صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

صدف

درُ دانه ء صدف همیشه مروارید سفید نیست

سبک جدیدی برای مکالمه

 

روز چهاردهم هم از راه رسید!


  

دعای روز چهاردهم 

 

خدایا مرا در این روز به لغزش ها مواخذه نکن و در این روز خطاها و

    

لغزش هایم را نادیده گیر و مرا در این روز هدف بلاها و آفت ها قرار مده

     

به حق عزت خودت ای عزت بخش مسلمان


درد و دل های ونوسی: 

 

تصمیم گرفتم از این به بعد بجای عطر و اسپری به خودم  

 

حشرکش بزنم ! دیونم کردن این پشه های خون خوار 

 

بالاخره بعد از ۱۳ روز موفق شدم  ۴۳ صفحه عکس از گوگل را ببینم 

 

به افتخارم و پشت کارم  

 

یه چیز جدید کشف کردم شاید هم دمپایی کردم 

 

تو گوگل دونبال هرچی بگردی هر نوع عکسی که فکر کنی  

 

پیدا میشه غیر از سوژه مورد نظر که اونم ۹۰٪ فیلتره


 دعا نوشت ونوس:خداوندگارا: 

  

نمی خواهم نفس بکشم گر تو مرا همراه نشوی 
 

نمی خواهم یاد بگیر گر تو آموزگارم نباشی
 

دل را ز سیه بودن پاک ساز  و ز نورت روشن 
 

تمامی آمال و آرزویم بندگی توست
 

ببخشای مرا گه به بیراه می روم که ز روی ندانستن است 
 

تو خود بخشایشگری ، خود را به تمامی به تو هدیه می کنم
 

از تو می خواهم آرزوی هرشب را اجابت فرمائی  

 

که همانا سلامتی و شادی اطرافیانم است
 

التماس دعا


خب بنده خدا چاره نداشته 

جوونی کرده

نظرات 7 + ارسال نظر
سوسن 1390/05/24 ساعت 01:21 ق.ظ

آخی خودشو خوردن پستشو هم بردن ؟

شهر ما خانه ی ما ؟؟؟

می گن بچه رو تنها نزارید ... قرص خورده مسته ه ه
دعا کده بودی ؟
آمینش رو بگو حوصله ندارم بگم آمین
تو بگو آمین
ااا یه آمین گفتنه دیگه
خوب بگو آمین
نمیگی آمین
خودم بگم آمین ؟
باشه خودم می گم آمین
آمین

نه بابا هم رو یه جا بردن مامان جان

کو ؟؟؟ پ بریم تو خیابان زندگیم کنیم

الهی بگردم باز رفتی قرص خوردی
نه بابا می کده بودم
خب باه آمین
گفتم دیگه
خب گفتم دیگه امین
چرا میگم آمییییییییییییینننننننننننن
اصلا بیا با هم بگیم آمین
خب تصمیم با شماست
آمین یا رب العالمین

قاصدک 1390/05/24 ساعت 01:33 ق.ظ

سلام ونوس عزیز

روز چهادهم از میزبانی الهی مبارکت باد

مثل روزهای گذشته! آمین گوی دعاهای زیبایت بوده و از خدا مسئلت
داریم که احسن الحال را نصیب مون کنه

این گوگل را خوب اومدی واللههمینطور شانسکی بخوای بری هر عکسیو بخوای پیدا میکنی اما وای بحال اونکه بخواد حتی دنبال یه عکس بی مورد و بی منظور! بگرده
گشتم.نبوددد..نگرد نیست
برا عکس امشبت هم:
عصر اطلاعاته دیگه.پس چی؟!! فکر کردی الکیه؟!!
طفلکی کلی نشسته فکر کرده چطوری به طرفش خبر بده که دوشنبه بیاد سر قرار
فقط بیچاره اون صاحب خونه که دیوارش شده تخته سیاه
شب و روزت خوش.تابعد یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
برای شما هم مبارک باد

لطف دارید قاصدک عزیز
انشالله که می کنه

آخ دست رو دلم نزار که خونه از دستش ولی از وقتی فیلتر کردن تمام سایت ها گوگل اینجوری شده ها یادم قبلا اصلا اینجوری نبود هر چی می خواستی تو ۵۰ صفحه بهت میداد اونم آخرین عکس های روز دنیا رو اما حالا جز چرت و پرت هیچی تحویلت نمیده

دقیقا

نه من فکر کردم الکلیه
خب منم گفتم دیگه بچه جوونی کرده
همچنین . ایام به کام . یا حق

سوسن 1390/05/24 ساعت 02:18 ب.ظ

می بینم که کامنت منو ویراش نکردی

یه شب نتونستم برای دعات آمین بگم ها

.........
دعای بعد از اذان
با دهان نیمه پر ش...ش..ک.....

دعای بعد از جمع شدن سفره افطار

الهی برای هر چی دادی و ندادی
هر چی دادی و گرفتی
هر چی گرفتی و بعدا دادی
هرچی میدی و بعدا می خوای بگیری
هرچی نمی دی و بعدا می خوای بدی
هرچی که نمی دی و بعدا هم شاید ندی
هرچی که میدی و بعدا هم نمی گیری
هرچی که نداده پس می گیری
هر چی که پس گرفتی و پس میدی
هرچی که نه پس می گیری و نه پس میدی
هرچی که دلت بخواد می دی
هرچی که دلت نخواد نمی دی
هر چی که بهت می گیم نمی دی
هر چی که نمی گیم میدی
هرچی که نگفته می دی
هرچی که تا می خواهیم بگیم میدی
هرچی که مصلحت می دونی و برامون میزاری کنار
هرچی که مصلحت می دونی و از کنار بهمون میدی
هرچی که مصلحت دونسته و از اینطرفت بر میداری میزاری اونطرف
هر چی که ...
هر چی ...
هر ...
...
هنوز ادامه داره تا آخر ماه رمضان



عوارض مصرف قرص

میبینم که هنو نمی بینم

خب میدونی که من ویراستاری نمی کنم

........
حالا چرا با دهان نمیه پر؟؟؟

خب برو که بریم
آمین
آمین
آمین
آمین
آمین
آمین
آمین
آمین
آمین
آمین
آمین
آمین
آمین
آمین
آمین
آمین
آمین
آمین
آمین
آمی
آم
آ

خب پس منتظر باقیش هستم

الهی بگردم

ziba 1390/05/25 ساعت 06:36 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

خدااااااااااااااااااااااااااااااایا حق منو از مخابرات بگیر این عکسه برای من باز نشد

ببین نمیشه یه دعا واسه این بنده حقیر بکنی

الهی آمین . ولی گلم یه چند بار حالا امروز نه ولی فردا یا پس فردا امتحان کن شاید باز شد
چرا نمیشه ولی از چه نوع دعا ها

ziba 1390/05/25 ساعت 06:38 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

میگم نتتت بدون محدودیته ؟

اخه 43 تا سایتو باز کنی دو گیگ حجمو شهراد باشه قورت داده
حالااااااااااااااااااااااااا این همه سایتو واسه چی باز کردی

خوبه پیلتره وووووووووگرنه تا یه 400 هزارتایی میرفتی

نه خانومی با دا یا لاپ میام

هر ۴۳ تا رو که با هم باز نکردم هر وقت فرصت کردم یک صفحه اش رو باز کردم اونم با بدبختی
دنبال یه عکس میگشتم
نه بابا از حوصله من خارجه

ziba 1390/05/25 ساعت 06:41 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

میگم بیا وی پی انو شریکی بگیریم
عین بچه گداها حرفیدم نه ؟

ماهی دو پنصدم دیگه شریکی داره
اخه به غوغغا هم گفتم بیا شریکی سیم کارت بگیریم

ایول این هم نظریه واسه خودش
نه چرا اینجوری فکر کردی؟

الهی خوبه خب اینجوری که تو اری پیش میری چند وقت دیگه شام ناهارت رو هم کریکی می خوای بخوری

ziba 1390/05/25 ساعت 06:42 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

غوغا بیاد ببینه این طوری نوشتم غوغا پوستمو میکنه به مووووووووووووولاااااااااااااااااااااااا

نه بابا غوغا دختر خوبیه و با شوخی کردن مشکل نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد