صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

معاوضه

 

امیدوارم که این شش روز رو به خوبی پشت سر گذاشته باشید


دعای روز ششم: 

 

خدایا در این ماه به خاطر دست زدن به نافرمانیت خوارم مساز  

 

و تازیانه‌هاى عذابت را بر من مزن و از موجبات خشمت بدان نعمت‌بخشى  

 

و الطافى که نسبت به بندگان دارى دورم بدار. اى آخرین حد اشتیاق مشتاقان


هر چی گشتم یه مطلب خوب پیدا کنم نشد  

 

یعنی هم وقتش رو پیدا نکردم و هم حوصله گشتن نداشتم 

 

شما به بزرگواری خودتون ببخشید


دعا نوشت ونوس: پروردگارا: 

 

دلم را هم چو گلی تازه به گل نشسته باز می کنم تا رحمتت را 

 

بر دلم جاری سازی و به زیبایی اش بی افزایی تا جایی باشد برای  

 

کسانی که تو دوستشان داری  در این شبهای عزیز کرده ات  

 

همواره تو را قسم میدهم آرزوهای به حق دوستان و نزدیکان را اجابت کنی 

 

التماس دعا 


 اینم یه شیرین کاری دیگه 

همونجای همیشگی

نظرات 7 + ارسال نظر
من و تو 1390/05/16 ساعت 01:12 ق.ظ http://www.manoto6266.blogfa.com

سلام ما این وب لاگ رو تازه درست کردیم و تصمیم داریم درباره همه چیز توش بنویسیم پیش ما بیا و با خوندن مطالب نظرخوده تو بگو درباره اون مطلب
اگه خواستی بگو لینکت کنیم و اگه دوست داشتی ما رو لینک کن

خوب بسلامتی ! شرمنده ولی من با اینجور کامنتها مشکل دارم.

قاصدک 1390/05/16 ساعت 02:13 ق.ظ

سلام ونوس عزیز

ششمین روز ماه مبارک برشما و عموم دوستان مبارک و انشاالله که
سلامتی برقرار و شامل دعاهای خاصه نیکان روزگار قرار بگیریم

شرمنده که امشب زیادمصدع اوقات نمیتونم بشم
باید برم آپ مخصوص را بنویسم و تازه اومدم نت و گفتم اول خدمت رسیده جهت عرض ادب و سلام و بعد برم سراغ دیارقاصدک
شب و روزت خوش.زنده باشی و سلامت تابعدیاعلی مدد

درود بر قاصدک عزیز . انشالله. ممنون که سر زدین. تا الان که آپ نفرمودین . صبح خدمت مرسم. شبت خوش مشتی

سوسن 1390/05/16 ساعت 06:19 ق.ظ

زود بزن تو گوشش تا از دست نرفته و رو هوا نبردنش

جا ندارم نگهش دارم خب

شیما 1390/05/16 ساعت 11:15 ق.ظ

جونم اعتماد بنفس!!!!

آره والا می بینی

سلام
آفرین آبجی خانوم عجب دعایی بود

دورد
ممنون دادش گلم

حامد 1390/05/16 ساعت 10:03 ب.ظ

درود بر استاد کبیر
خوبید؟خوش می گذره؟
نماز و روزه هاتون قبول
استاد از این دعا نوشتاتون خیلی خوشم میاد زیباست (صمیمی لغت بهتریه)
68 کلافه

درود بر شازده عزیز
به شکر خدا ! چو میگذرد باکی نیست! شما خوبید؟؟
همچنین
باور کن من استاد نیستم/ خوشحالم که خوتون میاد(لطف داری)
واقعا

غوغا 1390/05/16 ساعت 10:46 ب.ظ http://naughty1369.blogsky.com


سلااااااااااااااامممممممممممممم عرض شد
ماه رمضون من تازه از فردا شروع میشه
من اگه بجای رانندهه بودم به مزدا۳ هم راضی میشدماااااااااا

به روی ماهت عزیزم
خب به سلامتی پس چرا انقدر دیر ماه رو روئیت کردی
خب تو با همون مزدا ۳ عوض کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد