صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

منم ابو ریحان درونی هستم

 

هشتمین روز هم از راه رسید


  

دعای روز هشتم: 

 

 خدایا روزیم کن در آن ترحم بر یتیمان  

 

و طعام نمودن بر مردمان و افشاء سلام  

 

و مصاحبت کریمان به فضل خودت اى پناه آرزومندان


امان از دست ونوس و کار هاش تازگی اگر یه کار درست انجا داده باشم 

 

که اون رو هم بعید می دونم همین آپ کردنم هستش  

 

آخر خراب کار شدم  

 

به افتخارم بزن دست قشنگ رو


دعا نوشت ونوس: پروردگارا: 

 

میدانم که میدانی دل گرو عشق تو دادم و تمامی خلقت را دوست میدارم  

 

یاریم ساز تا آنجا که توانم دلی را شاد و لبی را خندان سازم از تو می خواهم که  

 

دلهای شاد و سلامتی روز افزون به دوستان و نزدیکان اعطاء فرمایی 

 

التماس دعا 


خوش به حال این جور آدمها 

برو نگاه کن دیگه

نظرات 7 + ارسال نظر
قاصدک 1390/05/18 ساعت 02:30 ق.ظ

سلام ونوس عزیز

هشتمین روز از روزهای خوب خدا ارزانی ات باد

شارژم ته کشید دیگه و اپسیلونهای اخرش! رو اومدم اینجا

میگماااااا..خوش بحال سالی جوون
آخه گفتم که!!..برا منم فرت و فرت ایمیل میفرسته اما هنوز که هنوزه حتی یکی ازایمیلهاشو بازنکردمچون مهمون ناخوانده ست و من اصلا ازش نخواستم برام بفرسته که روزی ششصدتا ایمیل میدههرچی هم ایمیل میدم که:بابااااا ولم کن.من نمیخوام..اگه نخوام ایمیل بدی کیو باید ببینم؟!!اما اصلا گوش نمیکنه و باز میفرسته
همونطورکه سزای گرون فروش نخریدنه! سزای سالی جون تون هم ندیدنههمون شما میبینید و آپ میکنید برامون بسه و ممنون
شب خوش.تابعد.یاعلی مدد

به روز ماهت قاصدک عزیز

همچنین

خب این عادت از گذشته هست ما هم بهش عادت کردیم

به سالی جون چه مربوط

بعله . امان از دست این ایمیل ها نا خواسته ولی من خودم خواستم
خب نمیدونم راه کارش چیه

من که نفهمیدم سالی کی بود یعنی دوست ندارید دیگه باشه

شب خوش مشتی . تا بعد یا حق

رهگذره 1390/05/18 ساعت 03:48 ق.ظ

خیلی سخته
خیلی هم ضایست
ولی تو کم نیاری هاااا
ادامه بده

اگر یکم واضح تر می گفتی منم یه چیزی دستگیرم میشد بد نبود ها
چشم من ادامه میدم

شیما 1390/05/18 ساعت 11:16 ق.ظ

درود بر ونوس خانوم خرابکار:)
همین که هرروز آپ میکنی کلی هنره!پس سخت نگیر عزیزم
ونوس حال این بنده خدا خوبه که!حداقل به بدی بعضی ها نیست که میگن امام زمانند!!!!!

درود خدا وند بر تو شیما بانوی عزیز
مرسی که روحیه میدی بهم . سخت که نمیگیرم فقط خودم توش موندم
خب از اون نظر که بعلهههههههههههههههههههههه

سینا 1390/05/18 ساعت 11:22 ق.ظ http://omide-ma.blogsky.com

میگم حالا شاید ریحان باشه
کارارت درسته کی گفته خرابکاری !

شاید هم ابن سینا باشه
خودم می گم آخه اینجا نیستی که اگر بودی فقط از دستم می خندیدی

غوغا 1390/05/18 ساعت 11:57 ب.ظ http://naughty1369.blogsky.com

سلام سلاااااااااااااااممممممممممممممم
ونوس جوووووووون خودم
چی شده دخمل؟؟؟
کجا سیر میکنی مگه؟
دسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسست
دست دست
دستا شلهههههههههههههههه
ونوس گلههههههههههههههههههههههه

سلام جیگر طلا
عزیزمیییییییییییییییییی
هیچی تو که می دونی
همینجا در کنار پشه ها
برو بریم
آهان بیا وسط

گل خودتی خانم طلا

سوسن 1390/05/22 ساعت 12:27 ق.ظ

خوب اگه ابو ریحان نیست پس کیه ه ه ؟؟؟


پارتی بازی می کنی برای دوستان و اقوام و فامیل دعا می کنی ؟؟؟


الهی آمین را تو بر ما جاری ساز که در نهادمان بر آید نه از دهانمان
آمین

احتمالا ابن سیناست

دیگه چه کنیم دیگه

الهی آمین

سوسن 1390/05/22 ساعت 12:30 ق.ظ

ببین مادررررررررررر
هم اینکه بیرون نشسته پس نتیجه می گیریم که بیرونیه

و یکی از دلایل محکم و محکمه پسند اینه که
عریان نیست
پس باباطاهر عریان نیستند ایشون

گنجه هم که نداره بگیم گنجویه

میدون فردوسی هم نشسته که بگیم فردوسیه

فهمید محمد علی کشاورز نیست ؟

جانم بگو عزیز دل برادر
والا من اون شب تو اون ساعت اونجا نبودم نمیدونم

خب آره خب

مگه سعدی به عریان بودن معروف بود


اون که نظامی بود که گنج داشت

نا بابا اون که میدان مولوی بود

اونو دیگه نمیدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد