صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

ز جگر خون می چکد

 

 

دعای روز بیست یکم ماه رمضان: 

 

اَللّـهُمَّ اجْعَلْ لى فیهِ اِلى مَرْضاتِکَ دَلیلاً  

 

وَلا تَجْعَلْ لِلشَّیْطانِ فیهِ عَلَى سَبیلاً وَاجْعَلِ  

 

الْجَنَّةَ لى مَنْزِلاً وَمَقیلاً یا قاضِى حَوآئِـجِ الطّالِبینَ. 

خداوندا در این روز مرا به سوی رضا وخشنودی  

 

خود راهنمایی کن وشیطان را بر من مسلط مگردان  

 

وبهشت را منزل ومقامم قرار ده,  

 

ای برآورنده حاجات معرفت ومشتاقان حق وحقیقت. 

 


خداوندا چشمانم را به روی حقیقت باز کن  

 

چرا که کورم کرده است این منِ (من) 

 

گوشهایم را باز کن چرا که  

 

با هنجارهای  زمینی کر شده اند  

 

تو را قسمت می دهم من گم گشته  

 

را به سوی خود باز گردان 

 

التماس دعا 


 

شهادت حضرت علی (ع) را تمامی مسلمین و دوستدارن حضرت تسلیت میگویم

خب خواب طفلک

 

بیست روز شد!!!!


 

 

دعای روز بیستم ماه رمضان 

  

خدایا در این روز درهاى بهشت را برویم باز کن
 

و درهاى آتش جهنم را برویم ببند
 

و در آن براى تلاوت قرآن توفیقم ده
 

اى نازل کننده آرامش در دلهاى مؤمنان


 درد دل های ونوسی: 

خدا نکنه کار هیچ کس به دوا دکتر بکشه 

 

دکتر میگه چند کیلوی میگم ۵۳ میگ بیا واستا وزنت کنم 

 

انگاری دروغ باور نکردنی بهش گفتم


 

دعا نوشت ونوسی: خداوندگارا: 

 

دلهای شادمان را شاد تر و درد هایمان را کمتر 

 

چشمانمان را بازتر و فهم و درکمان را بیشتر کن 

 

التماس دعا 


فکر کنم یارش رو هم همنطوری ..... 

خیلی باحال بود

ادامه مطلب ...

سالهای گذشته و باز هم خواهد گذشت

هرسال میاد و میرود و فقط یک ماه هست که همهء مان 

 

بهش چشم دوختیم و مخصوصا ۳ شبی که با دلهای دردمند  

 

و آروزها و مشکلات با چشمانی خیس به درگاه حضرت حق دعا می کنیم 

 

که شاید اجابت شود و قسم ها ، توبه ها و ...  

 

و باز سال بد 

  

 

دعاى روز نوزدهم ماه مبارک رمضان 
 

بسم الله الرحمن الرحیم 
 

اللهمّ وفّرْ فیهِ حَظّی من بَرَکاتِهِ وسَهّلْ سَبیلی الى  

 

خَیْراتِهِ ولا تَحْرِمْنی قَبولَ حَسَناتِهِ یا هادیاً الى الحَقّ المُبین. 
 

خدایا زیاد بگردان در آن بهره مرا از برکاتش وآسان کن  

 

راه مرا به سوى خیرهایش ومحروم نکن ما را  

 

از پذیرفتن نیکىهایش اى راهنماى به سوى حـق آشکار . 
 

 


 

در این شبهای چیزی ندارم که بگویم  

 

خدا داند و من و حرفهای درون دلم 

 

التماس دعا  

وقتی پارک میروید دقت کنید

 

 

 هجدهمین روز به تمام روز دارن عزیز تبریک میگم!


 

 

 دعای روز هجدهم:

خداوندا در این روز مرا از برکت‌های سحرگاهان آن آگه‌ ساز  

 

و دلم را به پرتو روشنایی آن روشن فرما  

 

و همه اعضایم را به پیروی از آثارش به کارگیر،  

 

به حق نورت ای روشنی ‌بخش دل عارفان.

درد و دل ونوسی: 

 

به حرمت این شب های عزیز ۳ بخش رو حذف میکنم  

 

شرمندهء تمام دوستان یکم از نظر ذهنی نمی توانم جملاتم را هماهنگ کنم 

 

اگر جمله بندیم مشکل داره شما به بزرگی خودتون ببخشید


 دعا نوشت ونوس:پروردگارا:  

 تو را به بزرگیت قسم میدهم درکم را بالا بر تا فهمم رسد

 

که به کدامین گناه یا به کدامین ندانستن باید به چشم 

 

دیده و به جان خریده و جگر به خون نشسته مرگ آدمهایی 

 

را که برای آزادی که تو به آنها داده ای ببینیم 

 

تو را به کرمت سوگند نخواهم خواست آزادی را که برای بدست آوردنش 

 

جان عزیزانی که عزیزانشان چشم انتظارشان هستن را بستانیم 

 

تورا قسم می دهم به همین شب عزیزت آزادی عقل و عشق و عدالت را 

 

بر ما که بنده گان تو هستیم بر ما ارزانی دار 

 

میدانم که میدانی آنچه می خواهم از جگر آتش گرفته ام بر می خیزد 

 

برای خود نیست و حاضرم قلب را نثار تمام آنانی که دوستشان دارم کنم

 

اجابتم کن که محتاجت نظرکردن تو هستم 

 

التماس دعا 

 


دقت کنید آقایان عزیز

خب نگاه کنید دیگه


ادامه مطلب ...

مد روز

 

هفده روز ز این ماه مبارک دارد می گذرد!


 

 دعای روز هفدهم: 

 

 خدایا راهنمائیم کن در آن به کارهاى شایسته  

 

واعمال نیک وبرآور برایم حاجتها وآرزوهایم  

 

اى که نیازى به سویت تفسیر وسؤال ندارد  

 

اى داناى به آنچه در سینه هاى جهانیان است  

 

درود فرست بر محمد وآل او پاکیزگان.


دردو دل ونوسی 

 

از امشب تصمیم گرفتم به خودم بگم آبکش 

 

دور از جون همگی خدا نکنه مریض بشید 

 

و اگر زبانم لال همچین اتفاقی افتاد  

 

گیر یک مشت آدم تازه به دوران رسیده نیفتید 

 

اینجوری مثل من برای یک سرم سوراخ سواختون نکنند  

 

دوستان عزیز بقدری دستانم درد میکنه که این آپ را نمیدونم چطور 

 

ولی فقط به عشق شما دوستان خوب آپ کردم  

 

امیدوارم که درست از پسش بر آمده باشم


 دعا نوشت ونوس: خداوندگارا: 

 

تا آنجا که می توانم برای تو و در راه تو جانم را فدا خواهم کرد 

 

تو یاریم کن که غیر از تو هیچ چیز را نبینم و راهی جز راه تو نروم 

 

عقلم و ذهنم رااز تمامی ناخلاصیه های زمینی پاک ساز 

 

و سرشار از فهم درک خود کن تا بدانم قضاوتت را  

 

تو را به تمام خوبیهایت قسم میدهم تمامی جنگ ها و خون ریزهای  

 

جهان را پایان دهی و بجای آن خوبی ها عشق ورزیدن ها جایگذین کنی 

 

تو خود بهتر میدانی که تمامی بندگانت را دوست میدارم پس 

 

همیشان را از دست فرشته پلیدهایت در امان نگاه دار 

 

التماس دعا 

 


دختران امروزی یاد بگیرند مد یعنی این 

میگی نه؟؟؟!!! خب نگاه کن

ادامه مطلب ...

یه پست برای بانوی عزیزم شیما

امشب خواست دوستی عزیز و نازنین را اجابت می کنم 

 

پس دو پست رو را با هم بخوانید( با تشکر فراوارن)


 

کاش می توانستم در آغوشت با قلبی آکنده از درد 

 

و جگر به خون نشسته لحظه ء سر بر شانه هایت نهم 

 

تا با نجوای نورانیت یادم آری که همیشه در کنارم هستی 

 

و مرا با خود خواهی برد تا طعم لذت بخش  

 

آغوشت را با تمامی جانم حس کنم 

 

دیریست که ثانیه ها و دقیقه ها و ماه و سال ها را  

 

لحظه شماری می کنم تا معشوقم را در آغوش گیرم! 

 

زجام شراب محبتت جرعهء نوشم و ز عشقت لبریز گردم 

 

دستان سردم را به دستان پر مهرت سپارم 

 

و ذهن آشفته ام را ز وجود تو آرام سازم 

 

که سر منشاء تمام خوبی های جهانم هستی 

 

تو را ز وجود خود بیشتر از پیش می خواهم  

 

که من عاشق و شیدای تو ام ای معشوق همیشه حاضر  

 

خداوندا این عشق ملکوتیت را ز من دریغ مساز  

 

که دیگر نمی توانم تاب آرم  

 

۱۳۹۰/۵/۲۵ 

۲۳:۵۵

اگر شرعیه پس این دیگه چیه

 

انزدهمین روز از ماه رو به تمامی روزه دارن تبریک می گم


 

 

دعای روز شانزدهم 

 

خدایا توفیقم ده در آن به سازش کردن نیکان  

 

و دورم دار در آن از رفاقت بدان و جایم ده  

 

در آن با مهرت به سوى خانه آرامش،  

 

به خدایى خودت اى معبـود جهانیان.  


درد و دل های ونوس: 

 

خب این درد و دل گفتنی نیست!


 

دعا نوشت ونوس: خداوندگارا: 

 

در ضعف و بیماری و در آشفتگی ذهنی و قلبی سر شار از درد 

 

دل خوش آنم که تو با مایی و پس رهایمان نکن  

 

آنچه تو خود دوست میداری بر ما جاری ساز و از عشق و محبتت  

 

بر قلبهایمان بی افزای که همواره محتاج آنیم که از عشق را نثار  

 

خود و عزیزانم سازی ! باشد که در این شب های عزیزت قلب هایم را پاک  

 

دل هایمان را صاف و کردارمان را نیکو سازیم  

 

محتاجیم که اجابت فرمائی دعا هایمان را 

 

تمامی دوستان و نزدیکانم را خود در یاب که  

 

جز تو کسی نمی تواند جواب گویی آمال و آرزو هایمان باشد 

 

التماس دعا 


 خودشون هم نمیدونند که چی درسته چی غلط 

عجیبه نه؟!!!

ادامه مطلب ...