صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

ا ع ت ر ا ض ن ا م ه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                            .

نظرات 21 + ارسال نظر
غوغا 1390/04/28 ساعت 02:53 ب.ظ http://naughty1369.blogsky.com

ونوووووووووووس جونم
من هیچی نمیبینم اینجا
چشام کم سو شده یعنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یا شاید یک فریاد خاموش رو اینجا گذاشتی؟
اعتراضی که نگفتنش بهتره...

جون دلم عزیزم
اوا غوغا جون تو چرا؟؟؟؟
نه گلم به خودت شک نکن
از فریاد گذشته دیگه
دقیقا گلم

زیتون 1390/04/28 ساعت 03:13 ب.ظ http://zatun1.blogsky.com

شیما 1390/04/28 ساعت 03:52 ب.ظ

!!!!!

!!!!!

هه ترسیدی بنویسی ف.لترت کنن؟

ههه نه نترسیدم چون حتی قابل گفتن نیست

قاصدک 1390/04/28 ساعت 06:17 ب.ظ

سلام ونوس عزیز
چه آپ زیبا و جامعی؟!!
کاملا با این نوشته هات موافقم
جداً که!!..

درود بر قاصدک عزیز
دقیقا شما هم متوجه این مطلب شدین
حقیقت باور کنید
واقعا که...!!!

سینا 1390/04/28 ساعت 09:40 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

سلام آباجی خانوم
خوبی؟
این بوقلومن های بلاگ اسکای فدات چرا این همه معترضی؟!

درود بر دادش سیناییییییییی غایب
من خوبم تو چطوری؟؟؟
چه داداش گلم دارم که به فکرم دیگه چه میشه کرد دکتر گفته اگر اعتراض نکنم غم باد میگرم مریض میشم

سوسن 1390/04/29 ساعت 09:31 ب.ظ

واااااااااا
این که بیشتر شباهت به وصیت نامه ایی داشت که متوفی هنوز فرصت نکرده بنویسدش ...
.
.
.
بعضی ها هم که دم به پرت دادن و اینو معنی هم کردن
.
اونی که نگفتنش بهتره اعتراض نیست که خفقانه جیگر طلا
.
قربون این ونوسک برم که دلش صافه صافه عینه صورت ماهش
و قد رعناش و
شکل قشنگش
کی تو رو قشنگت کرده بود ؟
مست و ملنگت کرده بود ؟
کی تو رو عزیزت کرده بود ؟
این همه تمیزت کرده بود ؟
.
به این میگن یک اعتراف در مقابل یک اعتراض

والا
خب منم فرصت نکردم دیگه بنویسمش گلمممممممممممم...


خب هر کسی از دید خودش برداشت کرده دیگه

خب میدونی که دکتر گفته اعتراض کنم وگرنه مریض میشم منم دیدم اینجوری کسی نارحت نمیشه با آب پیاز نوشتم

وایییییییی من الان میرم روی کامپیوترم میشینم هاااا

مامانم
مامانم
مامانم
مامانم خودش اینجوری منو زاید

صد البته

مهرداد 1390/04/30 ساعت 12:04 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

خب این چه اعتراضیه!!؟
اونی که باید بفهمه خوب نمیگیره تو داری بهش اعتراض میکنی که

خب اینم یه نوع اعتراض نامس
نه دیگه اون بلد ببینه چون با آب پیاز نوشتم

درود به صدف عزیز
خوبی دوست خوبم ؟ چه خبرا ؟
فریاد بی صدات کر کننده است اما گوش بینایی نیست ...
گاهی سکوت میشه یه اعتراض
گاهی هم ننوشتن
اما میشه سکوت کرد و ننوشت ؟

اگه با آب پیاز نوشتی من راه خوندنش رو بلدم ... داشتم میخوندم که دیدم کامپیوترم سوخت

موفق باشی خانم معترض .. حالا به چی بود ؟

درود بر همشهری عزیز
به شکرانه خداوند !!! سلامتی از کجا؟؟؟؟
میبینی دیگه چه میشه کرد دوست عزیز

موافقم
اهم
گاهی باید از هر دو استفاده کرد

اوااااااااا خوب یادم رفت بگم که باید یه کپی بگیری بعد بخونی
مرسی شما هم ... نمیشه گفت

سوسن 1390/04/30 ساعت 11:21 ب.ظ

اومدی پایین از روی کامپرتر ؟
زود باش با این اعتراضت
.
یکی می خواسته بخونه نحوه خواندن با آب پیاز رو فکر می کرده داره پیاز داغ درست می کنه ..... سوخته
نتراشی ته قابلمه رو که نچسبه یه وقت دیدی بچسب می شه هاااا
از ما گفتن بود
حکمن از شما هم نشنیدن ؟!!!

نه جام اینجا راحته
خب چی کار کنم



کجایی کاری اونی که میدونی کیه تمام قابلمه ها رو از نچسبی در اورده
من که مینوم البته تصویر از صدات نیست
نه دیگه از اون نشنیدن

سوسن 1390/04/30 ساعت 11:23 ب.ظ

راستی اونی که میدیده عجب چشمان تیز بینی داشته که تونسته برداشت کنه این همه داشت راااااااااا

ریسه مسنجری!! کلا همه اینجا اینجورین

حامد 1390/04/31 ساعت 02:06 ق.ظ

درود بر استاد بزرگ
ما هم در این اعتراض ناگفتنی شریک بدان!!!

درود بیکران بر شازده عزیز

ممنون

سوسن 1390/04/31 ساعت 11:24 ب.ظ

اونی که من میدونم کیه
تو هم می دونی کیه
خودش نمی دونه کیه
بگو که پاشنه کش مهیاست
در دمی جا به جا می کنیم پاشنه ی لبهایش را
که با سر برود یک دست قابلمه برای تو عزیز
و منه عزیزتر بخره ه ه ه ه

تا سوتم تموم نشده بگو که آماده کنه وگرنه به جا میندازم لک و لوچ رو هااااااااا

آخ اگه بدونه در موردش اینجوری حرف مینیم
موافقم الان با اردنگی میفرستمش بخره

مردم از خنده(ریسه مسنجری)

سوسن 1390/04/31 ساعت 11:33 ب.ظ

راستی یادم رفت بگم
پست بسیار مقرون به صرفه ایی بود
همین کار رو بکن همیشه تا جوهر کیبوردت تموم نشه عزیز دل
یارانه ها مسئول این مسئله نیستند هااااا

جون دلم
خب میدونی که من از اول صرف جو بود

چشم شما امر بفرما عزیزترینم

آخه من چی کار کنم

رضا 1390/05/01 ساعت 02:01 ق.ظ http://hamrahi.blogsky.com

سلام دوست گرامی
مطالبی در مورد ازدواج دایم و موقت در وبم آوردم براساس مطالعات و تجربه های اطرافم .از نظرات شما هم استفاده میکنم.
اگر تمایل به لینک داشتید خبر بدید.

درود
هر وقت خواستم ازداوج کنم به وبلاگت سر میزنم
فکر هایم رو بکنم چشم

ziba 1390/05/02 ساعت 10:21 ق.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

سلااااااااااااااااااااااااااااام سلاممممممممممممممم

بر گلترین اجی دنیا ونوووووووووووووووووووسی خوده خودم

خوبی عزیزم

قربون اون دردود گفتنتات برم
نگی زیبا نمیاد بی معرفته این روزا یه کم سرم شلوغه اخه میدونی


عاشقی بد درددیه

به به چه گلی خانومی
درود بر تو زیبا جونم

من به شکرانه خدا زنده ام و راضی

خدا نکنه زنده باشی عزیزم

نه هر چی بگم از این حرفا نمیزنم ! بابا سر شلوغغغغغغغغغغغغ میگم زیبا تو دفتر رو هم نگاه کن یه وقت هم به من و غوغا بده خانم عاشق

ziba 1390/05/02 ساعت 10:23 ق.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

منم معترضم

پلاکارت اوردی؟؟؟

ziba 1390/05/02 ساعت 10:24 ق.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

راستی یکی دو تا نقاشیامو اپلود میگیرم واست میزارم

اصلا خوف نیستم اخه کلاس ملاس نرفتم دوست داشتی وسط شاهکارات
یکی از کارای ضایع منم بزار ثواب داره

جونم . دست گلت درد نکنه کلی خوشحال میشم

وا مگه من کلاس ملاس رفتم نقاشی رو باید با چشم دل دید
تو آپلود کن بده من هم با اسم و رسمت میزارم و افتخار می کنم گلم

ziba 1390/05/02 ساعت 10:25 ق.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

حالا به چی معترضی

میخوای خودم با یه کف گرگی ترتیبشو بدم حل شه

نگم سنگین ترم

نه بابا کف گرگی جف پا این حرفا کار ساز نیست باید یه فکر دیگه کرد

ziba 1390/05/02 ساعت 10:26 ق.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

رمز بالایی چیه
ای بابا این رمزات منو کشته

راستی نقاشی +18 میزاری به همه رمزشو نده
بده یه وقت دیدی بچه هنگید

اوا زیبا من که رمز بهت دادم
خودم هم کشته

باشه ولی ما اینجا زیر +۱۸ نداریم ها

ziba 1390/05/02 ساعت 10:27 ق.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

بوس

بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد