صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

به عشق دلم

 

 

با نماز روزهاتون چه می کنید؟ 


 

دعای روز چهارم: 

 

 در این روز مرا قدرتی شایسته در برپایی اوامرت عطا فرما
 

کام مرا به یاد خویش شیرین نما
 

به کرم خود مرا توان شکر گزاری نعمتهایت ارزانی ده
 

و مرا به حق مقام یاری و پوشانندگی ات از شر گناه و زشتی ها حفظ فرما
 

ای بیناترین نظاره گران


من بندهء آن که ساقی گوید یک جام دگر بگیر و من نتوانم 

 

نمی دونم این شعر رو درست نوشتم یا نه  

 

ولی از صبح که بیدار شدم همش تو ذهنم داره چشمک میزنه 

 

حالا پیدا کنید پرتقال فروش را؟؟؟


دعا نوشت ونوس: پروردگارا 

 

از بند جسمانی رهایم ساز تا توانم سبک بال به سویت پر کشم 

 

باران محبتت را بر تمامیم بباران که جای نفرت را با عشق عوض کنم 

 

جای امن تر از دستان پر مهرت نمی یابم که دوستان و نزدیکان را به او بسپارم 

 

آغوش باز کن و دریاب دل های خسته و درماندهء مان را 

 

التماس دعا 


امید وارم از این هم خوتون بیاد 

میدونید که کجا باید برید

نظرات 3 + ارسال نظر
شیما 1390/05/14 ساعت 12:24 ب.ظ

درودبیکران.
مرسی که همچنان می نویسی و ما رو خوشحال میکنی.ممنو ونوس عزیز.
دعاهات بینظیرن،انشاا...همشون مستجاب بشن.
نماز روزهات قبول باشه،مواظب خودت باش

درود خدا بر تو باد
خواهش می کنم عزیزم خوشحالم که خوشحالتون می کنم . کاری نمی کنم عزیزم. لطف داری نازنینم ،امیدوارم که واقعا مستجاب بشن .
برای شما هم قبول باشه گلم. تو بیشتر

سلام
درود بر ونوس عزیز
خوبی؟
می بینم که داری می ترکونی تو این ماه رمضونی ...
ایده خوبی برای آپ کردن وبلاگت پیدا کردی .. تبریک میگم .. به تو میگن یه دختر زرنگ
راستی نماز روزهای شما هم قبول درگاه حق تعالی باشه ان شالله

اینم تصحیح شعرت :
من بندهء آن دمم که ساقی گوید. یک جام دگر بگیر و من نتوانم

چه قدر دعاهات به دل می شینن .. امین

این عکسهات واقعا جالبن .. کلی خندیدم

موفق باشی

به روی ماهت
درود خداوند بر تو علی جان
به شکر خدا آره ! تو چطوری؟؟
دیگه چه میشه کرده همین کار از دستم بر میاد ....
مرسی علی جان ... لطف داری... بیخیال
مال شما هم قبول حق تعالی باشه

آخ دستت درد نکنه
خوشحالم که خوشت اومده... یا رب العالمین

خوب که خنده به لبهات آورده

موئید باشی

غوغا 1390/05/14 ساعت 11:48 ب.ظ http://naughty1369.blogsky.com

اگه یه شتر! فیل ! یا خری که عر عر نکنه به من بدی من میرم دنبال پرتقال فروشه!!!!!!!!!!!!!!!!

همش رو که ندارم یه خر دارم اون رو هم میدم به تو برو پرتقال فروش رو پیدا کن گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد