صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

این تاکسی یا دفتر خاطرات

   

 نماز روزهتون قبول باشه

 

از توضیحات خوب قاصدک عزیز ممنونم  

 

نمیدونم چرا امشب این انتر نت با من لج کرده 

 

از اونجایی که کسی جواب سوال ریاضی رو نداده پس دیگه سوال طرح نمی کنم


  

دعای شب دوم ماه: 

خداوندا، مرا در این روز به رضا و خشنودیت نزدیک ساز  

 

و از خشم و غضبت دور فرما و برای قرائت آیات قرآنت توفیق ده،  

 

به حق رحمتت ای مهربان‌ترین مهربانان.


وقتی حواس پرتی ونوس کار دستش میدهد:

 چندی پیش رفتم فروشگاه و شامپوی از مارکی جدید خریدم  

 

وقتی داشتم سرم را میشستم احساس کردم شامپوی کم کفی هستش 

  

پیش خودم گفتم خب حتما مال مارکش هستش 

 

یک دست هم با نرم کننده سرم رو شستم  

 

وقتی داشتم شسوار می کشیدم احساس کردم که هنوز موهام چربه 

 

رفتم که دوباره موهام رو بشورم که دیدم ای بابا 

 

شامپوی جدید هم نرم کننده بوده


 دعا نوشت ونوس: خداوندگارا 

 

دستانم رو به سوی تو دراز می کنم و تو را ستایش میکنم ، دلم را ز کینه صاف و قلب را مملو از مهر تو میکنم ، و از تو آسایش و سلامتی دوستان و نزدیکانم را خواستارم    

 

التماس دعا


نوبتی هم باشه نوبیت عکس   

ادامه مطلب 

نظرات 3 + ارسال نظر
قاصدک 1390/05/12 ساعت 03:09 ق.ظ

سلام ونوس عزیز
دومین روز ازماه مبارک نیز مبارکت باشه و انشاالله که به آرزوهای برحقت برسی
درمورد کامنت دیشب هم شرمنده نفرمایید.فقط جهت یادآوری گفتم و خودتون بهترازمن اینا را میدونستید
اون تاکسیه:
خوشمان آمد خیلی بسی فراوان
چون بهترازاین هیشکی نمیتونست اعتراضش را به وضع موجود در ملاعام به معرض تماشا برسونه
به واژه های منتخبش دقت کنید!!!.
یاامیرالمومنین حیدر*تویی* و بعدشم همت مضاعف و خریدن خر بهتره از خودروی ملی
شب و روزت خوش.تابعدیاعلی مدد

درود بر قاصدک گل
انشالله ! برای شما هم مبارک باشه ! حق جواب دل شما را هم بدهد
لطف کردین فقط خواستم تشکری کرده باشم
خوشحالم که خوشتون اومد
صد البته
بعله خوب دقت کردم!
همچنین . تا بعد یا حق

شیما 1390/05/12 ساعت 12:13 ب.ظ

درودبیکران.من بعد از این 7 سالی که دانشجوی علوم انسانی بودم ریاضی کلا یادم رفته اینه که جواب ندادم!
عکس باحالی بود:)

درود بر شیما بانوی عزیز. عزیزم این سوال فقط تست هوش بود اسمش فقط گمراه گننده بود
ممنون

غوغا 1390/05/12 ساعت 04:13 ب.ظ http://naughty1369.blogsky.com

چه تفاهمی با من هم لجیده!!!!!!! ۲-۳روزه!
دست گلت درد نکنه که دعای روز رو مینویسی
اثرات روزه داریه ونوووووووووووووس جونم!
چه جیگری داشته این راننده تاکسیه! دمش گرررررررررررمممممممم

امان از دست این انتر نت !!!!! وقتی تلویزیون اعلام می کنه اینترنت مشکل داره دیگه میشه کرد
خواهش می کنم
نه بابا روزه نبود که
آره والا ! بزن زنگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد