صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

آقا یا خانم مسئول یه برانکار خریدن انقدر هزینه بردار نیست هاااا

 

۱۳ هم عددی هست که من شخصا روش حساس ام


 

دعای روز سیزدهم 

 

خدایا پاکیزه ام کن در این روز از چرک وکثافت  

 

وشکیبائیم ده در آن به آنچه مقدر است شدنى ها  

 

وتوفیقم ده در آن براى تقوى وهم نشینى با نیکان  

 

به یاریت اى روشنى چشم مستمندان.


خب یه درد و دل دیگه از ونوس 

 

نمیدونم جدیدا چرا هرکس به من میرسه 

 

میگه تغذیت رو خوب کن خوابت رو درست کن 

 

الان شما هم میگید حتما یه جای کارت خرابه که 

 

این حرف رو بهت میزنند ولی نه اینطوری نیست 

 

بدنم هرچیزی که لازم داشته باشه خودش میگه  

 

امشب زیاد رو فرم دعا نوشتن نیستم ببخشید دیگه


دعا نوشت ونوس:پروردگارا: 

 

آنانی که از روی کم عقلی و جهل ظلم میکنند برشان خشم مگیر 

 

چون نمیدانند که تو بر جای نشسته ای که آنان نمی توانند بفهمند 

 

التماس دعا 


ترس از اینه که اگر اتفاقی هم براش پیش نیامده باشه  

 

اینجوری یه چیزیشی بشه

نظرات 12 + ارسال نظر
غوغا 1390/05/23 ساعت 04:43 ق.ظ http://naughty1369.blogsky.com

آمین،برای دعای قشنگی که نوشتی
یه دونه ای ونوس جونم.هرچی دلت میخواد نوش جان کن هرجوریم که دوست داری لالا کن

یا رب العالمین . مرسی گلم
در دونه ای غوغا جان . باشه مرسی که بهم قوت قلب میدی

قاصدک 1390/05/23 ساعت 05:32 ق.ظ

سلام ونوس عزیز

عمر مثل برق و باد میگذره!.انگارهمین دیروز بود که قرارگذاشتیم هرشب آپ کنیم برا ماه رمضان.! سیزده روز گذشت

غذات رو درست کن
خوابتم درست کن

اون خانومه برانکاردچیه! جلویی چه راحت داره میخنده و بیمار هم درد میکشه
خانوم دکتر هم که کل داروهای اورژانسیش همون اسپری بی حسیه که دستشهتوقع داری برانکاردم بیارن برا اینا؟؟!!! بذارن چهارتا تماشاچی رو سکوها بشینه اینا را تشویق کنن خیلی بهتره تا برانکاردببین چه لخت و عوره استادیومشون؟!
شب و روزت خوش.تابعدیاعلی مدد

به روی ماهت قاصدک عزیز
آخ که چه زود میگذرد . آره و انگار همین دیروز بود که تهدیدت کردم اگر نیایی نمیام
نمی خوام! غذام رو درست کردم
خوابم درسته
منم که گفتم ترسم از اینه که خودشون یه بلایی سر بیمار بیارند

خب آره خو چرا مگه خانم ها آدم نیستننه توقع یه برانچنگال داشتم تماشاچی بیاد که فتوا بدهند که نباید خانم ها رو تماشا کنید؟؟؟؟ تا این ویرانه آباد بشه ما ها همه چند کفن عوض کردیم خب اینجا ویرانس دیگه
همچنین . تا بعد یا حق

سوسن 1390/05/23 ساعت 06:06 ق.ظ

هر کاری کنی بالاخره یکی پیدا میشه یه چیزی بگه

خوب خوابت رو درست کن

غذا بخور دیگه

به اینا چیکار داری خوب دلشون برانکارد نمی خواد

چون حوصله نداشتی منم می گم آ م...

هر کاری هم نکنی میگن این کارو بکن و اون کارو نکن
خوب من که پام رو نمیذارم رو متکا سرم رو میذارم
ایییییییییییشششش

من کاری ندارم گفتم شاید برانقاشق دلشون بخواد

خب ام هم یه نوع آمین هستش

سوسن 1390/05/23 ساعت 06:07 ق.ظ

اینبار خودت ویرایش کن ببین چقدر سخته

به جای اینکه اینقدر می خوری و می خوابی

مامان تو که می دونی من فقط تایپ می کنم ویراستاری رو کسه دیگه می کنه

خب فقط به خواب و خوراک اهمیت میدم

سینا 1390/05/23 ساعت 07:52 ق.ظ http://omide-ma.blogsky.com

سلام
تغذیت رو خوب کن خوابت رو درست کن
چه بدن با فهمی داری
اااا اینکه تیم ملوانه یکی از بهترین ها در بانوان

سلام
تغذیم مریض نشده ! باور کن رو دنده چپ می خوابم
آره خیلی فهمیدست
آخ آخ سینا مواظب باش ها یو هو دیدی اومدن گرفتنت گفتن تو تیم بانوان رو از کجا میشناسی

شیما 1390/05/23 ساعت 01:15 ب.ظ

درودبیکران ونوس جون.
ماه رمضان به تمام روزه داران باید این توصیه رو کرد که مراقب خواب و غذاشون باشن،ت. هم گوش بده،آفرین دختر خوب:-*
خوب حتما اونجوری برای مصدوم بهتره که حمل بشه!!!!!!!!!!!!!!!
منم از 13 خوشم نمیاد
مراقب خودت باش عزیزدل

درود خدا بر تو شیما بانوی عزیز

توصیه خوبه منم توصیه می کنم ولی من که مشکل معده دارم نمی تونم روزه بگیرم یادم سال ۸۸ انقدر بهم گوشت دادند خوردم عوره ام از حد مجاز که گذشته بود هیچ از مرز خطر هم گذشته بود. خب من اگر قرار باشه به حرف دیگران گوش بدم که دیگه معده ای برام نمی مونه

احتمالا منم نمی دونم
ولی من از عدد ۱۳ خیلی خوشم میاد عدد مقدسیه

شما هم مراقب خودت باش خانومی

شیما 1390/05/23 ساعت 03:27 ب.ظ

واقعا 13 دوست داری؟!!!مقدس چرا شیطون؟!!من دوست ندارم من فقط شاز....... دوست دارممیدونی که؟!!
آخی!!پس واقعا خودت مراقب خودت باش

آره گلم واقعا دوست دارم !!!! اگر یه نگاه به تاریخ بندازی در تاریخ های ۱۳ ماه اتفاقات خوبی افتاده مثل تولد حضرت علی و چون انرژی این عدد بقدری زیاد هست که ما انسان ها تاب تحمل فرو آمدن این انرژی رو نداریم اونو بدیمن می خوانیم ولی از نظر علمی هم تائید شده!!!!! خب تو همون شاز رو دوست داشته باش آره گلم

اره دیگه! باشه گلم مواظب خودم هستم تو هم مواظب خودت باش

درود بر همشهری صدفی خوبم
چطور مطوری؟
ما رو نمی بینی خوشی یا نه ؟

منظور از برانکار همون برانکارد بود دیگه
چرا حساسی ؟

الهی آمین ..
ایول به بدن شما .. منم مثل خودتم بدنم هر چی بخواد بهم میگه منم دریغ نمی کنم ... اصلا

خدایا این دعای ونوس رو اجابت بفرما ... کارت درسته خانم ها

من نمیدونم این چه عکسیه آخه .. این همه دعا و مطالب معنوی آخرش هم یه عکس خنده دار

موفق باشی

درود بیکران بر علی جان خودمون
همونطوری تو چطوری؟؟؟
نه بابا من که سر میزنم ولی شما افتخار نمیدی

نه منظورم برانقاشق بود
تو کامنت بالایی بخونی متوجه میشی

یا رب العالمین

بدن من دیگه ... به تو میگن آدم باحال

الهی امین... کار خودت درسته

خب نگاه کن حالش رو ببر ... خب اینجا اینجوری شده دیگه

همچنین

ziba 1390/05/25 ساعت 06:10 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

سلااااااااااااااااااااااااااام

درود زیبا جان خوش گذشت؟؟

ziba 1390/05/25 ساعت 06:24 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

میگم ونوسی نگی زیبا بیمعرفته هااااااااااااااااا
باور کن این دیال اپ شلمنده جمیعا دوستانه نه منه حقیر البته بالا دستیای دایال اپ

روزه نمازات قبول نفسی من

نه برای چی بگم وقتی میدونم مسافرتی
اکال نداره خودت سلامت باشی خانومی

مقبول حق با چون نمی تونم بگیرم

ziba 1390/05/25 ساعت 06:25 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

یه سه چهار ساعتی فقط برای ونوسی خوبم کنار گذاشتم تا شاید از هر ده هزار بار نظری که میدم یه بارش ارور نده

لطف داری خانومی ! امیدوارم که بتونم جبران کنم
ای بابا این انتر نت از هر یک بار ۱۰۰۰ بارش رو ارور میده

ziba 1390/05/25 ساعت 06:26 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

قلبون قلب مهربونت بشم که دعاتم تک تکه
محتاجیم به دعا

خدا نکنه عزیزم . امیدوارم مورد قبول خدای بزرگم باه
چشم حتما دعات می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد