صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

توجه به آسانسور واجب است

 

روز دهم هم از راه رسید!


 دعای روز دهم: 

  

خدایا قرار بده مرا در این روز از متوکلان بدرگاهت  

 

و مقرر کن در آن از کامروایان حضرتت و مقرر فرما  

 

در آن از مقربان درگاهت به احسانت اى نهایت همت جویندگان.


 چند درد و دل که ونوس در شب های دیگه بهش میپردازه 

 

درد و دل اول : چرا کند عاقل که باز آرد پشیمانی؟ 

 

خب بعله بخاطر اینکه خودشون رو عقل کل میدونند دیگه 

 

نمی دونم چرا کسی حرفهای منو جدی نمیگیره 

 

بعد چندی میایند و میگویند آره تو راست گفتی کاش به حرفت گوش داده بودیم

 

نتیجه گیری ونوسی نه برای کسی دل بسوزنم و نه یاسین تو گوش ....  

 

خب این از درد و دل اول باقیش برای فردا شب


 

دعا نوشت ونوس:خداوندگارا: 

 

دل و قلبم را مهر کرده به روحم که جز ءاز تو ست میکنم  

 

ذهنم را خالی از هرگونه باید ها و نبایدهایی دنیوی 

 

و خود را آراسته می کنم و به درگاهت میآیم که خواستار  

 

به حاجت رسانیدن آرزو ها و بر طرف کردن گرفتاری دوستان و آشنایان باشم 

 

و تو را به بزرگیت قسم میدهم دستانم را خالی نفرست ،در این شبهای عزیز کرده ات 

 

دل ها و قلب هایشان را از نور رحمت روشن فرما حاجت روایشان ساز !  

 

سلامتی و شادیشان آرزویم است

 

التماس دعا 


 سوژه وطنی دیگه

برو حاشو ببر

نظرات 9 + ارسال نظر
قاصدک 1390/05/20 ساعت 05:08 ق.ظ

سلام ونوس عزیز

روز دهم نیز مبارکت باد و انشاالله به کام

والله اینقدر مرموز(منظورم رمز داره!!) مینویسی که آدم نمیدونه چی بگه؟! اگرم هیچی ننویسم نمیشه و میدونی اهل این نیستم بیام فقط سلام و خوب بود بگم و برم

پس فقط برای دعای زیبایی که کردی میتونم از اعماق دل آمین بگم(تازه..اونم اگررررر مستجاب الدعوه باشم که نیستم)
پس فقط می مونه بگم :
شب و روزت خوش.برقرار باشی.یاعلی مدد

از ماست قاصدک عزیز

برای شما هم

نه کجاش رمز داشت (تازه اصلا مرموز هم نیست) نه چون وقت نمی کنی و فرصت نداری اینجوری می گی

نه سالار شما بیا یه نقطه بزار ولی نگو رمزداره ممنون که سر میزنید
ممنون نشالله که مستجاب بشه
اختیار دارید ما که خیلی با خدا هستین
بفرماید

همچنین . تا بعد یا حق

شیما 1390/05/20 ساعت 01:04 ب.ظ

درودبیکران بر بانوی با همت دنیای مجازی که همچنان مارو خوشحال میکنه و هر شب یه مطلب و دعای قشنگ و دلنشین ما رو مهمون میکنه.دستت درد نکنه ونوس بانو
اصولا تجربه ثابت کرده که تفکر کسی رو نمیشه تغییر داد،پس خودت رو خسته نکن.
احتمال میدم آسانسور در دیار هم ولایتی های ماست

درود خداوند بر تو یما بانوی عزیز. خوشحالم که از مطالب خوشت میاد گرچه چیز خاصی نمی نویسم ممنونم که هر روز همراهیم می کنی و دل گرمی بهم میدی عزیزم
تجربه اصولا نشان داده که ماهی رو هر وقت از آب بگیری خیسه
نمی دونم والا

مهسا 1390/05/20 ساعت 05:03 ب.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

من دوباره اومدممممممممممم سهلاممممممممم
الهی قفونت بلم من اینو خیلی خوب اومدی:نه پ نه میگم همسایمون مینویسه
وای 10 روز گذشت ! این یعنی این که 330 روز دیگه ام رسما مدرسه ها شروع میشه ای خدا.........
اخ اخ اجی ناجــــــور موافقم که چرا واقعا عاقل کند کاری که باز ارد پشیمانی من که روزی صد دفه از کارام پشیمون میشم البته فک کنم عقل ندارم دیگه میخوام خودمو بزنم تو دیوااااار انقد ک از دست خودم حرص میخورم هر چقد تلاش میکنم ادم نمیشم ک نمیشم ولی باید یکمی فکر کنم و حرفتو جدی تر بگیرم و بعدا بیام بگم مرسی اجی ونوس ناسمممم
این جاست که باید گفت کارایی که فقط از ایرانیه جماعت بر میاد خیلی باحال بود
بابا اجی داری میترکونیا نتو این عکسایه توپو از کجا میاری!
بووووووووووسمت میدارم خیلی زیاد تا فهلا اجی جونم

خو اومدی عزیزم به روی هم چو گلت
خدا نکنه نازنینم ! از تو یاد گرفتم دیگه
خب دیگه چه میشه کرد! خب تو هنوز جا داری برای آزمون و خطاء پس خودت رو ناراحت نکن! مرسی گلکم

هنر نزد ایرانی است و بس

حالا دیگه سوژه وطنی همینه دیگه
منم دوست دارم خیلی زیاد تر ! تا بعد

حامد 1390/05/20 ساعت 05:55 ب.ظ

درود فراوان
همچنان دعا نوشتت رو خیلی دوست دارم!امیدوارم تا آخر این 30 روز بتونی ادامه بدی!
اصولا آدما زیاد با شنیدن متوجه نمیشن و باید حتما خودشون تجربه کنن که در اون حالتم بعضیاشون متوجه میشن! شما هم سخت نگیر !
منم با شیم در مورد آسانسور موافقم !!

درود پروردگار بر شازده عزیز
شما لطف داری حامد جان خوشحالم که خوشت میاد! خودم هم امیدوارم

کاش میشده فهمیدی که تجربه دیگران هم سخت بدست آمده و ازش میه استفاده کرد ! سخت؟؟؟؟ کاش سخت بود غیر قابل قبوله

خوبه شما دوتا هوای هم دیگرو دارید

شیما 1390/05/20 ساعت 11:13 ب.ظ

جونم با من بودید

ای جان!!من کلا موافقم

آره عزیز دلم مگه جوابت رو جای دیگه نوشته بودم

جانت بی بلا باشه گلم! خوبه که موافقی

غوغا 1390/05/20 ساعت 11:41 ب.ظ http://naughty1369.blogsky.com

سلاممممممممممممممم ونوسی گل گلاب
خیلی خیلی موافقم با حرفت
بعضیا اصلا لیاقت راهنمایی ندارن!
فکر میکنن آدم بدشونو میخواد یا داری حسادت میکنی! اما وقتی یه چیزی میشه تازه... میفهمن که نیتت خیر بوده!

به روی ماهت نازنینم

ممنون عزیزم

نمیدونم چه حکمتی توش هست

آره واقعا

غوغا 1390/05/20 ساعت 11:45 ب.ظ http://naughty1369.blogsky.com

ونوسی جونممممممم غصه نخور! بیخی خی
مواظب خودت باش خانمیییییییییییییییییی

جون دلم عزیزم . غصه نمی خورم که بیخ کی؟؟؟
تو هم مواظب خودت باش گلکم

سوسن 1390/05/22 ساعت 12:20 ق.ظ


فکر کنم برای روشندلان نوشته اند بسکه افتادن پایین

آخه چقدر آواز می خونی برای این خررررررههههههه؟؟؟؟؟
اگه به فکر اعصابت نیستی
مراقب معصابت باش عزیز دل مادررررررررررررررر
برای دعای زیبایت هم الهی


آمین یا رب العاشقین


احتمالا ولی خب روشن دل ها که باید دست بکشن

دیگه چه میشه کرد باید خوند تا رامش کرد

اعصاب که ولش کن اصلا چی هست

چشم فقط چون شما گفتی ها

ممنون
آمین

سوسن 1390/05/22 ساعت 12:22 ق.ظ

این دیگه ویرایش نداشت
با عرض پوزش ببخشید

وایی چرا خب

اهان کسی رو ندیدی که با آجر دنبالت کرده باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد