صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

یه میزه گرد

دلم می خواست تمام دوستان وبلاگی یه همچین میزه گردی داشته باشیم 

 

فقط برای اینکه کمی شاد بشیم بود ها (ادامه مطلب) 


شایدامشب اول ماه مبارکه باشه و از اذان صبح ماه شروع بشه 

 قسمتی از دعای شب آخر شعبان و اول ماه رو براتون میذارم 

 

 اَللّهُمَّ اِنَّ هذَا الشَّهْرَ الْمُبارَکَ الَّذی اُنْزِلَ فیهِ الْقُرآنُ 

خدایا این ماه مبارکی که قرآن در آن نازل گشته آن قرآنی که 

 

وَ جُعِلَ هُدیً لِلنّاسِ وَ بَیِّناتٍ مِنَ الْهُدی وَالْفُرْقانِ قَدْ حَضَرَ فَسَلِّمْنا

 

راهنمای مردم گردیده و نشانه های روشنی از راهبری و جدا کردن میان حق و باطل است فرا رسیده پس ما را در این ماه

 

فیهِ وَ سَلِّمْهُ لَنا وَ تَسَلَّمْهُ مِنّا فی یُسْرٍ مِنْکَ وَ عافِیَةٍ یا مَنْ اَخَذَ الْقَلیلَ

 

سالم بدار و آن را در حال آسانی و تندرستی از ما بگیر ای که بگیرد اندک را

 

وَ شَکَرَ الْکَثیرَ اِقْبَلْ مِنِّی الْیَسیرَ اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ اَنْ تَجْعَلَ لی اِلی

 

و بسیار قدردانی کند، 


 

نمیدونم تا چه مقدار می تونم این کار رو انجام بدم! 

 

با حمایت شما دوستان عزیز دل گرم میشم 

اگر چیز رو نمی پسندید حتما بگید خوشحال میشم  

 

التماس دعا 


 دعا نوشت ونوس: خداوندگارا !  

زبانم کوتاه و قلبم لرزان است برای خواسته ام ولی خود میدانی آنچه می خواهم  

 

برای خود نیست ،سلامتی و شادی تمام دوستان و نزدیکان رو از تو می خواهم  

 

که از تو خواستن بهترین هاست  


 

بعدا نوشت: من خودم ماه رو رویت کردم


نظرات 8 + ارسال نظر
علی 1390/05/10 ساعت 01:25 ق.ظ http://www.saba1359.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
این میز گرد یا پای گرد.با حال بود.آغاز ماه رمضان را بهتون تبریک میگم
شاد باشید و سلامت

درود بر تو
هر کدام که شما دوست داری. خوشحالم که خوشت اومد. ممنون من هم به شما تبریک میگم . همچنین

قاصدک 1390/05/10 ساعت 01:54 ق.ظ

سلام ونوس عزیز
امشب که ماه رویت نشده.پس از فرداشب درخدمتیم
دل نوشتت عالی بود و عکس هم بدون شرح و مناسب با این ایام
شب و روزت خوش.تابعدیاعلی مدد

درود بر قاصدک عزیز
من خودم رویت کردم
خوشحالم که خوشتون اومد! خدمت از ماست
ایام به کام مشتی . تا بعد یا حق

حامد 1390/05/10 ساعت 04:12 ب.ظ

درود بر استاد بزرگ و بی همتا
من با این مدل میز گردی که تو عکس هست موافقم! حالا کی و کجا تشکیل میشه !؟
مهم همین رویت شماست! این آقایون هم بعد از یک ماه متوجه میشن که شما درست رویت کرده بودی
خوش و خوب و سالم و سرحال و موفق باشی

درود بر تو ای نازنین
منم موافقم ! انشالله به زودی البته تا بخوایم همدیگرو جمع کنیم یه ۱۰۰ سالی طول میکشه پس بی خیالش میشیم
صد البته من خودم دیدم بعلهههههههههههه ممنون حامد جان که انقدر درکت بالاست
همچنین شازده عزیز

غوغا 1390/05/10 ساعت 09:53 ب.ظ http://naughty1369.blogsky.com


ایییییییول
چه میزگردی شود! منم میشینم گل مجلس

جیگرتوووووووووووو
اگر بشه آره ! تو بیا بشین بقل خودم

غوغا 1390/05/10 ساعت 09:56 ب.ظ http://naughty1369.blogsky.com

ونوسی جونمممممم
با این قلب پاک و پر از مهرت ما رو هم دعا بفرمایید

جونم گلکممممممممممم
اگر مقبول باشم حتما و کاری جز دعا برای شما عزیزان ندارم

غوغا 1390/05/10 ساعت 09:58 ب.ظ http://naughty1369.blogsky.com

خدا گوید:
تو ای زیبا تر از خورشید زیبایم
تو ای والاترین مهمان دنیایم
بدان آغوش من باز است
شروع کن!
یک قدم باتو
تمام گامهای مانده اش با من...
استشمام رایحه دل انگیز رمضان گوارای وجودتان
التماس دعا

مرسی عزیزم
محتاجیم به دعا

شیما 1390/05/12 ساعت 01:00 ق.ظ

درودبیکران ونوس بانو.اتفاقا ما می خواسیم بهت بگیم یه روز همدیگرو ببینیم.ما با میزگرد موافقیم
حتما هرروز بنویس،کاریست بس نیک و پسندیده

درود بر شیما بانوی خودمون. لطف دارین عزیز جان . به شازده هم گفتم کو تا ما بتونیم این دوستان رو دور هم بیاریم
چشم . این از بزرگواری شماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد