوی سیاه افتادم
این مارها بی خطرن وگرنه عمرا جرات می کردن مار بگیرن
/آخه دختر به این بزرگی عیبه این کارا جمع کن لب و لوچه را
توپولوف چینی
آقای شاسکولوف

علیکم داش سینا
نه پس تو ساختی؟؟؟
نمیدونم تو می دونی ؟؟؟؟ صد البته
منم
صد البته حق با تو داداش
باشه بهش میگم حالا اگرتو تونستی من جایزه بهت میدم این کار بکنی
خب اره خب
ریسه رفتم از خند

زیتون 1390/04/02 ساعت 07:35 ق.ظ http://zatun1.blogsky.com

سلام من عاشق این عکی سیندرلا و کیت شدم مرسی معلومه که خیلی به هنر علاقه داری

درود ! خوشحالم خوشتون اومد تمام عشقم هنره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد