صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

اینم از مینی بوسمون*

 

نماز روزه هاتون قبول باشه  


دعای شب سوم: 

 

خدایا روزیم کن در این ماه تیزهوشى و بیدارى و دورم گردان  

 

در آن از بی‌خردى و اشتباه‌کارى و مقرر فرما برایم  

 

بهره‌اى از هر خیرى که در آن نازل گردانى بجود و کرمت‌ اى با جودترین جودمندان.


 جدیدا انقدر حافظی بر تر شدم که می خوام برم 

 

مسابقه صندلی داغ 

 

میدونم وقتی ازم سوال بشه میگم ببخشید  

 

میشه یک بار دیگه سوال رو تکرار کنید یادم رفت چی پرسیدید


 

دعا نوشت ونوس: خداوندگارا: 

به بزرگی و کرمت قسم که تمام وجود لبریز از عشق به توست 

 

و تو را میستایم آرامشی که در قلبم به وجود می آوری  

 

را هم در قلب و دوستان و نزدیکانم جاری ساز 

 

التماس دعا 


 

حالا وقت یکم خندیدنِ 

ادامه مطلب

نظرات 4 + ارسال نظر
غوغا 1390/05/13 ساعت 02:11 ب.ظ http://naughty1369.blogsky.com

اول شدمممممممممممممممممممممم
آخ جوووووووووووووووووووووننننننننننننننننننننن

آفریننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
جونمممممممممممممممممممممممم

غوغا 1390/05/13 ساعت 02:12 ب.ظ http://naughty1369.blogsky.com

آخ جوووووووووووووننننننننننننننننننننننن!!!
آخه خیلی ذوق زده شدم گفتم بزار ۲بار بگم

جونممممممممممممممممممممممممممممممم
الهی بگردم بیا عزیزم این کاپ مال تو

غوغا 1390/05/13 ساعت 02:17 ب.ظ http://naughty1369.blogsky.com

ونوس جون برو خودم هواتو دارم سوالات رو بهت میرسونم

قول میدی آخه تا تو بهم برسونی باز من یادم میره

شیما 1390/05/14 ساعت 12:18 ب.ظ

قدرت خدا!!!!!!میبینی چه جمله ای به عقل یک لر رسیده؟!!!!(من خودمم لرم،البته از نوع بختیاریش)

دیگه چه میشه کرد. بعله
فدای تو عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد