صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

تعطیل

امشب چون حس ندارم و خیلی عصبانی ام بی خیال آپ میشم 

 

امیدوارم فردا شب بتونم در خدمت دوستان باشم 

 

با عرض شرمندگی

نظرات 4 + ارسال نظر
شیما 1390/05/19 ساعت 12:00 ب.ظ

ای داد بی داد!چرا عزیزم؟!تو فقط بگو کی ناراحتت کرده من میکشمش
هیچ چیز ارزش ناراحتی تو رو نداره،مطمئن باش

شیما بانو داد بیداد رو ولش کن یادم نیست سر چی اعصبانی بود! تا اونجایی که یادم کسی ناراحتم نکرده بود فقط عصبی بود
هیچی ؟؟؟؟؟ یکم فکر کن ناراحتی شاید ولی ..... البته تو دیدگاه من اینطوریه خوب به قول مامانم من دوتا سیم قاطی دارم دیگه

غوغا 1390/05/19 ساعت 05:59 ب.ظ http://naughty1369.blogsky.com

یه نفرو بگیر بزن یا سرش داد بزن حالت جا میاد
جدی میگم...

زود زود بشو ونوسی جون عزیز و خندون خودم پاشو بیا
منتظرممممممممممممممممممممم

با زدن و دادو جیغ و اینجور چیز ها درست نمیه که باشه زود خوب میشم میام
مرسی گلم

حتما میام

مهسا 1390/05/19 ساعت 06:40 ب.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

سلامممممممم یه دونه اجیه ناسم....چی شده؟؟ هی بابا ایچالا امشب حالت خوب بشه...منم که کلا حال و احوالم تو افسایده...حالا امروز باز یه ذره بهتر بودم.... هی روزگار نامــــرد دلم برات خیلی تنگیدهههه نشد شباام بیام با هم مثه پارسال بچتیم ک شبا هستی اصلا اجی؟؟
وای اجی چقدر اپات خچمل شده خیلی حال کردم خوندمشون همه چی توش داره
وای خدا این عکس موتوررو دیدم ترکیدممممم
وای خدایه من...این بچهه...الهی بمیرم...اخه یه پدر و مادر چجوری میتونن بچشونو به این حال و روز بندازن اصلا اسمشونو که نمیشه گذاشت پدر و مادر...............اه
اجی دعا نوشتای ونوسو خودت مینویسی؟؟ خیلی قشنگننننننننننننننن
فدات بشم حافظه ی من از تو خراب ترهههه جدیدا همش اسمای اینو اونو یادم میره حالا جای شکرش باقیه اسم خودمو هنوز یادم نرفته....
خیلی بوووووسمت میدارم اجیه عسیسو ناس و مهربونم...کلی مفاظبه خودت باش واسه منم دعا کن...فهلا

جیگرتو خام خام آجی بخوره سلام به روی ماهت گلم ... هیچی خل شدم رفت ! تو دعا کن خوب میشم ... خب یه پنارتی بگیر شاید درست شد نمیدونم اینو درست نوشتم یا نه روزگار نامرد نیست چون اصلا جنسیت نداره که بگیم نا زن یا نامرد دل منم برات تنگ شده عزیزم یادش بخیر اگر بی خوابی بزن تو مخم آره چمات خوشگل میبینه! گفتم یکم متفاوت باشم
خوشحالم خوشت اومد گلم

از روی بی عقلی و بی فرهنگی ما آدم هاست

نه پ نه میگم همسایمون مینویسه مرسی عزیزم
اسم که چیزی نیست بپا از این بد تر نشه
منم خیلی دوست دارم عزیزکم ... تو هم مواظب خودت باش نازنینم چشم گلم تو رو هم دعا می کنم. فعلا

سوسن 1390/05/22 ساعت 12:23 ق.ظ

منم کامنت نمی زارم

اوا چرا خب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد